Контрольна робота за темою «Реалізм. Творчість О. де Бальзака. М. Гоголя»
Мета: визначити предметні компетентності і компетенції шляхом виконання контрольніх навчально-пізнавальних і практично-зорієнтованих завдань відповідно до змістовних ліній:
- емоційно-ціннісної - розвивати інтерес учнві до художньої літератури;
-літературознавчої - перевірити рівень засвоєння матеріалу за розділом «Реалізм. Творчість О. де Бальзака. М. Гоголя»
Дата ____________ Клас ______________ Прізвище ________________________
Контрольна робота з теми: «Реалізм. Творчість О. де Бальзака. М. Гоголя»
І варіант.
І – ІІ рівні.
А «Тарас Бульба» Б «Вечори на хуторі біля Диканьки» В «Шинель» Г «Ревізор» Д «Невський проспект».
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
А соціально-психологічний роман Б велика серія творів В збірка поезій Г цикл творів Д роман-епопея.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
А «Етюди про звичаї» Б «Філософські етюди» В «Аналітичні етюди»
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
А поява примари на вулицях Петербурга;
Б пошиття Башмачкіним нової шинелі;
В вечірка в товариша по службі;
Г візит Башмачкіна до «значної особи»;
Д пограбування на нічній вулиці;
Е насмішки і знущання з Башмачкіна.
Високий рівень.
У чому полягає гуманістичний зміст повісті М. Гоголя «Шинель»
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата ____________ Клас ______________ Прізвище _______________________
Контрольна робота з теми: «Реалізм. Творчість О. де Бальзака. М. Гоголя»
І варіант.
І – ІІ рівні.
Перший творчий успіх Гоголя був пов'язаний з темою __________________:
після невдалої поетичної спроби в дусі німецького романтизму, засудженої літературними критиками, письменник оприлюднив збірку _______________________________________________________ .
А) В. Жуковським Б) О. Пушкіним В) М. Лермонтовим Г) І. Криловим
3. Сюжетно-композиційною особливістю твору «Гобсек» О.де Бальзака є:
А) щоденникові записи головного героя Б) «розповідь у розповіді»
В) листи героїв Г) описи снів героїв
4.Підкресліть зайве.
До характерних ознак реалізму належать: тяжіння до достовірності й об’єктивності; зображення типових характерів в типових обставинах; аналітизм; тісний зв'язок із фольклором, міфологією; перевага епічного начала; суб’єктивне начало; увага до проблем взаємодії людини й середовища.
5. Які негативні явища суспільного життя висміює Гоголь у п’єсі «Ревізор»?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Яку роль, на вашу думку, відіграє в повісті «Шинель» епізод про молодого чиновника, що зрозумів, «як багато в людині нелюдяності»?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень.
7. Встановіть відповідність між героєм і твором:
А «Ревізор» 1. Дервіль
А |
|
Б |
|
В |
|
Г |
|
Б «Шинель» 2. Хлестаков
В «Гобсек» 3. Вакула
Г «Ніч перед Різдвом» 4. Башмачкін
8. Визначте елементи романтизму в образі Гобсека.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Визначте елементи композиції комедії Гоголя «Ревізор»
Експозиція - ______________________________________________________
Зав’язка - ____________________________________________________________
Розвиток дії - _________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Кульмінація - ___________________________________________________________
Розв’язка - _______________________________________________________________
Високий рівень.
Чи правий Гобсек, стверджуючи, що він і такі, як він, є справжніми володарями світу?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________