Контрольна робота №3
Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого
Тести
Варіант 1
«Любіть Україну!»
1. Віршований розмір вірша:
а) хорей;
б) ямб;
в) дактиль;
г) амфібрахій.
2. Художній засіб у творі «Любіть Україну!»:
а) гіпербола;
б) анафора;
в) антитеза;
г) епітет.
3. Україну В.Сосюра називає:
а) могутньою;
б) великою;
в) радісною;
г) вишневою.
4. «Всім серцем любіть Україну свою,— і вічні ми будемо з нею». Дані рядки в композиційній будові твору є:
а) експозицією;
б) кульмінацію;
в) зав'язкою;
г) розв'язкою.
5. Українську мову В.Сосюра називає:
а) милозвучною;
б) солов'їною;
в) гучною;
г) веселою.
6. Любити свій край потрібно:
а) як вишневий сад;
б) у годину негоди;
в) мов цінну річ;
г) не звертаючи уваги на ментальність його народу.
«Васильки»
7. Колір, який переважає у творі:
а) червоний;
б) білий;
в) синій;
г) зелений.
8. Жанр лірики «Васильки»:
а) інтимна;
б) пейзажна;
в) філософська;
г) громадянська.
9. Квітки ліричний герой порівнює з кольором:
а) очей коханої;
б) неба;
в) річки;
г) раннім туманом.
10. «Одсіяють роки, мов…» — продовжте рядок поезії:
а) мить;
б) хмарки на небі;
в) ранішній сонячний промінь;
г) вечірня зоря.
11. У невідомий час летять:
а) незабутні роки;
б) щасливі хвилини;
в) хмарки;
г) журавлі.
12. Другий, невідомий час буде сповнений:
а) радістю;
б) привітом;
в) бадьористю;
г) золотом.
13.Визначити художні засоби поезії «З дитинства: Дощ»
1. Епітети 2. Порівняння 3. Інверсія 4. Метафори 5. Фразеологізм 6. Анафора | А. невеличка (річка), рудобокі (корови) Б. як птах, як річка, як гніздо В. вплетена річка невеличка Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете Д. весь до нитки Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається |
14. Дослідіть, як автор у вірші «Я вплетений...» сприймає дощ? Свої спостереження обгрунтуйте.
15. Доведіть, що мова — це засіб спілкування. Як В. Голобородько ставиться до мови у своїй поезії?
16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)
Контрольна робота №3
Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого
Тести
Варіант 2
«Любіть Україну!»
1. Поезія має форму:
а) послання:
б) монологу;
в) діалогу;
г) полілогу.
2. Уперше вірш був опублікований у:
а) «Громаді»;
б) «Житті і слові»;
в) «Літературній газеті»;
г) «Новій зорі».
3. З порадою бути вірним у своїй палкій любові рідній Україні звертається поет до:
а) юнака;
б) дівчини;
в) вихованців дитячого садку;
г) тих, хто у скрутний для країни час зрадив її.
4. Дерева, які шумлять над ставом:
а) тополі;
б) берези;
в) верби;
г) клени.
5. Рідна країна горить — не згорає, як та:
а) зірка;
б) райдуга;
в) діброва;
г) купина.
6. Без Батьківщини кожний українець:
а) сирота;
б) вітер у полі;
в) порох і дим;
г) дорожній пил.
«Васильки»
7. Визначте римування поезії:
а) паралельне;
б) кільцеве;
в) перехресне;
г) верлібр.
8. Васильки росли:
а) біля лісу;
б) на клумбі вдома;
в) неподалік від річки;
г) у полі.
9. На видноколі можна було побачити:
а) село;
б) луки;
в) гаї;
г) кохану ліричного героя.
10. Кохання з роками може перетворитися на:
а) тополі край дороги;
б) джерельце біля лісу;
в) солов'їв — митців співу;
г) квітки.
11. Ліричний герой звертається і описує красу:
а) весняного поля;
б) гаїв;
в) милої;
г) хмар сонячного ранку.
12. У тексті поезії васильки порівнюються з:
а) очима коханої;
б) внутрішнім почуттям ліричного героя;
в) красою і привабливістю поля;
г) намистом молодої.
13.Визначити художні засоби поезії «З дитинства: Дощ»
1. Епітети 2. Порівняння 3. Інверсія 4. Метафори 5. Фразеологізм 6. Анафора | А. невеличка (річка), рудобокі (корови) Б. як птах, як річка, як гніздо В. вплетена річка невеличка Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете Д. весь до нитки Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається |
14. Висловіть свої думки стосовно того, кого письменник вважає під словом «хто» з поезії «Я вплетений...»? Чим зумовлені ці обгрунтування?
15. Дослідіть, як протягом історії українці відстоювали рідну мову від знищення, приниження, таврування.
16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)
Контрольна робота №3
Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого
Тести
Варіант 1
«Любіть Україну!»
1. Віршований розмір вірша:
а) хорей;
б) ямб;
в) дактиль;
г) амфібрахій.
2. Художній засіб у творі «Любіть Україну!»:
а) гіпербола;
б) анафора;
в) антитеза;
г) епітет.
3. Україну В.Сосюра називає:
а) могутньою;
б) великою;
в) радісною;
г) вишневою.
4. «Всім серцем любіть Україну свою,— і вічні ми будемо з нею». Дані рядки в композиційній будові твору є:
а) експозицією;
б) кульмінацію;
в) зав’язкою;
г) розв’язкою.
5. Українську мову В.Сосюра називає:
а) милозвучною;
б) солов’їною;
в) гучною;
г) веселою.
6. Любити свій край потрібно:
а) як вишневий сад;
б) у годину негоди;
в) мов цінну річ;
г) не звертаючи уваги на ментальність його народу.
«Васильки»
7. Колір, який переважає у творі:
а) червоний;
б) білий;
в) синій;
г) зелений.
8. Жанр лірики «Васильки»:
а) інтимна;
б) пейзажна;
в) філософська;
г) громадянська.
9. Квітки ліричний герой порівнює з кольором:
а) очей коханої;
б) неба;
в) річки;
г) раннім туманом.
10. «Одсіяють роки, мов…» — продовжте рядок поезії:
а) мить;
б) хмарки на небі;
в) ранішній сонячний промінь;
г) вечірня зоря.
11. У невідомий час летять:
а) незабутні роки;
б) щасливі хвилини;
в) хмарки;
г) журавлі.
12. Другий, невідомий час буде сповнений:
а) радістю;
б) привітом;
в) бадьористю;
г) золотом.
1. Епітети 2. Порівняння 3. Інверсія 4. Метафори 5. Фразеологізм 6. Анафора
|
А. невеличка (річка), рудобокі (корови) Б. як птах, як річка, як гніздо В. вплетена річка невеличка Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете Д. весь до нитки Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається |
14. Дослідіть, як автор у вірші «Я вплетений...» сприймає дощ? Свої спостереження обгрунтуйте.
15. Доведіть, що мова — це засіб спілкування. Як В. Голобородько ставиться до мови у своїй поезії?
16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)
Контрольна робота №3
Творчість В. Сосюри, В. Голобородька, В.Підпалого
Тести
Варіант 2
«Любіть Україну!»
1. Поезія має форму:
а) послання:
б) монологу;
в) діалогу;
г) полілогу.
2. Уперше вірш був опублікований у:
а) «Громаді»;
б) «Житті і слові»;
в) «Літературній газеті»;
г) «Новій зорі».
3. З порадою бути вірним у своїй палкій любові рідній Україні звертається поет до:
а) юнака;
б) дівчини;
в) вихованців дитячого садку;
г) тих, хто у скрутний для країни час зрадив її.
4. Дерева, які шумлять над ставом:
а) тополі;
б) берези;
в) верби;
г) клени.
5. Рідна країна горить — не згорає, як та:
а) зірка;
б) райдуга;
в) діброва;
г) купина.
6. Без Батьківщини кожний українець:
а) сирота;
б) вітер у полі;
в) порох і дим;
г) дорожній пил.
«Васильки»
7. Визначте римування поезії:
а) паралельне;
б) кільцеве;
в) перехресне;
г) верлібр.
8. Васильки росли:
а) біля лісу;
б) на клумбі вдома;
в) неподалік від річки;
г) у полі.
9. На видноколі можна було побачити:
а) село;
б) луки;
в) гаї;
г) кохану ліричного героя.
10. Кохання з роками може перетворитися на:
а) тополі край дороги;
б) джерельце біля лісу;
в) солов’їв — митців співу;
г) квітки.
11. Ліричний герой звертається і описує красу:
а) весняного поля;
б) гаїв;
в) милої;
г) хмар сонячного ранку.
12. У тексті поезії васильки порівнюються з:
а) очима коханої;
б) внутрішнім почуттям ліричного героя;
в) красою і привабливістю поля;
г) намистом молодої.
1. Епітети 2. Порівняння 3. Інверсія 4. Метафори 5. Фразеологізм 6. Анафора
|
А. невеличка (річка), рудобокі (корови) Б. як птах, як річка, як гніздо В. вплетена річка невеличка Г. зелена волосся дощу небо вплетене і плете Д. весь до нитки Е. хто пасеться, хто набігається, хто нахитається |
14. Висловіть свої думки стосовно того, кого письменник вважає під словом «хто» з поезії «Я вплетений...»? Чим зумовлені ці обгрунтування?
15. Дослідіть, як протягом історії українці відстоювали рідну мову від знищення, приниження, таврування.
16. Чи складно в житті бути уважним до природи? Чи важко любити навколишній світ? Що заважає сучасним людям бережно ставитися до оточуючого середовища? (за творами Володимира Підпалого)