Контрольна робота з алгебри, для учнів 7 класу, з теми "Формули скороченого множення". Контрольна робота містить 2 варіфанта та складається з трьох рівнів, усього 12 завдань
Контрольна робота № 4
Формули скороченого множення
І варіант
І рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Розв’яжіть завдання і оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Кожне завдання 0,5 б.
1. Подати у вигляді многочлена: (2х – 1).
а) 2х – 1; б) 4х - 1; в) 4х – 4х - 1; г) 4х - 4х + 1.
2. Обчислити значення виразу х - 12х + 36, якщо х = - 4.
а) 36; б) - 100; в) 100; г) 4.
3. Розкласти на множники многочлен: 2а - 4ав + 2ав.
а) 2а(а – в); б) а(2а – в); в) 2(а - в); г) (а – 2в).
4. Спростити вираз: (3х – 1)(3х + 1) – 4х.
а) - х - 1; б) 5х - 1; в) 2х - 1; г) 4х.
5. Розкладіть на множники многочлен х3+64:
а) (х+4)(х+4)(х+4); б) (х+4)(х2+8); в) (х+4)(х2-8х+16); г) (х+4)(х2-4х+16);
6. Обчислити: 14 - 11.
а) 6; б) 75; в) 60; г) 7,5.
ІІ рівень
Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь. Кожне завдання 1 б.
7. Спростити вираз: (4х + 5)(5 – 4х) – (4х - 5).
8. Знайти значення виразу (х + 7)(х – 7х + 49) – х – 0,25х, якщо х = - 16.
9. Довести тотожність: (а+с)2-2(а+с)(а-с)+(а-с)2=4с2 ;
III рівень
Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. Кожне завдання 2 б.
10. Подайте, якщо це можливо, у вигляді квадрата двочлена:
а) 81с2-54b2c+9b4; б) 10-b5k+k2 ;
11. Розкласти на множники: 216у + (2у - 3).
12. Розв’язати рівняння: х3-4х=0
Контрольна робота № 4
Формули скороченого множення
ІІ варіант
І рівень
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Розв’яжіть завдання і оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Кожне завдання 0,5 б.
1. Подати у вигляді многочлена: (х + 2).
а) х + 4; б) 2х + 4; в) х + 4х + 4; г) х + 2х + 4.
2. Обчислити значення виразу х + 16х + 64, якщо х = - 9.
а) - 1; б) - 2; в) 1; г) 2.
3. Розкласти на множники многочлен: 3х + 6ху + 3ху.
а) х(3х + у); б) (х + у); в) 3(х + у); г) 3х(х + у).
4. Спростити вираз: (5х – 3)(5х + 3) – 3х.
а) 7х - 9; б) 22х - 9; в) 13х; г) - 4х.
5. Розкладіть на множники многочлен х3-125:
а) (х+5)(х+5)(х+5); б) (х+5)(х2+10); в) (х-5)(х2+10х+25); г) (х-5)(х2+5х+25);
6. Обчислити: 17 - 14.
а) 3; б) 31; в) 93; г) 7.
ІІ рівень
Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь. Кожне завдання 1 б.
7. Спростити вираз: (5х - 3) - (3 – 5х)(5х + 3).
8. Знайти значення виразу х – (х – 6)(х + 6х + 36) + х – 112, якщо х = - 72.
9. Довести тотожність: (а-8)2+2(а-8)(3-а)+(а-3)2=25
III рівень
Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. Кожне завдання 2 б.
10. Подайте, якщо це можливо, у вигляді квадрата двочлена:
а) 25m2-30mn+9n2; б) -10a4b6+49b12 ;
11. Розкласти на множники: 125х - (3х + 4).
12. Розв’язати рівняння: х4-х2=0