Контрольна робота з теми "Прикметник як частина мови"

Про матеріал
Контрольна робота містить 12 завдань Шість завдань з вибором правильної відповіді,п'ять завдань з розгорнутими відповідями і написання твору.
Перегляд файлу

Контрольна робота     Прикметник як частина мови         6 клас

І варіант

І рівень

1. Прикметник означає

     а) предмет;

     б) ознаку предмета та його приналежність;

      в) кількість предметів або їх порядок при лічбі.

2. Ступені порівняння можна утворити від

   а) якісних прикметників;

   б) відносних прикметників;

   в) присвійних прикметників.

3. На питання чий? чия? чиє? відповідають

   а) якісні прикметники;

   б) відносні прикметники;

   в) присвійні прикметники.

4. Прикметники найвищого ступеня порівняння:

   а) новіший, синіший, солодший;

   б) більш глибокий, менш вдалий, більш зручний;

   в) найприємніший, найбільш тривкий.

5. Короткі форми прикметників – це

   а) зеленая, глибокеє, відважнії;

   б) молодий, відважний, золотий;

   в) повен, рад, золот, зелен.

6.Прикметники твердої  групи вжито у рядку:

   а) літній, сухий, електричний;

   б) спокійний, шляхетний, тихий;

   в) високий, український, осінній.

ІІ рівень

1.Виписати прикметники, визначити рід, число, відмінок.

          Який наш люд завзятий, який наш край багатий,  який прекрасний подвиг   вершиться на землі!  Надворі був ранній теплий ранок.

2. Визначити групи прикметників за значенням.(якісні, відносні, присвійні)

          Темний колір, французька мова, ситцеве плаття, князева дочка.

3. Від прикметника розумний утворити всі форми вищого і найвищого ступенів порівняння.

ІІІ рівень

 1.Виправити помилки у творенні форм ступенів порівняння прикметників.

         Київ – саме давнє місто нашої країни. Андрій – найбільш здібніший учень у   класі. Стрибки у довжину – одна з найбільш давніших навичок людини.

2. Виконати морфологічний розбір прикметника.

         Між хлібом і сіллю існує значно глибший зв’язок.

ІV рівень

Написати твір-роздум на тему «Кого слід вважати справжні другом», використовуючи прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння.

 

Контрольна робота     Прикметник як частина мови         6 клас

ІІ варіант

І рівень

1.Вкажіть рядок, у якому всі слова прикметники:

а)сонячно, червоний, весняний;

б)теплий, сільський, чудовий;

в)інший, зелений, сніжний.

2.Прикметники змінюються за:

а)родами і числами;       б)родами, числами і відмінками;       в)числами і відмінками.

3. У реченні прикметник найчастіше буває:

а)означенням і присудком;  б)означенням і обставиною;   в)підметом і присудком.

4.Ступені порівняння мають:

а)якісні прикметники;  б)відносні прикметники;    в)присвійні прикметники.

5.Вкажіть рядок, у якому всі прикметники відносні:

а)чорний, золотий, залізний, весняний;

б)зимовий, німецький, дерев’яний, м’ясний;

в) сліпий, срібний. Український, зимовий.

6. Вкажіть рядок, у якому всі прикметники належать до м’якої групи:

а)працьовитий, давній, чесний;

б)середній, синій, майбутній;

в)міський, ближчий, сторонній.

ІІ рівень

1.Виписати прикметники, визначити рід, число, відмінок.

Широченний простір дніпровської повені розкривається перед маминими очима. Голос ніжний у вербової сопілки.

2. Визначити групи прикметників за значенням(якісні, відносні, присвійні)

          Зелений ліс, українська мова, шовкова хустка, заячий хвіст.

3. Від прикметника сумний утворити всі форми вищого і найвищого ступенів порівняння.

ІІІ рівень

 1.Виправити помилки у творенні форм ступенів порівняння прикметників.

         Азовське море наймілкіше від Чорного. Дніпро – сама більша річка України. Ця справа менш важливіша.

2. Виконати морфологічний розбір прикметника.

         Знову ласкаве зимове сонечко стукає у віконечко.

ІV рівень

Написати твір-роздум на тему «Кого слід вважати справжні другом», використовуючи прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння.

 

 

docx
Додав(-ла)
Лагно Тетяна
Додано
10 березня
Переглядів
2200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку