Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу з зазначеними індексами орієнтирів оцінювання(Архипова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу з зазначеними індексами орієнтирів оцінювання(Архипова) (70 год)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДЛЯ 6 КЛАСУ

Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.)  «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і  науки України від 12.07.2021 № 795)

2 год на тиждень (70 годин на рік)

 

 

І семестр

ІІ семестр

Діагностування з теми (у формі твору)

Діагностування з теми (у формі тестування, відповідей на запитання тощо)

1

2

1

2

Уроки  розвитку мовлення

          2 (у+п)

           2 (у+п)

Уроки позакласного читання

2

2

Уроки літератури рідного краю

2

2

Уроки виразного читання

2

2

Перевірка зошитів

4

6

 

з/п

Дата

6-В

Дата

6-Г

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати навчання

Види

 діяльності

 

І СЕМЕСТР

 

РОЗДІЛ 1. ПІСЕННІ СКАРБИ РІДНОГО КРАЮ

 

ТЕМА 1. ЧАРІВНА МЕЛОДІЯ СЛОВА

1.

 

 

Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Пісня – музично-поетичний жанр фольклору.

Знає про виникнення обрядової поезії, її різновиди; [6 МОВ 1.4.6-1]

 читає народні пісні відповідно до особливостей інтонації; [6 МОВ 2.1.1-1

розуміє та відтворює зміст почутих пісень, толерантно реагує, використовуючи формули мовного етикету, етично висловлює власне ставлення до почутого; [6 МОВ 1.1.2-2]

 розрізняє особливості народних пісень відповідно до їх жанрово-родової належності та стильових ознак; [6 МОВ 2.1.2-1]

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу пісень. [6 МОВ 2.2.7-1]

Робота з епіграфом, афоризмом;

Робота із хмарою слів; випереджувальне завдання «Традиції та обряди українців»; «Відстрочена відгадка»; синквейн «Пісня»

2.

 

 

Народна обрядова пісня, її різновиди. Зв’язок із стародавніми обрядами. Варіантність народних пісень.

3.

 

 

Пісні літнього циклу. Русальні пісні «У ржі на межі», «Ой бiжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору»

Читає народні пісні відповідно до особливостей інтонації; [6 МОВ 2.1.1-1]

визначає провідні мотиви пісень; [6 МОВ 2.2.3]

 характеризує вплив окремих деталей, зокрема художніх, на сприйняття тексту пісні; [6 МОВ 1.5.3-1]

визначає спільні та різні елементи і форми подібних за певними структурними ознаками текстів; [6 МОВ 2.2.4-1]

передає  враження від народних пісень; за мотивами прочитаного створює власний медійний продукт. [6 МОВ 2.6.1]

 

Формулює тему, мету; характеризує поведінку та вчинки героїв; [6 МОВ 1.4.1-1]

 

Визначає провідні мотиви пісень; [6 МОВ 2.2.1]

 

Висловлює в усній формі власні почуття, враження. [6 МОВ 1.6.1-1]

 

Визначає провідні мотиви пісень;  передає  враження від народних пісень; [6 МОВ 1.2.3-2]

за мотивами прочитаного створює власний медійний продукт. [6 МОВ 2.7.2-1]

 

Виразно читає твори. [6 МОВ 2.1.2-1]

Спостереження-дослідження

4.

 

 

Пісні літнього циклу. Купальські пісні «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!»

Спостереження-дослідження

Сенкан

5.

 

 

Позакласне читання №1.Олекса Воропай. Обжинки. Зажинки. Із книги «Звичаї нашого народу».

Постер

6.

 

 

Пісні літнього циклу. Жниварські пісні «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька». Провідні мотиви народних пісень.

Спостереження-дослідження,

Інфографіка

7.

 

 

РМ№1. Усний твір «Чого допомагає досягнути в житті праця». Складання порадника для однолітків.

Постер

8.

 

 

Пісні зимового циклу. «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала».

Спостереження-дослідження, карта розуму «Тропи», створення реклами за прочитаним твором

9.

 

 

Пісні зимового циклу.

«Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка».

Постер, сенкан

10.

 

 

Виразне читання №1. Розігрування вертепів, сценок з обрядовими піснями.

Гра «Упізнай»

11.

 

 

Пісні весняного циклу. Веснянки «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця».

Робота в групах «Досліджуємо слово», кроссенс «Українські народні пісні»

12.

 

 

Література рідного краю №1. Обрядові пісні рідного краю

Читає тексти різних стилів і жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання; [6 МОВ 2.1.1-1]

розуміє зміст і висловлює власну думку щодо прочитаного; [6 МОВ 1.1.2-2]

Інформація з опорою на життєвий досвід Робота в групах «Літературна карта мого краю»

13.

 

 

Діагностична робота №1. Пісенні скарби рідного краю (тести, відповіді на запитання)

Демонструє знання за темами, що вивчалися; [6 МОВ 3.3.3-2]

 уміє самостійно висловити судження стосовно певної теми; узагальнює знання з тем у таблиці, схеми; дає відповіді на проблемні запитання; [6 МОВ 1.4.2]

висловлює в письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаним. [6 МОВ 2.3.2-1]

 

14.

 

 

Народні колискові пісні: лексичні особливості колискових пісень. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать».

Читає колискові пісні з урахуванням лексичних та інтонаційних особливостей; [6 МОВ 2.1.1-1]

характеризує вплив окремих деталей, зокрема художніх, на сприйняття тексту пісні; [6 МОВ 1.5.3-1]

 висловлює власні почуття, враження. [6 МОВ 2.3.2]

Синквейн «Колискова»,

гра «Мозаїка»; інтерв’ю «Чи знаю я народні колискові пісні»; вільне есе

15.

 

 

Пісні літературного походження. Тематика та особливості цих пісень. Урочисті пісні. Гімн. Павло Чубинський та Микола Вербицький. «Ще не вмерла України...»

Читає літературні пісні відповідно до особливостей інтонації; [6 МОВ 2.1.1-1]

визначає основні мотиви пісень; [6 МОВ 2.2.3]

 розрізняє відому й нову для себе інформацію; [6 МОВ 2.1.2-1]

 висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у поезії явищ; аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу. [6 МОВ 2.3.2-1]

Робота в групах «Навчаємося спільно», вправа з ключами, сенкан

16.

 

 

Урочисті пісні. Олександр Кониський. «Молитва».

Творча майстерня

17.

 

 

 Пісні, що стали народними. Станіслав Чарнецький та Григорій Трух. «Ой, у лузі червона калина похилилася».

Дослідження-порівняння явищ,

карта знань, творча майстерня

18.

 

 

Дмитро Луценко. «Як тебе не любити, Києве мій».

Творча майстерня

19.

 

 

Діагностична робота №2. Есе на тему «Україна – країна вільних людей» або «Символи-обереги українців».

Створює художні тексти визначених жанрів; [МОВ 3.1]

використовує творчо стильові риси художніх текстів при створенні власного тексту; [6 МОВ 4.2.1-1]

аналізує зміст написаного; [6 МОВ 3.3.2-1]

коригує текст на основі проведеного аналізу. [6 МОВ 3.3.2-2]

 

 

РОЗДІЛ 2. ПОЕТИЧНИЙ ДИВОСВІТ

 

ТЕМА 2. ЧУТТЯ ГАРМОНІЇ У СЛОВІ

20.

 

 

Тематичне розмаїття поезії. Тарас Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море»), «Іван Підкова».

Читає поетичні твори відповідно до відповідає мети  та інтонаційних особливостей; [6 МОВ 1.1.2-1]

визначає основні мотиви поезій; [6 МОВ 2.2.3]

характеризує вплив інтонації на зміст; [6 МОВ 1.5.3-1]

 описує свої літературні вподобання, наводячи приклади прочитаних творів; [6 МОВ 2.5.1-2]

ефективно використовує інформаційні ресурси для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола  інтересів; [6 МОВ 2.5.1-3]

пояснює вплив поезії на формування  естетичного смаку, читацьких інтересів; [6 МОВ 2.3.2-2]

обирає самостійно поезії для читання, аргументує свій вибір; [6 МОВ 2.5.1-1]

творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи зроблений вибір; [6 МОВ 4.2.1-1]

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів; аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу. [6 МОВ 3.3.2-2]

«Візитівка письменника», вправи з ключами, робота в групах «Місткий кошик», виразне читання поезії, робота в парах «Навчаємося спільно», творчий експеримент, «Ліричний настрій»

21.

 

 

Неповторний світ дитинства в поезіях Лесі Українки. «Мрії», «Як дитиною, бувало…».

Виразне читання поезії, робота в парах «Навчаємося спільно»

22.

 

 

Леся Українка. «Тиша морська», «Співець». Гармонія людини і природи. Художні, персоніфіковані образи поезій.

23.

 

 

 Виразне читання №2 поезій напам’ять.

 

24.

 

 

Література рідного краю №2. Письменники Сумщини.

розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб; [6 МОВ 2.4.2-2]

 залежно від мети читання обирає самостійно або за допомогою інших осіб тексти для читання, які належать до різних стилів і жанрів, аргументує свій вибір. [6 МОВ 2.5.1-1]

Творча майстерня

25.

 

 

Віршована мова. Стопа. Віршовий розмір (ямб, хорей, пірихій).

Обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті, для розв’язання визначених завдань.

«Літературознавча експертиза»

26.

 

 

Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Роздуми ліричного героя про родинні цінності та високу духовність

Характеризує емоційний стан ліричного героя; проводить паралелі між образами і явищами, зображеними в тексті, і власним життєвим досвідом; [6 МОВ 2.3.1-1]

визначає основні мотиви поезій; [6 МОВ 2.2.3]

визначає спільні та різні елементи і форми подібних за певними структурними ознаками текстів; [6 МОВ 2.2.4-1]

пояснює вплив поезії на формування власного естетичного смаку, читацьких інтересів; [6 МОВ 2.3.2-2]

висловлює своє ставлення до думок інших, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації. [6 МОВ 1.6.1-1]

 

Гра «Відчуй настрій», літературне лото, гра «Загадкова скринька», «Діаграма Венна», мініпроєкт «Моя бібліотека»

27.

 

 

Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Настрої, почуття, поетичні роздуми ліричного героя про любов, доброту, красу, високу духовність.

28.

 

 

РМ№2. Створення власної історії про жар-птицю після її одужання (за допомогою будь-якого засобу візуалізації)

Малюнок, комікс, буктрейлер,постер

29.

 

 

Ірина Жиленко. «Підкова», «Гном у буфеті». Роздуми над тим, що потрібно зробити, щоб мрія здійснилася.

Сенкан

Постер

30.

 

 

Позакласне читання №2. Ігор Калинець. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка».

Використовує інформаційні ресурси для задоволення  читацьких потреб і розширення інтересів. [6 МОВ 2.5.1-3]

Кроссенс

31.

 

 

Діагностична робота №3. Поетичний дивосвіт (тести, відповіді на запитання)

Демонструє знання за темами, що вивчалися; уміє самостійно висловити судження; узагальнює знання з тем у таблиці, схеми; дає відповіді на проблемні запитання; висловлює в письмовій формі власні почуття, враження,  своє ставлення до зображених у художньому тексті, людей, подій, ситуацій, явищ тощо. [МОВ 4.2]

 

32.

 

 

Поетичний дивосвіт. Повторення вивченого.

Демонструє знання за темами, що вивчалися; уміє самостійно висловити судження стосовно певної теми. [МОВ 4.2]

Постер, мініпроєкт

 

ІІ СЕМЕСТР

 

РОЗДІЛ 3. ЖИВИЛЬНІ ДЖЕРЕЛА МУДРИХ КНИГ

 

ТЕМА 3. ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ

з/п

Дата

Дата

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати навчання

Види

 діяльності

33.

 

 

Повісті на історичну тематику. Жанрові та композиційні особливості повістей.

Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки» (скорочено).

Читає прозові тексти у різний спосіб відповідно до мети читання; [6 МОВ 2.1.1-1]

 формулює тему та основну думку прозового тексту; [6 МОВ 2.2.3-1]

співвідносить зміст прозового тексту з історичним та культурним контекстом; [6 МОВ 2.1.3-1]

пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації (заголовка, змісту, анотації тощо), [6 МОВ 2.1.2-1]

розрізняє складники структури тексту відповідно до його жанрово-родової належності та стильових особливостей; [6 МОВ 2.1.2-1]

 відтворює основні думки і факти, окремі висловлювання персонажів у літературному творі, що розкривають зміст твору; [6 МОВ 1.2.2-3]

характеризує поведінку та вчинки героїв; проводить паралелі між образами і явищами, зображеними в тексті, і власним життєвим досвідом; [6 МОВ 2.3.1-1]

виявляє взаємозв’язок змісту або інших компонентів літературного твору (цитат, уривків, епізодів, вчинків персонажів тощо) із власними потребами для особистісного розвитку; [6 МОВ 1.4.5-2]

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту; [6 МОВ 2.2.7-1]

створює текст за визначеними характеристиками [МОВ 3.1]

Карта розуму «Епічний твір», «Візитівка письменника», «Оживи світлину», «Відгадай, хто я», робота в групах «Мудрі сови»,

гра «Темна конячка», «Запитання до тексту», робота з інфографікою,

гра «Утрачена інформація», робота в групах «Коло думок», «Моделювання», «Літературознавча експертиза», «Займи позицію», буктрейлер

 

 

 

 

 

 

 

 

Творча лабораторія

34.

 

 

Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки». Характеристика головних персонажів твору: Грицика та Сашка.

35.

 

 

Мужність та відданість героїв твору почесній справі: захист свого народу та  рідного краю. Козак Швайка – гідний син своєї Батьківщини.

36.

 

 

Дід Кібчик та дід Кудьма – уособлення мудрості українського народу. Вчинки персонажів твору та їх наслідки.

37.

 

 

 Література рідного краю №3. Твори на історичну тематику письменників рідного краю.

38.

 

 

РМ №3 (письмово). Створення допису в соціальних мережах: презентація козацького лицаря – захисника рідної землі.

АБО

Складання власного продовження твору про пригоди Грицька і Сашка.

39.

 

 

Микола Вороний. «Євшан-зілля». Тема та основна думка поеми. Сюжетні елементи, розгортання подій. Засоби художньої виразності в поемі.

Визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в поемі; [6 МОВ 2.2.2-2]

 формулює тему та основний мотив поеми; [6 МОВ 1.4.1-1]

характеризує поведінку та вчинки героїв; [6 МОВ 2.3.1-1]

 аргументує власну оцінку прочитаного тексту, наводячи доречні цитати. [6 МОВ 2.4.2-3]

«Візитівка письменника», «Оживи світлину», «Запитання до тексту», робота в парах «Досліджуємо слово», літературна вікторина «Упізнай героя», гра «Літературне лото»

40.

 

 

Ліро-епічний твір. Специфіка ліро-епічного твору. Поеми на історичну тематику (козацька доба). Патріотичні мотиви, героїзм та відвага козаків

Читає ліро-епічні твори у різний спосіб відповідно до мети читання та композиційних особливостей; [6 МОВ 2.1.1-1]

визначає спільні та різні елементи змісту і форми подібних за певними структурними ознаками текстів; [6 МОВ 2.2.4-1] створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів тощо. [МОВ 3.1]

Робота в групах «Навчаючи вчуся», «Асоціативний кущ», «Діаграма Венна», вільне есе

41.

 

 

Діагностична робота№4  (В. Рутківський «Джури козака Швайки»,

М. Вороний «Євшан-зілля»). Тест.

Демонструє знання за темами, що вивчалися; узагальнює знання з тем у таблиці, схеми; дає відповіді на проблемні запитання тощо. [6 МОВ 4.1.1]

 

42.

 

 

Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Захопливий сюжет пригодницької повісті.

Читає повість у різний спосіб відповідно до мети читання; визначає тему, сюжетно-композиційні особливості та проблематику повістей; [6 МОВ 2.1.1-1]

характеризує поведінку та вчинки героїв; [6 МОВ 2.3.1-1]

проводить паралелі між образами і ситуаціями, зображеними в повісті, і власним життєвим досвідом; [6 МОВ 2.3.1-2]

 проектує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті; [6 МОВ 2.3.1-3]

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту; [6 МОВ 2.2.7-1] виявляє взаємозв’язок змісту або інших компонентів твору із власними потребами для особистісного розвитку; [6 МОВ 1.4.5-2]

 вирізняє спільні та різні риси між власним мовленням і мовленням інших осіб, [6 МОВ 4.2.4-1]

урізноманітнює власне мовлення завдяки читанню літературних творів, роботі із словниками та довідковими джерелами. [6 МОВ 4.2.4-1]

Дослідження, випереджальні завдання,

інтерв’ю з письменником

43.

 

 

Приклад справжньої дружби в повісті. Характеристика Яви і Павлуші.

Гра «Так – Ні», «Займи позицію», ґронування «Образ героя»,

гра «Упізнай героя»

44.

 

 

Мрії і дійсність, смішне й комічне у творі.

Сюжетні та композиційні елементи повісті.

«Картинна галерея» (ілюстрації, комікси до творів), рольова гра,

літературознавча експертиза

 

45.

 

 

Виразне читання № 3 епізодів повісті, що видалися найцікавішими. Діалоги героїв.

 

46.

 

 

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Цікаві й романтичні персонажі твору.

Випереджувальні завдання, гра «Так - Ні», «Займи позицію»

47.

 

 

Захопливі пригоди хлопців. Вироблення правил поведінки в лісі.

Ґронування «Образ героя», гра «Упізнай героя», рольова гра

48.

 

 

Характеристика персонажів твору. Дружба між хлопцями. Сюжет повісті.

Кроссенс, «Картинна галерея» (ілюстрації, комікси до творів)

49.

 

 

Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Клим, Жук та Заєць – персонажі, які здатні прийняти виклики.

Інтерв’ю з письменницею,

упізнай героя, усний портрет

50.

 

 

Родинні стосунки і сімейні цінності у творі.

Ґронування «Образ героя» 

51.

 

 

Неймовірні пригоди героїв твору. Захопливий сюжет повісті. Засіб від переляку: вироблення порадника для однолітків, як можна побороти свій страх. Техніки саморегуляції

Гра «Пазл»,

карта подій

52.

 

 

Зірка Мензатюк. «Ангел Золоте Волосся» (скорочено).

Читає фантастичні твори у різний спосіб відповідно до мети читання; [6 МОВ 2.1.1-1]

визначає тему, сюжетно-композиційні особливості та проблематику повістей; [6 МОВ 2.2.4]

творчо опрацьовує прочитаний текст, у разі потреби змінюючи персонажів, додаючи [6 МОВ 2.7.1-1]

окремі епізоди, переказуючи прочитане з позиції одного з персонажів; характеризує поведінку та вчинки героїв; [6 МОВ 2.3.1-1]

проводить паралелі між образами і явищами, зображеними в тексті, і власним життєвим досвідом;[6 МОВ 2.3.1-2]

розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб; [6 МОВ 2.4.2-2]

висловлюється в захищеному цифровому середовищі щодо проблем, пов’язаних із життєвим досвідом, зокрема із читацькою практикою; [6 МОВ 3.2.1-2]

 за мотивами прочитаного створює власний медійний продукт. [6 МОВ 2.7.2-1]

Вправи з ключами, «Мікрофон», «Запитання до тексту», «Моделювання», «Займи позицію», мініпроєкт «Фантастична мандрівка»

53.

 

 

Образ дівчинки Галі, позитивні та негативні сторони її особистості. Кмітливість та винахідливість героїв твору.

 

54.

 

 

Порушення питань моралі, дружби, добра, любові, толерантного ставлення до інших, прагнення гармонії зі світом.

55.

 

 

Таємничі, веселі й незвичайні події у фантастичних творах. Дива в повсякденному світі

56.

 

 

Позакласне читання№3. Емма Андієвська. «Казка про яян», «Говорюща риба» (один твір на вибір учителя)

Ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо); висловлює власні почуття до прочитаного.

Постер

Творча лабораторія

57.

 

 

Діагностична робота№4. Есе на тему «Що потрібно, аби дружба між людьми була міцною і тривалою» або «Що таке толерантне ставлення до інших ?» (за вивченими творами)

Створює художні тексти визначених жанрів; [МОВ 3.1]

використовує творчо стильові риси художніх текстів при створенні власного тексту. [6 МОВ 4.1.1]

 

 

ТЕМА 4. ВІД СМІШНОГО ДО ВЕЛИКОГО

58.

 

 

Гумористичні твори. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки тощо). Степан Руданський. «Добре торгувалось».

Читає гумористичні твори в різний спосіб відповідно до мети читання та інтонаційних особливостей; [6 МОВ 2.1.1-1]

визначає тему, сюжетно-композиційні особливості та викривальну спрямованість гуморесок; [6 МОВ 1.4.1]

характеризує особливості форми гуморесок та співомовок, зумовлені змістом; [6 МОВ 2.2.6]

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту; [6 МОВ 2.2.7-1]

за мотивами прочитаного виявляє взаємозв’язок змісту або інших компонентів твору із власними потребами для особистісного розвитку; [6 МОВ 1.4.5-2]

проекціює власний або відомий життєвий досвід на порушені в гумористичних творах проблеми тощо. [6 МОВ 2.2.1-2]

Синквейн «Гумор», «Інтерв’ю з письменником», робота в групах «Дерево рішень» «Запитання до тексту», «Творча майстерня», мініпроєкт «У полоні сміху»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер

59.

 

 

Степан Руданський. «Запорожці у короля», «Торбин брат».

60.

 

 

Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних творів. Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».

61.

 

 

Роль гумору в житті українців. Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала».

62.

 

 

Позакласне читання №4. Павло Глазовий. «Кухлик», «Допитливий син».

63.

 

 

Виразне читання №4 гуморесок напам’ять.

Гра «Хто краще»

64.

 

 

Байка. Гумор і сатира в байках. Герої байок. Будова та алегоричний зміст. Леонід Глібов. «Щука».

Читає байки відповідно до інтонаційних особливостей та мети читання; [6 МОВ 2.1.1-1]

 характеризує порушені в байці проблеми; виявляє і відтворює алегоричний зміст байки; [6 МОВ 1.2.1] творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення; характеризує поведінку та вчинки героїв тощо[6 МОВ 2.3.1-1]

«Візитівка письменника», синквейн «Байка», створення ілюстрацій до байок, Інсценізація байки

65.

 

 

Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл».

66.

 

 

 РМ №4 (усно). Інсценізація байок.

Створює власний творчий продукт. [6 МОВ 2.7.2-1]

Рольова гра

67.

 

 

Література рідного краю №4. Остап Вишня. «Паралелепіпед».

Аргументує власну оцінку прочитаного тексту[6 МОВ 2.4.2-3]

Постер

68.

 

 

Науково-художня та науково-популярна література як різновид дитячої пізнавальної літератури. Навчальна література, тексти із ЗМІ (загальне ознайомлення). Книги серії «Життя видатних дітей». Анна Багряна «Квіти від жар-птиці»

Читає тексти різних стилів і жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання; [6 МОВ 2.1.1-1]

аргументує власну оцінку прочитаного тексту, наводячи доречні цитати; [6 МОВ 2.4.2-3]

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них. [6 МОВ 2.2.6-2]

Робота в парах «Навчаємося спільно», «Запитання до тексту», «Відстрочена відгадка», «Шість капелюхів мислення», «Мікрофон», «Рольова гра»

69.

 

 

Діагностична робота №6. Від смішного до великого (тести, відповіді на питання)

Демонструє знання з теми; уміє самостійно висловити судження стосовно певної теми. [6 МОВ 4.1.1]

 

70.

 

 

Підсумковий урок. Повторення вивченого.

Демонструє знання за темами, що вивчалися; уміє самостійно висловити судження стосовно певної теми. [6 МОВ 4.1.1]

Мініпроєкт

 

docx
Додав(-ла)
Одинак Софія
Додано
13 жовтня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку