Контрольна робота з теми:"Модуль числа. Раціональні числа"

Про матеріал

Контрольна робота розрахована на 12 балів. Містить два варіанти по 7 завдань такі як: поділ чисел за множинами, нерівності, різні види рівнянь з модулем, вирази з модулем, завдання на протилежні числа та інше.

Перегляд файлу

В-1

1.Дано числа: 7;   6,7;   -308;  12 ;   18;   0;   ; 90,12;   - 34;   -7,2.  Знайти ті, що є натуральні, цілі, додатні, недодатні, цілі відємні, дробові невідємні.

2.  Знайдіть значення –у, якщо:

1) у = - 7,4;          2) у = -(-16,3).

3. Записати цілі числа, які є розв'язком нерівності -7,4 < х < -0,2. 

5. Запишіть у  вигляді нерівності:

1) 17,3 – додатне число;

2) у – недодатне число.

6.   Розвязати рівняння:

1) │х│=1;    2) │-х│=10;     3) │х│= -5  

 4) -│х│=-6;     5) ││х│- 8│=0 ;   

 6) │х -8│+ 120 =0.

7. Порівняти :

1) ;                  2. ;

 3. .

В-1

1.Дано числа: 7;   6,7;   -308;  12 ;   18;   0;   ; 90,12;   - 34;   -7,2.  Знайти ті, що є натуральні, цілі, додатні, недодатні, цілі відємні, дробові невідємні.

2.  Знайдіть значення –у, якщо:

1) у = - 7,4;          2) у = -(-16,3).

3. Записати цілі числа, які є розв'язком нерівності -7,4 < х < -0,2. 

5. Запишіть у  вигляді нерівності:

1) 17,3 – додатне число;

2) у – недодатне число.

6.   Розвязати рівняння:

1) │х│=1;    2) │-х│=10;     3) │х│= -5  

 4) -│х│=-6;     5) ││х│- 8│=0 ;   

 6) │х -8│+ 120 =0.

7. Порівняти :

1. ;            2. ;

3. .

 

В-2

1.Дано числа: -7;   17;   -30,8;  -11 ;   2,5;   0;   ;   405;  1;   -0,342.  Знайти ті, що є натуральні, цілі, додатні, недодатні, цілі відємні, дробові недодатні.

2.  Знайдіть значення у, якщо:

1) - у = - 4,5;          2) - у = 21.

3. Записати цілі числа, які є розв'язком нерівності -7,8 ≤ x ≤ -4. 

4. Знайдіть значення виразу:

5. Запишіть у  вигляді нерівності:

1) – 0,002 – відємне число;

2) х – невідємне число.

6.   Розвязати рівняння:

1) │х│=0;    2) │- х│= - 12;     3) │х│=25; 

 4) │х│- 4 = 0;    5) ││х│+ 16│=0 ;  

 6) │ х │ + 43 =98.

7. Порівняти :

1. ;         2. ;

   3.  .

В-2

1.Дано числа: -7;   17;   -30,8;  -11 ;   2,5;   0;   ;   405;  1;   -0,342.  Знайти ті, що є натуральні, цілі, додатні, недодатні, цілі відємні, дробові недодатні.

2.  Знайдіть значення у, якщо:

1) - у = - 4,5;          2) - у = 21.

3. Записати цілі числа, які є розв'язком нерівності -7,8 ≤ x ≤ -4. 

4. Знайдіть значення виразу:

5. Запишіть у  вигляді нерівності:

1) – 0,002 – відємне число;

2) х – невідємне число.

6.   Розвязати рівняння:

1) │х│=0;    2) │- х│= - 12;     3) │х│=25; 

 4) │х│- 4 = 0;    5) ││х│+ 16│=0 ;  

 6) │ х │ + 43 =98.

7. Порівняти :

1. ;         2. ;

   3.  .

doc
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
1100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку