Контрольна робота допоможе узагальнити, систематизувати та виявити навчальні досягнення учнів за темою: "Одноклітинні та багатоклітинні організми", розвивати навички самостійної роботи.
Контрольна робота з теми ”Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності”
І-В
а) амеба в) інфузорія-туфелька
б) хламідомонада г) евгелена-зелена
а) керує усіма процесами в клітині в) кодує інформацію
б) зберігає спадкову інформацію г) передає інформацію клітинам
а) війок в) джгутиків
б) ворсинок г) несправжніх ніжок
а) у крові в) у печінці
б) у кишечнику г) у головному мозку
а) поділом навпіл в) нестатево
б) статево г) брунькуванням
а) хламідомонада в) хлорела
б) ульва
Контрольна робота з теми ”Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності”
ІІ-В
а) несправжніх ніжок в) війок
в) джгутиків г) ворсинок
а) травна вакуоля в) скоротлива вакуоля
б) порошиця г) поршниця
а) в скоротливій вакуолі в) в шлунку
б) в травній вакуолі г) в порошиці
а) муха цеце в) блоха людська
б) кровосисні комарі г) іксодові кліщі
а) в травній вакуолі в) в хлоропласті
б) в червоному вічку г) в цитоплазмі
а) скелетні в) амебоїдні
б) комірцеві г) покривні
І-В
1 |
Циста |
А |
Процес повного знищення мікроорганізмів та їхніх спор при температурі +100 С |
2 |
Стерилізація |
Б |
Стан спокою клітини |
3 |
Пастеризація |
В |
Орган виділення інфузорії-туфельки |
4 |
Порошиця |
Г |
Теплова обробка продуктів при температурі +60…+70 С |
У сонячні дні вода в ставках, озерах стає зеленуватою – ”цвіте”. Які організми й чому так швидко спричиняють “цвітіння” води?
ІІ-В
1 |
Нуклеоїд |
А |
Процес повного знищення мікроорганізмів та їхніх спор при температурі +100 С |
2 |
Стерилізація |
Б |
Місце зберігання генетичної інформації |
3 |
Пастеризація |
В |
Вирости, за допомогою яких прикріплюється ульва |
4 |
Ризоїди |
Г |
Теплова обробка продуктів при температурі +60…+70 С |
Деякі одноклітинні водорості активно пересуваються у воді. У них є органела руху – джгутики, світлочутливі вічка. Чому б їх не віднести до одноклітинних тварин?