Контрольна робота з української літератури у 8 класі "Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого"

Про матеріал

Контрольна робота №3

Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого

Тести

Варіант 1

«Любіть Україну!»

1. Віршований розмір вірша:

а) хорей;

б) ямб;

в) дактиль;

г) амфібрахій.

2. Художній засіб у творі «Любіть Україну!»:

а) гіпербола;

б) анафора;

в) антитеза;

г) епітет.

3. Україну В.Сосюра називає:

а) могутньою;

б) великою;

в) радісною;

г) вишневою.

4. «Всім серцем любіть Україну свою,— і вічні ми будемо з нею». Дані рядки в композиційній будові твору є:

а) експозицією;

б) кульмінацію;

в) зав'язкою;

г) розв'язкою.

5. Українську мову В.Сосюра називає:

а) милозвучною;

б) солов'їною;

в) гучною;

г) веселою.

6. Любити свій край потрібно:

а) як вишневий сад;

б) у годину негоди;

в) мов цінну річ;

г) не звертаючи уваги на ментальність його народу.

«Васильки»

7. Колір, який переважає у творі:

а) червоний;

б) білий;

в) синій;

г) зелений.

8. Жанр лірики «Васильки»:

а) інтимна;

б) пейзажна;

в) філософська;

г) громадянська.


9. Квітки ліричний герой порівнює з кольором:

а) очей коханої;

б) неба;

в) річки;

г) раннім туманом.

10. «Одсіяють роки, мов…» — продовжте рядок поезії:

а) мить;

б) хмарки на небі;

в) ранішній сонячний промінь;

г) вечірня зоря.

11. У невідомий час летять:

а) незабутні роки;

б) щасливі хвилини;

в) хмарки;

г) журавлі.

12. Другий, невідомий час буде сповнений:

а) радістю;

б) привітом;

в) бадьористю;

г) золотом.

13.Визначити художні засоби поезії «З дитинства: Дощ»

1. Епітети

2. Порівняння

3. Інверсія

4. Метафори

5. Фразеологізм

6. Анафора

А. невеличка (річка), рудобокі (корови)

Б. як птах, як річка, як гніздо

В. вплетена річка невеличка

Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете

Д. весь до нитки

Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається

14. Дослідіть, як автор у вірші «Я вплетений...» сприймає дощ? Свої спостереження обгрунтуйте.

15. Доведіть, що мова — це засіб спілкування. Як В. Голобородько ставиться до мови у своїй поезії?

16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)


Контрольна робота №3

Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого

Тести

Варіант 2

«Любіть Україну!»

1. Поезія має форму:

а) послання:

б) монологу;

в) діалогу;

г) полілогу.

2. Уперше вірш був опублікований у:

а) «Громаді»;

б) «Житті і слові»;

в) «Літературній газеті»;

г) «Новій зорі».

3. З порадою бути вірним у своїй палкій любові рідній Україні звертається поет до:

а) юнака;

б) дівчини;

в) вихованців дитячого садку;

г) тих, хто у скрутний для країни час зрадив її.

4. Дерева, які шумлять над ставом:

а) тополі;

б) берези;

в) верби;

г) клени.

5. Рідна країна горить — не згорає, як та:

а) зірка;

б) райдуга;

в) діброва;

г) купина.

6. Без Батьківщини кожний українець:

а) сирота;

б) вітер у полі;

в) порох і дим;

г) дорожній пил.

«Васильки»

7. Визначте римування поезії:

а) паралельне;

б) кільцеве;

в) перехресне;

г) верлібр.

8. Васильки росли:

а) біля лісу;

б) на клумбі вдома;

в) неподалік від річки;

г) у полі.


9. На видноколі можна було побачити:

а) село;

б) луки;

в) гаї;

г) кохану ліричного героя.

10. Кохання з роками може перетворитися на:

а) тополі край дороги;

б) джерельце біля лісу;

в) солов'їв — митців співу;

г) квітки.

11. Ліричний герой звертається і описує красу:

а) весняного поля;

б) гаїв;

в) милої;

г) хмар сонячного ранку.

12. У тексті поезії васильки порівнюються з:

а) очима коханої;

б) внутрішнім почуттям ліричного героя;

в) красою і привабливістю поля;

г) намистом молодої.

13.Визначити художні засоби поезії «З дитинства: Дощ»

1. Епітети

2. Порівняння

3. Інверсія

4. Метафори

5. Фразеологізм

6. Анафора

А. невеличка (річка), рудобокі (корови)

Б. як птах, як річка, як гніздо

В. вплетена річка невеличка

Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете

Д. весь до нитки

Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається

14. Висловіть свої думки стосовно того, кого письменник вважає під словом «хто» з поезії «Я вплетений...»? Чим зумовлені ці обгрунтування?

15. Дослідіть, як протягом історії українці відстоювали рідну мову від знищення, приниження, таврування.

16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)

Перегляд файлу

Контрольна робота №3

Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого

Тести

Варіант 1

«Любіть Україну!»

1. Віршований розмір вірша:

а) хорей;

б) ямб;

в) дактиль;

г) амфібрахій.

2. Художній засіб у творі «Любіть Україну!»:

а) гіпербола;

б) анафора;

в) антитеза;

г) епітет.

3. Україну В.Сосюра називає:

а) могутньою;

б) великою;

в) радісною;

г) вишневою.

4. «Всім серцем любіть Україну свою,— і вічні ми будемо з нею». Дані рядки в композиційній будові твору є:

а) експозицією;

б) кульмінацію;

в) зав’язкою;

г) розв’язкою.

5. Українську мову В.Сосюра називає:

а) милозвучною;

б) солов’їною;

в) гучною;

г) веселою.

6. Любити свій край потрібно:

а) як вишневий сад;

б) у годину негоди;

в) мов цінну річ;

г) не звертаючи уваги на ментальність його народу.

«Васильки»

7. Колір, який переважає у творі:

а) червоний;

б) білий;

в) синій;

г) зелений.

8. Жанр лірики «Васильки»:

а) інтимна;

б) пейзажна;

в) філософська;

г) громадянська.


9. Квітки ліричний герой порівнює з кольором:

а) очей коханої;

б) неба;

в) річки;

г) раннім туманом.

10. «Одсіяють роки, мов…» — продовжте рядок поезії:

а) мить;

б) хмарки на небі;

в) ранішній сонячний промінь;

г) вечірня зоря.

11. У невідомий час летять:

а) незабутні роки;

б) щасливі хвилини;

в) хмарки;

г) журавлі.

12. Другий, невідомий час буде сповнений:

а) радістю;

б) привітом;

в) бадьористю;

г) золотом.

 

  1.                    Визначити художні засоби поезії  «З дитинства: Дощ»

1. Епітети

2. Порівняння 

3. Інверсія  

4. Метафори   

5. Фразеологізм 

6. Анафора   

 

А. невеличка (річка), рудобокі (корови)

Б. як птах, як річка, як гніздо

В. вплетена річка невеличка

Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете

Д. весь до нитки

Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається

14. Дослідіть, як автор у вірші «Я вплетений...» сприймає дощ? Свої спостереження обгрунтуйте.

15. Доведіть, що мова — це засіб спілкування. Як В. Голобородько ставиться до мови у своїй поезії?

16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)


Контрольна робота №3

Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого

Тести

Варіант 2

«Любіть Україну!»

1. Поезія має форму:

а) послання:

б) монологу;

в) діалогу;

г) полілогу.

2. Уперше вірш був опублікований у:

а) «Громаді»;

б) «Житті і слові»;

в) «Літературній газеті»;

г) «Новій зорі».

3. З порадою бути вірним у своїй палкій любові рідній Україні звертається поет до:

а) юнака;

б) дівчини;

в) вихованців дитячого садку;

г) тих, хто у скрутний для країни час зрадив її.

4. Дерева, які шумлять над ставом:

а) тополі;

б) берези;

в) верби;

г) клени.

5. Рідна країна горить — не згорає, як та:

а) зірка;

б) райдуга;

в) діброва;

г) купина.

6. Без Батьківщини кожний українець:

а) сирота;

б) вітер у полі;

в) порох і дим;

г) дорожній пил.

«Васильки»

7. Визначте римування поезії:

а) паралельне;

б) кільцеве;

в) перехресне;

г) верлібр.

8. Васильки росли:

а) біля лісу;

б) на клумбі вдома;

в) неподалік від річки;

г) у полі.


9. На видноколі можна було побачити:

а) село;

б) луки;

в) гаї;

г) кохану ліричного героя.

10. Кохання з роками може перетворитися на:

а) тополі край дороги;

б) джерельце біля лісу;

в) солов’їв — митців співу;

г) квітки.

11. Ліричний герой звертається і описує красу:

а) весняного поля;

б) гаїв;

в) милої;

г) хмар сонячного ранку.

12. У тексті поезії васильки порівнюються з:

а) очима коханої;

б) внутрішнім почуттям ліричного героя;

в) красою і привабливістю поля;

г) намистом молодої.

 

  1.                    Визначити художні засоби поезії  «З дитинства: Дощ»

1. Епітети

2. Порівняння 

3. Інверсія  

4. Метафори   

5. Фразеологізм 

6. Анафора   

 

А. невеличка (річка), рудобокі (корови)

Б. як птах, як річка, як гніздо

В. вплетена річка невеличка

Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете

Д. весь до нитки

Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається

14. Висловіть свої думки стосовно того, кого письменник вважає під словом «хто» з поезії «Я вплетений...»? Чим зумовлені ці обгрунтування?

15. Дослідіть, як протягом історії українці відстоювали рідну мову від знищення, приниження, таврування.

16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)

 

 

doc
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
21378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку