Конспект уроку алгебри "Розв'язування систем рівнянь і задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними. Самостійна робота". Тип уроку "Повторення та систематизація знань, умінь, навичок"
Мета. Навчальна повторити та систематизувати знання учнів про зміст основних понять теми «Системи лінійних рівнянь із двома змінними»; повторити й систематизувати вміння та способи дій, якими оволоділи учні під час розв’язування типових задач, передбачених програмою з математики; підготувати учнів до тематичного оцінювання.
Розвивальна. Розвивати увагу, вміння мислити та застосовувати здобуті знання.
Виховна. Виховання працелюбства, самостійності, інтересу до математики, історії математики, національно-патріотичне виховання, створення ситуації успіху.
Корекційна. Розвивати розумові процеси: мислення, увагу, пам’ять. Проводити особистісну корекцію. Удосконалювати координацію рухів. Розширювати поле зору.
Обладнання. Мультимедійна презентація Microsoft Power Point. Комп’ютери, onlinetestpad. Роздавальні картки відповідно до вимог зорових навантажень, дошка, підручники.
Тип уроку: повторення та систематизація знань, умінь, навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Перевірка готовності до уроку.
2. Визначення місця уроку в темі.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Виконання завдання № 4 (А), 5 (А), 6(Г) перевіряю усно, збираю зошити учнів. Під час фронтального опитування один учень біля дошки розв’язує задачу № 1169 ст. 224
ІІІ. Формулювання мети й завдань уроку
Оскільки цей урок — передостанній у цій темі, то логічно, що його основна дидактична мета — систематизувати знання та вміння учнів, набуті в ході вивчення теми, тобто належна підготовка до тематичного оцінювання.
Підсумком цього етапу уроку повинно бути свідоме розуміння учнями змісту основних понять теми та логічного зв’язку між ними.
ІV. Повторення та систематизація умінь та способів дій
VI. Самостійна робота на комп’ютерах
VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
§ 22-30 підручника повторити
с. 218(завдання для перевірки)
Середній рівень: № 1 - 4;
Достатній рівень: № 5 - 7;
Високий рівень: № 8, 9