Контрольна робота з теми « Добробут і вміння вчитися. Особиста безпека»

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота за І семестр з інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" 5 клас НУШ .Містить чотири рівні завдань. Відповідає змісту модельної програми "Здоров'я, безпека та добробут". 5 - 6 класи (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (автори: Шиян О., Волощенко О. та ін.)
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми « Добробут і вміння вчитися. Особиста безпека»

І рівень (3 б.)         Варіант-1

1. Якщо загорівся електроприлад, необхідно: а) терміново залити його водою; б) вибігти з приміщення; в) насамперед відключити його від електромережі та накрити цупкою тканиною.

2. Трикутник вогню має такі елементи: а)Повітря, бензин, сірники; б) Повітря, горючі речовини, вода; в) Горючі речовини, газ з варочної плити, папір

3.Навчання –це:а) самовдосконалення;б)постійне дослідження і пізнання світу; в) розвиток світогляду.

4.Хобі- це: а)затяття, яке необхідно робити кожен день; б)заняття до душі; в) це розвиток логічного мислення.

5. Мрія – це: а)велике бажання, уявлення про щось; б)захопленість чимось; в)те, що ніколи не здійснюється.

6. Ти прийшов на зупинку, де зібралося чимало людей. Де потрібно чекати автобус? А) ближче до краю тротуару; б)  на узбіччі дороги; в) подалі від краю тротуара; г)  на пішохідному переході.

ІІ рівень (3 б.) Напиши визначення правил: 1. Добробут людини. 2 Безпека,3 Пожежа

ІІІ рівень (3б.)  1. 1. (1.5 б)Вибери дії , які слід зробити в разі пожежі  у сусідній кімнаті:А)Провітрити приміщення ; Б)Затулити ніс і рот хусткою; В)Відкрити всі вікна ;Г)Викликати пожежників ;Д)Увімкнути світло ; Ж)Покликати на допомогу дорослих; З)Вийти на балкон і кричати , що в квартирі пожежа ;И) Сховатися під ліжком

2. (1.5 б)Напиши практичні поради, як бути дружніми до довкілля.

ІV рівень (3 б.) Які ти знаєш служби порятунку? Напиши їх номери.  Запиши алгоритм виклику пожежників.

Контрольна робота з теми « Добробут і вміння вчитися. Особиста безпека»

І рівень (3 б.)         Варіант-2

1. Для запобігання пожежі в оселі слід:а) сушити одяг над газовою плитою; б) користуватися електроприладом з пошкодженим шнуром; в) кожен електроприлад підключати до окремої розетки.

2. Вміння діляться на такі категорії:а)тверді вміння і м'які вміння; б) сталі вміння і конкретні вміння;

в) вміння не діляться на категорії.

3. Приклади м'яких вмінь: а) позитивні емоції; б) уміння готувати їжу ; в) знання іноземних мов.

4. Найбезпечнішою для пасажирів є:а) середня частина автобуса; б) задні сидіння, майданчик біля виходу  ;в) кабіна водія і передні сидіння ;  г) проходи і виходи

5.Високий рівень добробуту має людина: а) яка має значні матеріальні цінності; б) яка почувається задоволеною і щасливою у своєму житті; в)яка всім незадоволена

6. Сильні сторони людини : а) позитивні емоції; б) красива усмішка; в) вміння спілкуватися; г) знання англійської

ІІ рівень (3 б.) Напиши визначення правил: 1. Аудит. 2 Дорожньо-транспортна пригода;3 Слабкі сорони

ІІІ рівень (3б.)1. (1.5 б)Вибери дії , які слід зробити в разі витоку газу:А)Провітрити приміщення ; Б)Затулити ніс і рот хусткою; В)Запалити сірник ;Г)Викликати аварійну бригаду ;Д)Увімкнути світло ; Ж)Покликати на допомогу дорослих; З)Перекрити газовий кран ;И) Залишитись у приміщенні

2 (1.5 б) Як правильно поводити себе на  замерзлій водоймі. Що робити якщо лід почав тріщати? Як надати допомогу людині , що провалилася під лід?

ІV рівень (3 б.)  Що  і як ти будеш робити збираючись у зимовий похід у гори? Що ти знаєш про обмороження? Як при цьому діяти?

 

docx
Додано
7 грудня 2023
Переглядів
1208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку