11 клас Контрольна робота №5
Тема:Металічні елементи та їх властивості. Основи якісного аналізу
В-І
І рівень (2б тестовий, 0,5 бали за кожну правильну відповідь)
-
Вкажіть лужний метал: А) Ca; Б) K; В) Al; Г) Mn
-
Вкажіть речовину, яка може реагувати з калієм: А) K; Б) MgO; В) Cl2; Г) SO2
-
Вкажіть сполуку, яка дає якісну реакцію на сульфат-іон: А) HCl; Б) Cu(OH)2; В) BaCl2; Г) Na2SO3
-
Амфотерні властивості проявляє метал: А) Al; Б) Fe; В) Cu; Г) Cr
ІІ рівень (3б)
-
В двох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій сульфату та натрій ортофосфату. За допомогою якісних реакцій визначте якісний склад кожної солі. Запишіть відповідні молекулярні, повні та скорочені йонні рівняння. Опишіть, за яким якісним ефектом проводився аналіз зазначених солей (2б).
-
Дописати схеми реакції та перетворити їх на хімічне рівняння. Для рівняння Б записати реакції окиснення та відновлення, вказати окисник та відновник (1б):
А) Al + HNO3(розв.) →; Б) Ca(OH)2 + SO2 →; В) Zn(NO3)2 →
ІІІ рівень (7б)
-
Дати назви наступним сполукам: NaH2PO4; Ca(OH)2; Cu(OH)2; Al2O3 (0,5б)
-
Опишіть методи отримання та галузі застосування сплаву дюралюміну (0,5б).
-
Через розчин, що містить 2,5 г натрій гідроксиду, пропустили 11,2 л (н. у.) гідроген сульфіду. Яка сіль утвориться при цьому? Знайдіть її масу (1б).
-
Розчин, що містить 17,1 г барій гідроксиду, змішали з розчином, у якому містилось 29,4 г ортофосфатної кислоти. Назвіть сіль, яка утворилася, та знайдіть її масу (2б).
-
Записати рівняння реакцій, що відповідають перетворенням, і дати назву сполукам (3б):
Mg → MgO → MgCl2 → Mg(OH)2 → MgSO4 → BaSO4
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
11 клас Контрольна робота №5
Тема:Металічні елементи та їх властивості. Основи якісного аналізу
В-ІI
І рівень (2б тестовий, 0,5 бали за кожну правильну відповідь)
-
Вкажіть лужний метал: А) Ba; Б) Be; В) Cu; Г) Fr
-
Вкажіть речовину, яка може реагувати з кальцієм: А) K2O; Б) S; В) NaOH; Г) SO3
-
Вкажіть сполуку, яка дає якісну реакцію на карбонат-іон: А) HCl; Б) Cu(OH)2; В) MgCl2; Г) Na2SO3
-
Амфотерні властивості проявляє метал: А) K; Б) Zn; В) Cu; Г) Cr
ІІ рівень (3б)
-
В двох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій силікату та амоній хлориду. За допомогою якісних реакцій визначте якісний склад кожної солі. Запишіть відповідні молекулярні, повні та скорочені йонні рівняння. Опишіть, за яким якісним ефектом проводився аналіз зазначених солей (2б).
-
Дописати схеми реакції та перетворити їх на хімічне рівняння. Для рівняння Б записати реакції окиснення та відновлення, вказати окисник та відновник (1б):
А) Al + H2SO4(конц.) →; Б) CaCO3 + Al2O3 →; В) Ca(NO3)2 →
ІІІ рівень (7б)
-
Дати назви наступним сполукам: Fe(OH)2NO3; Ni2SO4; Fe(OH)2; NH4NO3 (0,5б)
-
Опишіть методи отримання та галузі застосування сплаву мельхіору (0,5б).
-
Розчин, що містить 2,5 г натрій гідроксиду, поглинув 1,68 л (н. у.) карбон (IV) оксиду. Яка сіль і якої маси при цьому утворилась? (1б)
-
До кальцій гідроксиду масою 3,7 г додали розчин, що містив 8,4 г нітратної кислоти. Яка сполука не прореагувала повністю? Знайдіть масу її залишку та масу утвореної солі. (2б)
-
Записати рівняння реакцій, що відповідають перетворенням, і дати назву сполукам (3б):
Al → Al2O3 → Na3AlO3 → Al2(SO4)3 → Al(OH)3 → K[Al(OH)4]