Контрольна робота з теми "Системи лінійних рівнянь"

Про матеріал

Мета уроку: перевірити рівень знань і вмінь учнів з теми «Лінійні рівняння. Системи лінійних рівнянь із двома змінними»; розвивати логічне мислення, самостійність, увагу; виховувати цілеспрямованість.

Очікувані результати: визначити рівень знань і вмінь учнів з теми «Лінійні рівняння. Системи лінійних рівнянь із двома невідомими» з метою їх подальшої корекції.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 6

Мета уроку:перевірити рівень знань і вмінь учнів з теми «Лінійні рівняння. Системи лінійних рівнянь із двома змінними»; розвивати логічне мислення, самостійність, увагу; виховувати цілеспрямованість.

Очікувані результати:визначити рівень знань і вмінь учнів з теми «Лінійні рівняння. Системи лінійних рівнянь із двома невідомими» з метою їх подальшої корекції.

Тип уроку:урок перевірки, оцінки й корекції знань, умінь і навичок.

■ І. Організаційний етап

Привітання. Перевірка присутності учнів. Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

■ ІІ. Перевірка домашнього завдання

Зібрати учнівські зошити з домашньою контрольною роботою на перевірку.

■ III. Контроль знань

Інструктаж щодо оформлення контрольної роботи

Пояснити учням схему формування загальної оцінки (у скільки балів оцінюється кожне завдання), акцентувати увагу на завданнях, які вимагають від них особливої уваги.

Виконання завдань

Варіант 1

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–6 виберіть одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка пара чисел є розв’язком рівняння ?

А   Б  В  Г

2. У рівнянні виразіть змінну x через змінну y.

А  Б  В  Г

3. Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь

А  Б  В  Г

4. Зазначте точку перетину графіка рівняння з віссю Ox.

А  Б  В  Г

5. Розв’яжіть систему рівнянь

А  Б  В  Г

6. Знайдіть число c, якщо графік рівняння проходить через точку .

А 14  Б –14  В 10  Г –10

Достатній рівень (3 бали)

7. Розв’яжіть систему рівнянь

8. У двох ящиках лежать яблука. Якщо з одного ящика перекласти до другого 45 яблук, то в обох ящиках яблук стане порівну. Якщо з другого ящика перекласти до першого 20 яблук, то в першому яблук стане утричі більше, ніж у другому. Скільки яблук було в кожному ящику?

Високий рівень (3 бали)

9. При якому значенні параметра a система рівнянь не має розв’язків?

 

Варіант 2

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–6 виберіть одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка пара чисел є розв’язком рівняння ?

А  Б   В   Г

2. У рівнянні виразіть змінну y через змінну x.

А  Б   В  Г

3. Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь

А   Б   В   Г

4. Укажіть точку перетину графіка рівняння з віссю Oy.

А  Б   В   Г

5. Розв’яжіть систему рівнянь

А  Б   В   Г

6. Знайдіть число k, якщо графік рівняння проходить через точку .

А –7  Б 7   В 13   Г –30

Достатній рівень (3 бали)

7. Розв’яжіть систему рівнянь

8. На будівництві працюють 50 малярів і теслярів. Через певний час кількість малярів збільшилась удвічі, а теслярів — утричі, і тепер кількість усіх робітників становить 130 осіб. Скільки було малярів і теслярів спочатку?

 

Високий рівень (3 бали)

9. При якому значенні параметра k система рівнянь не має розв’язків?

 

Розв’язання і відповіді до контрольної роботи 6

 

Варіант 1

1. Б. 2. Г. 3. Б. 4. В. 5. Б. 6. Б.

7. . ; ; . Відповідь: .

8. Нехай в одному ящику x яблук, а в другому — y яблук. Стане яблук у першому ящику, — у другому. При другому перекладанні отримаємо в першому ящику , у другому — , причому дорівнює кількості яблук у першому ящику.

Складемо і розв’яжемо систему рівнянь:

; .

Отже, у першому ящику було 175 яблук, у другому — 85.

Відповідь: 175; 85 яблук.

9. Система рівнянь не має розв’язків, якщо виконується умова: ; ; ; ; .

Відповідь: .

 

Варіант 2

1. А. 2. В. 3. В. 4. В. 5. Б. 6. Б.

7. . ; ; .

Відповідь: .

8. Нехай спочатку на будівництві працювали x малярів та y теслярів — (; ). Усього було , тобто 50 осіб. Через якийсь час вже працювало малярів а теслярів — . Разом або 130 осіб. Складемо і розв’яжемо систему рівнянь: , .

Отже, було 20 малярів і 30 теслярів.

Відповідь: 20 і 30 осіб.

9. Система рівнянь не має розв’язків, якщо ; ; ; .

Відповідь: .

■ IV. Підбиття підсумків уроку

Зібрати роботи на перевірку. Відповісти на запитання, що виникли в учнів, та надати їм можливість ознайомитися з відповідями до завдань.

 

■ V. Домашнє завдання


Варіант 1

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–6 виберіть одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка пара чисел є розв’язком рівняння ?

А   Б  В  Г

2. У рівнянні виразіть змінну x через змінну y.

А  Б  В  Г

3. Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь

А  Б  В  Г

4. Зазначте точку перетину графіка рівняння з віссю Ox.

А  Б  В  Г

5. Розв’яжіть систему рівнянь

А  Б  В  Г

6. Знайдіть число c, якщо графік рівняння проходить через точку .

А 14  Б –14  В 10  Г –10

Достатній рівень (3 бали)

7. Розв’яжіть систему рівнянь

8. У двох ящиках лежать яблука. Якщо з одного ящика перекласти до другого 45 яблук, то в обох ящиках яблук стане порівну. Якщо з другого ящика перекласти до першого 20 яблук, то в першому яблук стане утричі більше, ніж у другому. Скільки яблук було в кожному ящику?

Високий рівень (3 бали)

9. При якому значенні параметра a система рівнянь не має розв’язків?

 

Варіант 2

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–6 виберіть одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка пара чисел є розв’язком рівняння ?

А  Б   В  Г

2. У рівнянні виразіть змінну y через змінну x.

А  Б  В Г

3. Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь

А   Б  В   Г

4. Укажіть точку перетину графіка рівняння з віссю Oy.

А  Б   В  Г

5. Розв’яжіть систему рівнянь

А  Б   В  Г

6. Знайдіть число k, якщо графік рівняння проходить через точку .

А –7  Б 7   В 13  Г –30

Достатній рівень (3 бали)

7. Розв’яжіть систему рівнянь

8. На будівництві працюють 50 малярів і теслярів. Через певний час кількість малярів збільшилась удвічі, а теслярів — утричі, і тепер кількість усіх робітників становить 130 осіб. Скільки було малярів і теслярів спочатку?

 

Високий рівень (3 бали)

9. При якому значенні параметра k система рівнянь не має розв’язків

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербак Ольга Олександрівна
    дуже вдячна! завдання досить складні, ще й з розв'язком)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
§ 4. Системи лінійних рівнянь із двома змінними
Додано
23 липня 2018
Переглядів
2779
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку