Контрольна робота з теми "Давній Єгипет"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Давній Єгипет". Згідно чинної навчальної програми з історії для 5-9 класів. Завдання розташовані по рівням. Містить роботу з картою.
Перегляд файлу

Прізвище та ім’я:_______________________________________________________

Контрольна робота

з теми  «Стародавній Єгипет»

І варіант

І рівень ( 3б. )

1. Територіальна община в Єгипті називалась (0,5) :

 а) район                                               б)область      

 в) поліс                                                г)ном

32.  Єдина держава в Єгипті утворилася близько (0,5):

 а) 4000 р. до н. е.                               б) 3000 р. до н. е.

 в) 2000 р. до н. е.                               г) 1000 р. до н. е.      

3. У Єгипті була створена система письма на основі (0,5):

 а)літер                                                 б)ієрогліфів 

 в)клинців                                            г)вузликів

4. В якій частині Африки розташований Єгипет (0,5)?

а) у Північно-Західній; б) у Північно-Східний;  в) у Південній.

5. На малюнку зображено (0,5):

А) корону Нижнього Єгипту

Б) корону об’єднаного Єгипту

В) корону Верхнього Єгипту

6. 9. Вища влада в Давньому Єгипті належала (0,5):

а) жерцям;  б) вельможам;  в) фараону

ІІ рівень. ( 3 б )

7. Продовж речення:

а) Мешканці Єгипту  писали на листках (0,5)  __________________________________.

б)  Круга вертикальна опора в будівлі це (0,5) __________________________________.

в) Живими мертвецями в Єгипті називали (0,5) _________________________________.

8. Дайте визначення:

Релігія (0,5)  - ______________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Зооморфізм (0,5) - __________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Канопи (0,5)  - _____________________________________________________________

__________________________________________________________________________

ІІІ рівень. ( 2б )

9. Установіть відповідність між богами і їхніми справами (1б.):

1) Ра              А) охоронець могил та мумій

2) Тот            Б) правитель у царстві мертвих

3) Анубіс      В) бог мудрості

4) Озіріс       Г) бог сонця

1-_______; 2- _________; 3 - __________; 4 - ___________.

 

10. Установіть відповідність між поняттями та їхнім значенням (1б.).

1) Дельта

а) об’ємне зображення на площині

2) Папірус

б) спеціально оброблене та замотане в полотно  тіло небіжчика

3) Рельєф

в) очерет        

4) Мумія

г) долина Нілу

1-_______; 2- _________; 3 - __________; 4 - ___________.

 

11. Робота з картою (2б):

6 клас - Контурні карти - Карти - Сайт вчителя історії Ковтуненко К. І.1. Позначте на карті Верхній і Нижній Єгипет.

2. Позначте на карту Дельту Нілу.

3. Позначте на карті такі єгипетські міста: Мемфіс, Фіви.

4. Позначте Синайський півострів.

5. Позначте стрілочкою у якому напрямку тече Ніл.

IV рівень складності (2 бали) ( на вибір)

12. Визначте та охарактеризуйте особливості  господарського життя стародавніх єгиптян.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

   13.  Для чого і як  єгиптяни будували піраміди ? Які з них ти знаєш ?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Прізвище та ім’я:_______________________________________________________

Контрольна робота

з теми  «Стародавній Єгипет»

ІІ варіант

І рівень ( 3б )

 1. Головним заняттям стародавніх єгиптян було (0,5):

 а) скотарство                                  б) землеробство

  в) рибальство                                г) полювання.

2. В середині ІV тис. до н.е. у Єгипті утворилося  2 царства(0,5):

а) Великий і Малий Єгипет        б) Північний і Південний Єгипет

в) Верхній і Нижній Єгипет        г) Давній і Новий Єгипет

3. Перша столиця Египту носила назву(0,5) :

а) Мемфіс                                       б) Каір

в) Фіви                                            г) Ахетатон.

4. Політеїзм – це (0,5):

а) багатобожжя                            б)віра в одного бога

в)віра в священних тварин         г)безбожжя

2.На території Єгипту налічувалось (0,5):

а) 52 номи;  б) 42 номи;          в) 30 номів; г)15 номів.

6. На малюнку зображено(0,5):

А) рубанок

Б) давньоєгипетську лінійку

В) сонячний годинник

ІІ рівень. ( 3 б )

7. Продовж речення:

а) Найвища піраміда світу носить  ім’я фараона (0,5): ____________________________.

б) Фараон об'єднаного Єгипту носив (0,5): _____________________________________

__________________________________________________________________________

в) скульптурна композиція, виконана на площині і пов'язана з тлом це (0,5): _________

__________________________________________________________________________

8. Дайте визначення:

Міфи (0,5): – ______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Саркофаг(0,5): - ___________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Фараон (0,5): - _____________________________________________________________

__________________________________________________________________________

ІІІ рівень. ( 2б )

9. Установіть відповідність між богами і їхніми справами (1б.):

1) Озіріс    А) супроводжував душі померлих у підземний світ

2) Гор           Б) бог насильства та руйнувань

3) Сет            В) бог неба та світла

4) Анубіс       Г) володар потойбічного світу

1-_______; 2- _________; 3 - __________; 4 - ___________.

10. Установіть відповідність між поняттями та їхнім значенням (1б.).

1) Податки

а) служителі релігійних культів

2) Жерці

б) спеціально оброблене та замотане в полотно  тіло небіжчика

3) Сфінкс

в) обов’язкові платежі на користь держави        

4) Мумія

г) статуя лева з головою фараона

 

11. Робота з картою (2б):

6 клас - Контурні карти - Карти - Сайт вчителя історії Ковтуненко К. І.1. Позначте на карті Верхній і Нижній Єгипет.

2. Позначте на карту Дельту Нілу.

3. Позначте на карті такі єгипетські міста: Мемфіс, Фіви.

4. Позначте Синайський півострів.

5. Позначте стрілочкою у якому напрямку тече Ніл.

IV рівень складності (2 бали) ( на вибір)

12. Єгиптяни мали власну писемність. Що вам відомо про неї? _______________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

   13.  Яка освіта була Стародавньому Єгипті? Кого навчали? Яке звання отримували?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
1129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку