Контрольна робота з української літератури (11 клас) за темою "Розстріляне відродження. Літературний авангард. Творчість П.Тичини, М.Рильського, Є.Плужника"

Про матеріал
Метою контрольної роботи є формування компетентностей: предметних:узагальнення й систематизація вивченого про життя і творчість П.Тичини, М.Рильського, Є.Плужника; ключових: виявлення в учнів рівня знань та вмінь із вивченої теми, закріплення їх, застосовуючи на практиці теоретичні знання; загальнокультурних:розвиток уваги, пам'яті, об'єктивності, удосконалення навичок самостійної роботи, інтересу до наслідків власної праці
Перегляд файлу

Контрольна робота

«Розстріляне відродження». Літературний авангард.

Творчість П. Тичини, М. Рильського, Є. Плужника.

 

І варіант

 

Середній рівень

1. Гімн весні, молодості, вірі в щастя складає автор у творі:

а) «Ви знаєте, як липа шелестить…»

б) «О панно Інно»

в) «Арфами, арфами…»

г) «Одчиняйте двері…»                                                                                                                                                     (0,5 бала)

2. Слова Євгена Маланюка «Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась. В окривавлений Жовтень – твоя обернулась весна» присвячені:

а) Павлу Тичині

б) Максиму Рильському

в) Михайлю Семенко

г)  Євгену Плужнику

(0,5 бала)

3. Ознаки душевного стоїцизму:

а) усвідомлення зовнішнього спокою, урівноваженості

б) усвідомлення краси природи

в) усвідомлення національної свободи

г) усвідомлення свободи слова

(0,5 бала)

4. В уривку

 Арфами, арфами –

 золотими, голосними обізвалися гаї

 Самодзвонними…

провідним художнім засобом є:

а) метонімія

б) персоніфікація

в) гіпербола

г) порівняння

(0,5 бала)

5. Три м: місто, машина, маса - спрямування

а) кубізму

б) абстракціонізму

в) футуризму

г) конструктивізму

(0,5 бала)

6. Представником «київських неокласиків» є автор поезії

а) «Пам’яті тридцяти»

б) «Бажання»

в) «Вчись у природи творчого спокою…»

г) «У теплі дні збирання винограду…»

(0,5 бала)

7. Максим Рильський є автором обох творів у рядку

а) «Ніч… а човен – як срібний птах!..», «Одчиняйте двері…»

б) «Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду…»

в) «Вчись у природи творчого спокою…», «Солодкий світ!..»

г) «Арфами, арфами…», «У теплі дні збирання винограду…»

(0,5 бала)

8. До «п’ятірного грона неокласиків» не належав:

а) Є. Плужник

б) Ю. Клен

в) М. Драй-Хмара

г) П. Филипович

         (0,5 бала)

9. Увідповідніть назву твору та цитату з нього

1) «Вчись у природи  А  «Думами, думами - / наче море кораблями,

творчого спокою…» переповнилась блакить / Ніжнотонними...»               2) «Пам’яті тридцяти»               Б «Кохана спить, кохана спить, / Піди збуди,

3) «Арфами, арфами» цілуй їй очі, / Кохана спить..».

4) «Солодкий світ!..» В «На кого завзявся Каїн? / Боже, покарай! /

    Понад все вони любили свій коханий край».

Г «Мудро на землі, / Як від озер, порослих осокою, / Кудись на південь линуть журавлі».

    Д «Твій погляд, ніби пролісок несмілий. / Немов

    Трава, що зеленить граніт, / Неначе спогад

нерозумно-милий…»

      (2 бали)

Достатній рівень

10. Дайте коротку відповідь на запитання:

«Розстріляне відродження» - це …

Авангард – це …

Вітаїстичність - це

     (3 бали)

Високий рівень

10. Напишіть мінісудження (5-7) речень на одну з тем:

1. «Над чим спонукає замислитися поезія Євгена Плужника?»

2. «Радій же, серце!» (Про життєствердні мотиви в поезії Максима Рильського).                                                                                                                (3 бали)                                                                                   

ІІ варіант

Середній рівень

1. Туга за втраченим коханням, що поєднується зі спогадами про нього – такий мотив твору:

а) «Ви знаєте, як липа шелестить…»

б) «О панно Інно»

в) «Арфами, арфами…»

г) «Пам’яті тридцяти»

(0,5 бала)

2. «Феномен Тичини має назву – феномен доби. Його доля свідчитиме про наш час не менше за останні розповіді істориків: поет жив у наш час, що заправив генія на роль блазня. І поет погодився на цю роль…»

Ці слова належать:

а) Максиму Рильському

б) Василю Стусу

в) Євгену Маланюку

г)  Олександру Довженко

         (0,5 бала)

3. Яку думку передає Плужник у строфі?

  Вір і наслідуй. Учневі негоже

  Не шанувати визнаних взірців,

  Бо хто ж твоїй науці допоможе

  На певний шлях ступити з манівців?

а) світ такий глибокий і незбагненний, але в цьому його краса й привабливість

б) кохання – це те велике, чим варто дорожити, що треба берегти

в) людське життя – це живий біль, жива рана, і не треба її ятрити порожніми фразами

г) потрібно і вчитися у природи, і прислухатися до свого серця, своєї натури як частки цієї природи, щоб не схибити

          (0,5 бала)

4.Визначте художньо-виражальний засіб, використаний                                 Є. Плужником у фрагменті

 Мудро на землі,

 Як від озер, порослих осокою.

 Кудись на південь линуть журавлі.

а) метафора

б) епітет

в) порівняння

г) метонімія

          (0,5 бала)

 

5.Футуризм як авангардистську течію модернізму започаткував

а) Максим Рильський

б) Микола Зеров

в) Євген Плужник

г) Михайль Семенко

          (0,5 бала)

6.Твір «У теплі дні збирання винограду…» за жанром

а) сонет

б) послання

в) пісня

г) балада

          (0,5 бала)

7. Ясний сад, мули нешвидкі, Кіпріда добра – це художні образи поезії

а) Максима Рильського

б) Павла Тичини

в) Євгена Плужника

г) Михайля Семенка

(0,5 бала)

8. «Київськими неокласиками» є обидва письменники, указані в рядку

а) М. Рильський та М. Семенко

б) М. Зеров та П. Тичина

в) М. Рильський  та М. Зеров

г) Є. Плужник та М. Рильський 

          (0,5 бала)

 

9. Увідповідніть назву твору та цитату з нього

1) «Вчись у природи  А  «Ось місяць, зорі, соловї…/ «Я твій», - десь

творчого спокою…» чують дідугани. / А солов’ї!..»                 2) «Ви знаєте, як липа               Б «На мулах нешвидких / Вона верталась із

шелестить…»  ясного саду, / Ясна, як сад, і радісна, як сміх».

3) «У теплі дні зби- В «Вір і наслідуй. Учневі негоже /

рання винограду…» Не шанувати визнаних взірців».

4) «О панно Інно…» Г «Я – сам. Вікно. Сніги… Сестру я Вашу так

    Любив – дитинно, злотоцінно».

    Д «На кого посміла знятись / Зрадника рука? - /

    Квітне сонце, грає вітер / І Дніпро-ріка…»

          (2 бали)

 

Достатній рівень

10. Дайте коротку відповідь на запитання:

«Розстріляне відродження» - це …

Футуризм – це …

Кларнетизм - це

     (3 бали)

Високий рівень

10. Напишіть мінісудження (5-7) речень на одну з тем:

1. «Мої враження від збірки П. Тичини «Сонячні кларнети»

      2. «Євген Плужник – найвидатніший митець національного відродження»                                                                                                          (3 бали)             

 

 

 

ВІДПОВІДІ:

 

І варіант: 1)В, 2)А, 3)А, 4)Б, 5)В, 6)Г, 7)Б, 8)А, 9) 1Г, 2В, 3А, 4Д

 

І варіант: 1)Б, 2)Б, 3)Г, 4)В, 5)Г, 6)А, 7)А, 8)В, 9) 1В, 2А, 3Б, 4Г

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Аврамогло Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Volokhova Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Тарасенко Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Тимощук Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сергій Тріленко
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 2 відгука
docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
1 жовтня 2020
Переглядів
60999
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку