Контрольна робота з теми «Раціональні числа, їх зображення на координатній прямій та порівняння»

Про матеріал
Контрольна робота 6 клас математика з теми «Раціональні числа, їх зображення на координатній прямій та порівняння» містить 11 завдань у двох варіантах. Це завдання на знаходження протилежного числа, порівняння раціональних чисел, розв’язання подвійної нерівності, розкриття модуля. П’ять завдань тестової форми – з вибором однієї правильної відповіді, одне завдання на встановлення відповідності, п’ять завдань - відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Перегляд файлу

6 клас                              Контрольна робота №6  з теми

«Раціональні числа, їх зображення на координатній прямій та порівняння»

І варіант

  1. Яке число протилежне числу 5?

А

Б

В

Г

    

-    

-5

5

 

  1. Яке з наведених чисел розташоване на координатній прямій між числами -6 та -3?

А

Б

В

Г

-7

-2

-4

0

  1. Яке з наведених чисел найменше?

А

Б

В

Г

-7,05

-7,151

-7,054

-7,155

  1. Яке з наведених рівнянь немає розв’язків?

А

Б

В

Г

|х|=0

|х|= -18

|х|= 5

|х|= 6,01

  1. ||=Яка з нерівностей правильна, якщо а = 0,93,b= - 4,3 c = 0

А

Б

В

Г

c < a < b

a < b < c

b < a < c

 

b < c < a

 

 

  1. Установити відповідність між твердженнями (1 - 3) та нерівністю (А - Г), за допомогою якої можна записати це твердження

1

k – додатне число

А

k > 0

2

k – від’ємне число

Б

k ≥ 0

3

k – невід’ємне число

В

k < 0

 

 

Г

k  ≤ 0

  1. Виберіть із чисел 3,5;   -417;    652;   16, 419 ;    -20;   21,35;   5,18 ;   6;   0;   -12;   -8,4:
  1.     натуральні; 2) цілі; 3) додатні; 4) недодатні; 5) цілі від’ємні; 6) дробові невід’ємні
  1. Порівняйте числа:

1) 496  і  -497;              4) -21  і  0;

2) -9,4  і  -9,6;               5) -0,0099  і  -0,01;

3) 0  і   83,5;                  6) -578  і  -589

 9. Знайдіть значення виразу:

       1) |4,5| + |−2,3|;            3) |− 7,18| − | 5,12|;

       2) |−13| · |−6|;               4) |−48|: |−0,6|.

10. Знайдіть усі цілі числа, для яких виконується умови:

     1) – 4 ≤ x ≤ 5         2) -1,4  ≤ x ≤ 5,2                 3) -30,17 ≤ x ≤ -23,43

11. Замість зірочки запишіть цифру таку, щоб утворилася правильна нерівність

    -6,5*7 > -6,526. Запишіть усі можливі випадки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас                              Контрольна робота №6  з теми

«Раціональні числа, їх зображення на координатній прямій та порівняння»

ІІ варіант

  1. Яке число протилежне числу – 7 ?

А

Б

В

Г

    

-7

-    

7

 

  1. Яке з наведених чисел розташоване на координатній прямій між числами -7 та -4?

А

Б

В

Г

-5

-8

-3

0

  1. Яке з наведених чисел найбільше?

А

Б

В

Г

-4,03

-4,103

-4,031

-4,133

  1. Яке з наведених рівнянь немає розв’язків?

А

Б

В

Г

|х|=0,33

|х|=56

|х|= - 25

|х|= 0

  1. ||=Яка з нерівностей правильна, якщо а = 0,  b= - 6,5,   c = 0,87

А

Б

В

Г

c < a < b

a < c < b

b < a < c

 

с  < b < a

 

 

  1. Установити відповідність між твердженнями (1 - 3) та нерівністю (А - Г), за допомогою якої можна записати це твердження

1

b – від’ємне число

А

b > 0

2

b – недодатне число

Б

b ≥ 0

3

b – додатне число

В

b  ≤ 0

 

 

Г

b < 0

  1. Виберіть із чисел 3;   -8;   0;   2, 21 ;   -2,6;   4,8;   -741;     19,34 ;   525;   -14;   12,14:

 1) натуральні; 2) цілі; 3) додатні; 4) недодатні; 5) цілі від’ємні; 6) дробові невід’ємні.

  1. Порівняйте числа:

1) 254 і -258;              4) -2,1 і 0;

 2) -7,1 і -7,3;              5) -0,4 і -0,3 

 3) 0 і 4,2;                   6) -2 9 11 і -2 8 9 .

9. Знайдіть значення виразу:

       1)|9,6| − |−4,7|;                3) | 7,15 | + |− 5,18 |;

       2)|−15| · |−4|;                   4) |−72|: |−0,9|.

10. Знайдіть усі цілі числа, для яких виконується умови:

     1) – 7 < x ≤ 2         2) -2,67  ≤ x ≤ 2,1                 3) -43,7 ≤ x ≤ - 39,5

11. Замість зірочки запишіть цифру таку, щоб утворилася правильна нерівність

    -10,3*4 > -10,333. Запишіть усі можливі випадки.

 

 

 

docx
Додано
17 лютого
Переглядів
1310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку