Контрольна робота з української літератури. Світ фантазії, мудрості. Літературні казки (5 клас)

Про матеріал

Контрольна робота з української літератури для учнів 5 класу з теми "Світ фантазії, мудрості. Літературні казки". Матеріал містить завдання різнорівневого типу: тестові завдання з однією правильною відповіддю, завдання на встановлення відповідності та завдання, які потребують стислої та повної відповіді.

Перегляд файлу

5  клас                                                                                             українська література

 

Тема. Контрольна робота № 2. Світ фантазії, мудрості. Літературні казки

 

Мета: визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допо­могою запропонованих завдань;

розвивати увагу, спритність, точність, послідовність; в

виховувати інтерес до результатів власної праці, старанність, наполегливість.

 

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

 

ХІД  УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми, мети уроку

ІІІ. Пояснення вчителя щодо виконання контрольної роботи

Самостійна роботи учнів

 

Початковий рівень Тестові завдання  (3 бали)

1. Хто з письменників писав, що нечиста сила може бути доброю?

   а) І.Франко;                                б) В.Королів-Старий;      

   в) В.Симоненко;                        г) Г.Малик

2. Який звичай панував серед хух за казкою В.Королів-Старого „Хуха Моховинка”:

    а) дозволялося турбувати лише батьків;        

    б) могли жити з сестрами;     

    в) турбувати рідним батьків, сестер, братів не дозволялося;

    г) не допомагати нікому.

3. Портретна характеристика голова його мов бочка, очі – ніби кавуни належить:

   а) Лоскотонові;      б) Плаксуну;       в) Плаксію;          г) Макаці.

5. Слова от такий компот любить повторювати герой казки „Незвичайні пригоди Алі…“:

   а) Недоладько;       б) Недаштанько;        в) Недопопелюшка;      г) Аля.

6. Хвилинну стрілку від годинника замкової вежі не за призначенням використовував:

   а) Недочеревик;                        б) Перший Недорадник;  

   в) Недоборода;                         г) Недовус.

 

Середній рівень. Установити відповідність. (3 бали)

 

  1. Між персонажем твору та реплікою:

1 дід

А  - По тому, як той дід поспішає та оглядається… я бачу, що він робить не по правді!

2 лісник

Б – Що воно за знак? Дерева стоять і не поворухнуться, а воно щось шумить і пищить.

3 Хо-Суковик

В – Господи! Пробач мені мої гріхи… Я не хотів би покинути цей світ, не покаявшись…

4 Хуха-Моховинка

Г – Хухи не потребують подяки. Вони роблять добро з повинності.

 

  1. Між персонажем твору та вчинком

1 Лоскотон

А  з’їв себе з переляку

2 Плаксій

Б  носить у торбині сміх

3 Макака

В подалися до чужих країв

4 Плаксуни

Г п’є сльози дітей

 

  1. Між героєм твору та вчинком

1 Недопопелюшка

А  намагається провести Алю до годинникаря

2 Перший Недорадник

Б підписує наказ про страту Алі

3 Недороль Десятий

В  наказує гвардійцям відвести Алю в підземелля

4 Недочеревик

Г записує адреси недороблених справ

 

Достатній рівень. Дати стислу відповідь на запитання (3 бали)

  1. Назвіть усі добрі вчинки Моховинки за казкою В.Королів-Старого „Хуха-Моховинка“.
  2. За що діти й дорослі любили Лоскотона? Як вони допомогли йому в скрутну хвилину? (за твором В.Симоненка „Цар Плаксій і Лоскотон“)
  3. Кого боїться Недороль Десятий? Як це його характеризує? (за твором Г.Малик „Незвичайні пригоди Алі…“.

 

Високий  рівень. Дати розгорнуту відповідь на одне із запитань (3 бали)

  1. Чи маєш ти спільні риси з Алею? Запиши їх? Що б ти порадив(ла) Алі?
  2. Що таке відповідальність? Хто з героїв повісті Г.Малик „Незвичайні пригоди Алі…“ від початку й до кінця відповідальний, а хто таким стає з часом?
  3. Стисло письмово перекажіть уривок, у якому йдеться про життя Моховинки в хліві й серед дітей. (за казкою В.Королів-Старого „Хуха-Моховинка“)

 

ІV. Підсумок уроку

  Інтерактивна вправа Мікрофон

  - Найскладнішим завданням для мене було…

 

doc
Додано
20 січня 2019
Переглядів
4822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку