ГР 1. Усно взаємодіє: аудіювання
ГР2. Працює з текстом: прочитай текст ,зроби завдання подане нижче тексту:
Ой колише вітер жито
Люлі, люлечки, люляй,
Заховалося вже сонце
За зелений тихий гай.
Бродить вітрик попід вікна,
Із вербою гомонить,
Слуха ніжну пісню мами,
Затихаючи на мить.
Соньки-дрімки в оченята –
Янголятка в головах,
Місяць човником над хату –
Кучерява казка в снах.
А. Визначи , до якого жанру належить твір.
Б. Визначи тему твору.
В. Виразне читання українських пісень.
ГР3.Письмово взаємодіє – Напиши висловлювання : « Українська народна пісня в житті українців « ( на основі вивчених творів)- 6-8 речень.
ГР 4.Досліджує мовлення: закінчи речення (відповідь одним словом).
А.
1. Як називається невеликий усний віршований твір, що співається ?
2.Хто є авторами народних пісень ?
3. Як називаються пісні, що виконуються під час обрядів?
4.Що таке фольклор?
5.Як називаються пісні, які співають на Івана Купала?
6. Як називаються пісні, які співають на честь приходу весни ?
7. Як називаються пісні, які співали під Новий рік у «щедрий вечір»?
8. Як називаються пісні, які виконувалися під час обрядів,пов’язаних із «Зеленими святами» чи «клечальною неділею» ?
9. Як називаються календарно-обрядові величальні пісні,що їх виконували на Різдвяні свята?
10. Як називаються пісні, які виконувались під час жнив?
11. Назвіть, які ви знаєте колискові пісні.
12. Які пісні належать до календарно-обрядових пісень? ( види календарно- обрядових пісень)
Б. Запиши в зошит перших 4 рядки календарно- обрядової пісні.