Контрольна робота з української літератури за І семестр 6 клас (сімейна форма навчання)

Про матеріал
Підібрано тестові завдання з усіх розділів, які шестикласники вивчали впродовж І семестра. Можна використати для підсумкової діагностувальної роботи.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1

з української літератури

за І семестр

6 клас (сімейна форма навчання)

1 варіант

 

Початковий рівень (кожна правильна відповідь по 0.5 б.)

 

1. До пісень літнього циклу належать такі:

а)  колядки та щедрівки;

б)  веснянки, гаївки, гагілки;

в)  русальні, купальські та жниварські.

2. До пісень зимового циклу належать такі:

а) колядки та щедрівки;

б) веснянки, гаївки, гагілки;

в) русальні, купальські та жниварські.

3. Яка з поданих пісень є веснянкою?

а) «Ой хто, хто Миколая любить» ;

б) «Ой кувала зозуленька»;

в) «Заплету віночок».

4. Справжнє ім'я та прізвище Лесі Українки:

а) Леся Косач;

б) Лариса Косач;

в) Олена Пчілка.

5. Який час зі свого життя згадує Леся Українка в поезії «Як дитиною, бувало…»?

а)період навчання в гімназії;

б)дитинство;

в)перебування на лікування в Ялті.

 

6. Тарас Шевченко став повністю сиротою в ... років

а) 5 років

б) 9 років

в) 11років

Середній рівень (кожна правильна відповідь по 1 б.)

 

7. Установіть відповідність між рядками календарно - обрядових пісень та їх назвами

1. «Ой радуйся, Земле, Син Бо-      А «Щедрик, щедрик, щедрівочка» 

жий народився»

2. «Даруй літа щасливії нашій          Б «Нова радість стала!»

славній Україні»

3. «Щоб ви дочекали відтепер за     В «Добрий вечір…»

 рік до ста літ»

4. «- Вийди, вийди, господарю,        Г «Ой хто, хто Миколая любить!»

8. Установіть відповідність між назвами календарно-обрядових пісень літнього циклу й провідними образами

1.дівчата- косаті, хлопці – вусаті              А «Ой біжить, біжить мала дівчина»

2. віночок, пиріжечки                                   Б «Там у полі криниченька»

3. віночок на золотім кілочку,

шовковім шнурочку                                       В «Ой вінку мій, вінку»

4.красна панна, загадочки                            Г « Маяло житечко, маяло»

                                                                         Д «Заплету віночок»

9. Установіть відповідність між героєм твору М. Вороного та значенням євшан-зілля для кожного з них.

1. Хан                              А. Воскресіння, ліки, повернення пам’яті.

2. Співець.                       Б. Батьківська любов, остання надія, продовження роду.

3. Син.                             В. Заповітна мрія, віра, надія, любов.

4. Ліричний герой.            Г. Вірність своїй землі, любов до пісні.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь по 1,5 б.)

 

10. Що таке поема? Напишіть ознаки поеми.

11. Які пісні називають колисковими? Наведіть приклади колискових пісень.

Високий рівень (3 б.)

 

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем (обсяг 0.5 – 1 стор.):

- Моя улюблена народна пісня.

- Улюблений герой прочитаного твору.

-  Історія  українського народу  у  творах Т.Г.Шевченка.

-  Колискова пісня у житті людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 червня 2023
Переглядів
2597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку