Різнорівневі завдання
1 рівень (0,5 б)
1Роальд Дал народився в родині:а) шведів;б) норвежців;в) англійців
2. Герої повісті « Чарлі і шоколадна фабрика» - це а) Джеймс, Чарлі, Вонкі; б) Майк, Верука, Август; в) Віолетта, Квентін, Баккет;
3.Віллі Вонкі був: а) хитрим і підступним;
б) строгим і скупим;в) енергійним і дивовижним;
4. Хто з героїв повісті співав пісні повчального змісту?
а) Умпа -лумпи ; б)містер Віллі Вонкі в) Чарлі Баккет
5.Якими хотів бачити автор дітей?
а) спортивними, строгими;б) економними, дружелюбними;в) слухняними, розумними, дисциплінованими
6. Якою була остання вечеря мумі - тролів, перед сплячкою?а) осіннє листя;б) хвойні голки в) солодощі;
7.З якої країни прийшла до нас казка «Зима чарівниця»а) Німеччина; б) Голландія;в) Франція;г) Фінляндія;
8. Приклад якої родини показує Т. Янсон на прикладі родини мумі – Троля?
а) гарної, дружелюбної;б) лінивої, сварливої; в) нецікавої, недружньої;
2 рівень
9. Яких персонажів зустрів мумі-троль взимку?(1)
10 Дайте характеристику мамі мумі-троля.(1,5)
11. Розкажіть, яким ви уявили Суботика.(1,5)
3-4 рівень (2 б)
12. Які захоплення сучасних дітей критикує в своєму творі Роальд Дал?
13.Чого вчать нас твори Туве Янсон?
Різнорівневі завдання
1 рівень (0,5 б)
1Роальд Дал народився в родині:а) шведів;б) норвежців;в) англійців
2. Герої повісті « Чарлі і шоколадна фабрика» - це а) Джеймс, Чарлі, Вонкі; б) Майк, Верука, Август; в) Віолетта, Квентін, Баккет;
3.Віллі Вонкі був: а) хитрим і підступним;
б) строгим і скупим;в) енергійним і дивовижним;
4. Хто з героїв повісті співав пісні повчального змісту?
а) Умпа -лумпи ; б)містер Віллі Вонкі в) Чарлі Баккет
5.Якими хотів бачити автор дітей?
а) спортивними, строгими;б) економними, дружелюбними;в) слухняними, розумними, дисциплінованими
6. Якою була остання вечеря мумі - тролів, перед сплячкою?а) осіннє листя;б) хвойні голки в) солодощі;
7.З якої країни прийшла до нас казка «Зима чарівниця»а) Німеччина; б) Голландія;в) Франція;г) Фінляндія;
8. Приклад як+++++++++++++++++++++++++++++++ої родини показує Т. Янсон на прикладі родини мумі – Троля?
а) гарної, дружелюбної;б) лінивої, сварливої; в) нецікавої, недружньої;
2 рівень
9. Яких персонажів зустрів мумі-троль взимку?(1)
10 Дайте характеристику мамі мумі-троля.(1,5)
11. Розкажіть, яким ви уявили Суботика.(1,5)
3-4 рівень (2 б)
12. Які захоплення сучасних дітей критикує в своєму творі Роальд Дал?
13.Чого вчать нас твори Туве Янсон?
Контрольна робота 7-й клас Варіант 1
(0,5 б) 1. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», утік з Інтернату, щоб: а) побувати на олімпіаді; б) побачити кохану дівчину; в) допомогти своїй родині матеріально; г) уникнути покарання.
2. Ким мріяв стати Джордж Плейтен? а )машиністом; б) економістом; в) програмістом
3. На який місяць припадає день Освіти? А) листопад; Б) вересень; В) травень.
4. Яка тема завжди була предметом суперечки між Джорджем і коротуном Тревіліаном? А) майбутнього людства; вибір фаху; В) майбутнього освіти.
5.Про побачення з якою особою попросив Джордж? А) з новіанином; Б)з лікарем; В) з викладачем.
6.Софі, героїня твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», уклала угоду з: а) Відьмою Пустирищ; б) Демоном вогню; в) Хаулом; г) саліманом
7. Вхідні двері в замку Хаула – це : А) чарівний портал, що переносить у різні місця , Б) вхід до вітальні, В)вхід до альтанки. 8.Софі, героїню твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», Відьма Пустирищ перетворила на: а) царівну-жабу; б) дуже некрасиву дівчину; в) стару (1 б) 9.Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» відрізняється від традицій них народних казок тим, що: а) закінчується твір нещасливо для головних героїв; б) зображуються технічні засоби сучасної доби; в) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі; г) немає протистояння добра та зла 10.Твір «Мандрівний замок» має : А)поєднання елементів казки і детективу, Б)поєднання елементів магії та реальності, в) поєднання фантастики та казки 11 Що собою являє День читання 12Що відбувається під час Олімпіади? (2 б) 13. На вашу думку, яка система освіти краща: сучасна чи майбутня? 14 Які проблеми зображує Айзек Азімов у творі «Фах»?
Контрольна робота 7-й клас Варіант ІІ
(0,5 б) 1. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», після медкомісії опинився: а) в Інтернаті; б) у вищій школі; в) у лікарні; г) на планеті Новії 2.Джорж Плейтен відрізнявся від своїх однолітків тим, що: а) був дуже сильним, займався спортом; б) володів телепатією; в) читав книги, займався самоосвітою 3.Що потрібно, на думку Джорджа, щоб іти в ногу з науково-технічним прогресом? А) вчитися по стрічках; Б) вчитися самостійно; В) вірити в себе. 4.Джорж Плейтен вів діалог з представниками планети Новія про: а) недоліки медичної системи; б) систему професіональної освіти; в) обмеження його прав і свобод 5. Що спричинило невдачу Тревіліана, який не отримав права потрапити на одну із планет Галактики? А) не читання книжок; Б) його самовпевненість; В) навчання за старими стрічками 6.Софі- А)наймолодша донька в сім’ї, Б)найстарша донька в сім’ї, В)немає братів та сестер. 7.Чому Софі покидає рідну домівку ? А) щоб знайти втрачене кохання, Б) щоб знайти квітку долі, В) щоб знайти відьму, яка зніме закляття . 8.Вхідні двері в замку Хаула – це : А) чарівний портал, що переносить у різні місця , Б) вхід до вітальні, В)вхід до альтанки.
(1 б)
9.Твір «Мандрівний замок» має:А)поєднання елементів казки і детективу, Б)поєднання елементів магії та реальності, в) поєднання фантастики та казки
10.Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» відрізняється від традицій них народних казок тим, що: а) закінчується твір нещасливо для головних героїв; б) зображуються технічні засоби сучасної доби; в) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі; г) немає протистояння добра та зла
11. Що собою являє День освіти? 12Що відбувається під час Олімпіади? (2 б) 13. На вашу думку, яка система освіти краща: сучасна чи майбутня? 14 Які проблеми зображує Айзек Азімов у творі «Фах»?