Контрольна робота з теми "Саморегуляція біологічних систем" 11 клас

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Саморегуляція біологічних систем" розрахована на учнів 11 класу профільного рівня. Включає 12 тестових завдань і 6 запитань відкритого типу, які дозволяють перевірити знання учнів із підтеми "Саморегуляція" у розділі "адаптаці"
Перегляд файлу

Контрольна робота 11 клас

 

Тема: Саморегуляція біологічних систем

 

Варіант І

 

 І Оберіть правильні відповіді (0,5б):

 

1. Оберіть визначення гомеостазу:

а) сталість внутрішнього середовища;

б) властивість систем зберігати внутрішню стабільність на певному, відносно сталому рівні;

в) запрограмована загибель клітини;

г) спосіб сполучення клітин у тканині за допомогою білкових каналів.

 

2. Оберіть визначення саморегуляції:

а)  спосіб сполучення клітин у тканині за допомогою білкових каналів.

б) сталість внутрішнього середовища;

в) властивість систем зберігати внутрішню стабільність на певному, відносно сталому рівні;

г) запрограмована загибель клітини.

 

3.  Оберіть рівні організації живого яким властива саморегуляція:

а) молекулярний; б) клітинний і тканинний; в) організмовий; г) всі відповіді вірні;  д) надорганізмовий.

 

4.  Вкажіть шляхи регуляції рівня активності ферментів:

а) контроль просторової орієнтації ферменту; б) контроль кількості ферменту;

в) контроль рухливості ферменту; г) контроль активності ферменту.

 

 5. Під час хронічного дефіциту воду деяки тварини:

а) зволожують поверхню тіла слиною;  б) впадають у сплячку; в) широко розкривають пащі; г) інтенсивно дихають.

6. Тварина може утворювати додаткове тепло при: а) посиленному вживанні їжі б) посиленні мязової активності в) переховуванні у прохолодних місцях г) зволоженні поверхні тіла водою

7. Наслідком власної терморегуляції у рослин є:  а) їхні листки тепліші, аніж повітря за низької температури;  б) їхні листки холодніші, аніж повітря за низької температури

8. Хімічна терморегуляція — це:

а) пір'євий покрив птахів б) риття нір в) потовиділення у ссавців г) теплоутворення в клітинах бурої жирової тканини

9.  Речовини, що виробляються рослинами для керування власним ростом і розвитком: а) нейрогормони б) вітаміни в) фітогормони г) нектари

 

10.  Вкажіть відділи нервової системи:

а) автономна; б) мобільна; в) соматична; г) внутрішня; д) екзогенна.

 

11. Оберіть вірну послідовність здійснення нервово-гуморальної відповіді на зміну показників середовища;

а) гіпофіз → ендокринна залоза → гіпоталамус→ робочий орган;

б) гіпофіз → робочий орган → ендокринна залоза→гіпоталамус ;

в) гіпоталамус→гіпофіз →ендокринна залоза → робочий орган→цнс;

г) гіпоталамус→ендокринна залоза →робочий орган→гіпофіз.

 

12.  Здатність організмів до орієнтації в просторі при міграції, забезпечується:

а) ехолокацією б) біоіндикацією в) біонавігацією г) біостратифікацією

 

ІІ. Дати розгорнуту відповідь на запитання (1б):

 

13. Чому зелені томати достигають швидше, якщо разом з ними покласти один стиглий томат ?

 

14. Для чого клітина регулює швидкість роботи ферментів?

 

15. Яке значення для життя рослин мають фітонциди ?

 

16. До яких наслідків для організму може привести порушення тепловіддачі ?

 

17. Що таке фагоцитоз ? Які функції в організмі людини виконують

 лейкоцити ?

 

18. Чому саме солодка їжа найшвидше вгамовує відчуття гострого голоду ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пілат Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
2573
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку