Контрольна робота з української літератури у 8 класі - "Світ української поезії"

Про матеріал

Контрольна робота "Світ української поезії" з української літератури для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Завдання мають чотири рівня складності, кожен з яких оцінюється по три бали, загальна кількість балів - 12.

Перегляд файлу

Контрольна робота №2 «Світ української поезії» 8 клас

І варіант

І рівень

  1.  «Він не буде людиною абиякою, з його вийде або щось дуже добре, або вийде ледащо», таку думку про Т.Шевченка висловив:

А) Іван Сошенко;

Б) пан Енгельгардт;

В) Його батько;

Г) рідний брат митця.

  1. Хто серед друзів родини Косачів був прогресивним діячем у галузі української культури і науки?

А) М. Старицький;

         Б) М. Лисенко;

         В) М. Костомаров;

         Г) М. Драгоманов.

 3. Визначте художній засіб, який допомагає  виявити почуття у поезії «Хотіла б я піснею стати» ( «ясна хвилина», «ясні зорі», хвилі прозорі»…)

             А) епітет;

             Б) метафора;

             В) порівняння;

             Г) повторення.

4. Країна, у якій відбуваються події казки( «Давня казка»):

             А) Франція;

             Б) невідома;

             В) Англія;

             Г) фантастична.

5. До якого виду лірики належить поезія «Любіть Україну» В. Сосюри?

             А) пейзажна;

             Б) інтимна;

             В) філософська;

             Г) громадянська

6. Справжня людина повинна бути відповідальною за все у цьому світі – мотив поезії…

             А) В. Голобородька «Здитинства:дощ»;

             Б) В. Сосюри «Любіть Україну»;

             В) В. Підпалого «… Бачиш: між трав зелених»;

             Г) В. Голобородька «Наша мова».

 

 

 

ІІ рівень

  1. Що було посаджено матір’ю, жінкою, сестрою після того, коли брати залишили рідну домівку (Т. Шевченко «Ой три шляхи широкії»)
  2. З якою метою лірична героїня поезії Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати» прагнула стати музичним твором?
  3. Як було покарано поета за його пісні, вільне слово? (Леся Українка «Давня казка»).

 

ІІІ рівень

  1.  Складіть порівняльну характеристику поета і графа Бертольдо (Леся Українка «Давня казка»).
  2.  Поясніть, яким у вашій уяві постав поет Володимир Підпалий як поет й особистість.

ІV рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з поданих тем:

  1. «Хто не належить Вітчизні своїй, той не належить людству» (За творчістю Т.Шевченка)
  2. «Бути сильним – вміти боротися» (за творчістю Лесі Українки)
  3. «Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну»

(за творчістю В. Сосюри).

  1. «Дзвін шабель,пісні, походи, Воля соколина Тихі зорі, ясні води — Моя Україна» (за творами В. Сосюри).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №2 «Світ української поезії» 8 клас

ІІ варіант

І рівень

  1. Укажіть, хто з видатних осіб написав портрет В.Жуковського, щоб викупити Т.Шевченка з кріпацтва?

А) В. Григорович;

Б) І. Сошенко;

В) О. Венеціанов;

Г) Карл Брюллов.

     2. Товаришем з дитинства  і порадником Лесі Українки був:

             А) брат Михайло;

             Б) батько Петро Косач;

             В) Олена Пчілка;

             Г) рідна сестра Лесі.

3. До якого виду лірики належить поезія «Давня весна» Лесі Українки?

             А) пейзажна;

             Б) інтимна;

             В) філософська;

             Г) громадянська

4. Поета у творі «Давня казка» Леся Українка називає:

             А) уважним і кмітливим;

             Б) сором’язливим і спритним;

             В) нещасним і кмітливим;

             Г)  винахідливим і пунктуальним

5.  Вірш, який став причиною найгостріших звинувачень В. Сосюри в націоналізмі:

             А) В. Сосюра «Сад»;

             Б) В. Сосюра «Любіть Україну»;

             В) Б. Олійник «Ринг»;

             Г) Б. Олійник «Вибір».

6. Мотив мови як генетичного коду нації прослідковується у поезії:

             А) В. Голобородька «Здитинства:дощ»;

             Б) В. Сосюри «Любіть Україну»;

             В) В. Підпалого «… Бачиш: між трав зелених»;

             Г) В. Голобородька «Наша мова».

 

 

 

 

ІІ рівень

  1. Кого стосується звернення «Прилітайте ж, мої любі…» (Т. Шевченко «Думи мої, думи мої»)
  2. Чому героїня твору Лесі Українки «Ви щасливі пречистії зорі» прагне стати зорею?
  3. Як змінилося життя Бертольда після його повернення з військових походів? (Леся Українка «Давня казка»).

ІІІ рівень

  1.  Складіть порівняльну характеристику поета і графа Бертольдо (Леся Українка «Давня казка»).
  2. Поясніть, яким у вашій уяві постав поет Василь Голобородько як поет й особистість.

 ІV рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з поданих тем:

  1. «Хто не належить Вітчизні своїй, той не належить людству» (За творчістю Т.Шевченка)
  2. «Бути сильним – вміти боротися» (за творчістю Лесі Українки)
  3. «Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну»

(за творчістю В. Сосюри).

  1. «Дзвін шабель,пісні, походи, Воля соколина Тихі зорі, ясні води — Моя Україна» (за творами В. Сосюри).

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
3386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку