Контрольна робота з теми "Саморегуляція біологічних систем" 11 клас

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Саморегуляція біологічних систем" розрахована на учнів 11 класу профільного рівня. Включає 12 тестових завдань і 6 запитань відкритого типу, які дозволяють перевірити знання учнів із підтеми "Саморегуляція" у розділі "адаптаці"
Перегляд файлу

Контрольна робота 11 клас

 

Тема: Саморегуляція біологічних систем

 

Варіант І

 

 І Оберіть правильні відповіді (0,5б):

 

1. Оберіть визначення гомеостазу:

а) сталість внутрішнього середовища;

б) властивість систем зберігати внутрішню стабільність на певному, відносно сталому рівні;

в) запрограмована загибель клітини;

г) спосіб сполучення клітин у тканині за допомогою білкових каналів.

 

2. Оберіть визначення саморегуляції:

а)  спосіб сполучення клітин у тканині за допомогою білкових каналів.

б) сталість внутрішнього середовища;

в) властивість систем зберігати внутрішню стабільність на певному, відносно сталому рівні;

г) запрограмована загибель клітини.

 

3.  Оберіть рівні організації живого яким властива саморегуляція:

а) молекулярний; б) клітинний і тканинний; в) організмовий; г) всі відповіді вірні;  д) надорганізмовий.

 

4.  Вкажіть шляхи регуляції рівня активності ферментів:

а) контроль просторової орієнтації ферменту; б) контроль кількості ферменту;

в) контроль рухливості ферменту; г) контроль активності ферменту.

 

 5. Під час хронічного дефіциту воду деяки тварини:

а) зволожують поверхню тіла слиною;  б) впадають у сплячку; в) широко розкривають пащі; г) інтенсивно дихають.

6. Тварина може утворювати додаткове тепло при: а) посиленному вживанні їжі б) посиленні мязової активності в) переховуванні у прохолодних місцях г) зволоженні поверхні тіла водою

7. Наслідком власної терморегуляції у рослин є:  а) їхні листки тепліші, аніж повітря за низької температури;  б) їхні листки холодніші, аніж повітря за низької температури

8. Хімічна терморегуляція — це:

а) пір'євий покрив птахів б) риття нір в) потовиділення у ссавців г) теплоутворення в клітинах бурої жирової тканини

9.  Речовини, що виробляються рослинами для керування власним ростом і розвитком: а) нейрогормони б) вітаміни в) фітогормони г) нектари

 

10.  Вкажіть відділи нервової системи:

а) автономна; б) мобільна; в) соматична; г) внутрішня; д) екзогенна.

 

11. Оберіть вірну послідовність здійснення нервово-гуморальної відповіді на зміну показників середовища;

а) гіпофіз → ендокринна залоза → гіпоталамус→ робочий орган;

б) гіпофіз → робочий орган → ендокринна залоза→гіпоталамус ;

в) гіпоталамус→гіпофіз →ендокринна залоза → робочий орган→цнс;

г) гіпоталамус→ендокринна залоза →робочий орган→гіпофіз.

 

12.  Здатність організмів до орієнтації в просторі при міграції, забезпечується:

а) ехолокацією б) біоіндикацією в) біонавігацією г) біостратифікацією

 

ІІ. Дати розгорнуту відповідь на запитання (1б):

 

13. Чому зелені томати достигають швидше, якщо разом з ними покласти один стиглий томат ?

 

14. Для чого клітина регулює швидкість роботи ферментів?

 

15. Яке значення для життя рослин мають фітонциди ?

 

16. До яких наслідків для організму може привести порушення тепловіддачі ?

 

17. Що таке фагоцитоз ? Які функції в організмі людини виконують

 лейкоцити ?

 

18. Чому саме солодка їжа найшвидше вгамовує відчуття гострого голоду ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
2190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку