Контрольна робота за темою «Під чужим небом. Література письменників-емігрантів» І варіант
А Лозов’ягін Б Рудченко В Губенко Г Фітільов
А в Зеленому Мисі Б в Зеленому Клину В у Зеленому Гаї Г у Зеленому Лісі
А розповіддю про Дем’яна Многогрішного
Б розповіддю про дитинство Г.Многогрішного
В розповіддю про допити Григорія Многогрішного
Г описом страшного потяга-дракона
4. Хто з поетів належав до «Празької школи»?
А М.Зеров, Ю. Клен, П.Филипович, М.Драй-Хмара
Б Б.Лепкий, М.Яцків, П.Карманський, В.Пачовський
В Є. Маланюк, О.Стефанович, О.Лятуринська, О.Ольжич
Г Г.Чупринка, М.Вороний, М.Шаповал
5. За жанром «Тигролови» – це
А соціально-психологічний роман В історичний роман
Б пригодницький роман Г соціально-побутовий роман
6. Тоталітарну систему, неспроможну подолати гордий дух українця, уособлює
А Чіпка Варениченко Б Іван Дідух В Медвин Г Степан Радченко Д То-Ма-Кі
А «Ми є. Були, і будем ми! Й Вітчизна наша з нами»
Б «Сміливі завжди мають щастя»
В «Ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи»
Г «Чому я не хочу вертатись до СССР?»
Д «Побавитесь з долею в піжмурки»
8. Головна тема роману «Тигролови» Івана Багряного – зображення
А радянських політв’язнів
Б протистояння людини-особистості тоталітарній системі
В красивого почуття кохання Григорія до Наталки
Г способу життя українців-переселенців на Далекому Сході
Д складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю
9. Представником Празької школи був автор твору
А «У теплі дні збирання винограду»
Б «О панно Інно...»
В «Уривок з поеми»
Г «Любіть Україну...»
Д «Різдво»
10. В основу «Тигроловів» І. Багряного покладені події, що сталися під час:
А перебування автора на лікуванні В його заслання
Б еміграції письменника Г відбудови країни після Другої світової війни
11. Розкуркуленими радянською владою українцями-вигнанцями у минулому були герої твору
А Ю. Яновський Б М. Хвильовий В В.Підмогильного Г І. Багряного Д О. Турянського
12. Події в романі «Тигролови» І. Багряного розгортаються в такій послідовності:
А знайомство Григорія з родиною Сірків — утеча Многогрішного з потягу — поїздка Григорія до Хабаровська — розправа з Медвиним
Б утеча Многогрішного з потягу — знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія до Хабаровська — розправа з Медвиним
В знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія до Хабаровська — утеча Многогрішного з потягу — розправа з Медвиним
Г утеча Многогрішного з потягу — розправа з Медвиним — знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія до Хабаровська
Д утеча Многогрішного з потягу — знайомство Григорія з родиною Сірків — розправа з Медвиним — поїздка Григорія до Хабаровська
13. Установіть відповідність між героєм та реплікою
1 Григорій Многогрішний 2 Майор Медвин 3 Наталка Сірко 4 Денис Сірко |
А «На багато верстов кругом тут тільки праліс та звірі, а людей нема. Чи втямки ? Я ще не знаю, хто ти, але моя хата — твоя хата» Б «Батько все бурчали, що нема попа тебе висповідати, може, кажуть, полегшало б, бо в тебе гріхів, мабуть!.. Якісь карцери, і трибунали... І смертники... І розстріли...» В «В сміливих щастя завжди є!.. От хоч би й ми. Приїхали сюди... Боже! Яка страшна і дика пуща була! І нудьга смертельна... І дивись — зажили ж як потім!» Г «Так... Ну, все, таваріщ слєдоватєль! Все. Кінчаю слідство... Тут... я тобі... й рев, тут я тобі й трибунал!» Д «Що вам наказано?! І взагалі раджу бути пильнішими. Хіба вам повилазило?.. Пересвідчіться в документах, а тоді подасте своєму начальникові рапорт». |
ІІ. Дайте відповідь на питання:
ІІІ. Дайте розгорнуту письмову відповідь на питання (на вибір).
Контрольна робота за темою «Під чужим небом. Література письменників-емігрантів» ІІ варіант
1. Метафору «поїзд–дракон», яка символізує сталінський терор, розгорнуто у творі
А «Поза межами болю» Б «Майстер корабля» В «Місто» Г «Тигролови» Д «Я (Романтика)»
2. Євген Маланюк належить до
А шістдесятників Б Нью-Йоркської групи В «Празької школи» Г неокласиків
3. Перший ешелон, що мчить у Сибір, І. Багряний порівнює з
А тигром Б ізюбром В драконом Г вовком Д змією
4. Тоталітарну систему, неспроможну подолати гордий дух українця, уособлює
А Чіпка Варениченко Б Іван Дідух В Медвин Г Степан Радченко Д То-Ма-Кі
5. Як називалося поселення, куди потрапляє Григорій Многогрішний після втечі з поїзда?
A Київ Б Хмарище В Семигори Г Зелений Клин
6. Події в романі «Тигролови» І. Багряного розгортаються в такій послідовності:
А знайомство Григорія з родиною Сірків — утеча Многогрішного з потягу — поїздка Григорія до Хабаровська — розправа з Медвиним
Б утеча Многогрішного з потягу — знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія до Хабаровська — розправа з Медвиним
В знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія до Хабаровська — утеча Многогрішного з потягу — розправа з Медвиним
Г утеча Многогрішного з потягу — розправа з Медвиним — знайомство Григорія з родиною Сірків — поїздка Григорія до Хабаровська
Д утеча Многогрішного з потягу — знайомство Григорія з родиною Сірків — розправа з Медвиним — поїздка Григорія до Хабаровська
7. Ідеальний світ української родини переселенців зображено у творі
А «Мина Мазайло»
Б «Майстер корабля»
В «Тіні забутих предків»
Г «Місто»
Д «Тигролови»
8. «Це була наша друга Україна, синку... І назви наші люди подавали тут свої, сумуючи за рідним краєм: Київ, Чернігівка, Полтавка, Україна, Катеринославка, Переяславка тощо», – розповідає героїня твору
А «Мина Мазайло»
Б «Тигролови»
В «Місто»
Г «Поза межами болю»
Д «Майстер корабля»
9. Казковий початок має твір
А «Сом» Б «Майстер корабля» В «Тигролови» Г «Місто» Д «Я (Романтика)»
10. Життя українців Зеленого Клину змалював у своєму творі
А Григір Тютюнник
Б Юрій Яновський
В Олесь Гончар
Г Іван Багряний
Д Микола Куліш
11. Твір «Тигролови» І. Багряного визначається за жанром як
А фантастичний роман
Б соціально-психологічна повість
В історичний роман
Г химеричний роман
Д пригодницький роман
12. Представником Празької школи був автор твору
А «У теплі дні збирання винограду»
Б «О панно Інно...»
В «Уривок з поеми»
Г «Любіть Україну...»
Д «Різдво»
13. Установіть відповідність між героєм та реплікою
1 Григорій Многогрішний 2 Майор Медвин 3 Наталка Сірко 4 Сірчиха |
А «Мені вже не зізнання його потрібні були, я добивався, щоб він заскавчав і почав благати мене, як то роблять усі» Б «Батько все бурчали, що нема попа тебе висповідати, може, кажуть, полегшало б, бо в тебе гріхів, мабуть!.. Якісь карцери, і трибунали... І смертники... І розстріли...» В «В сміливих щастя завжди є!.. От хоч би й ми. Приїхали сюди... Боже! Яка страшна і дика пуща була! І нудьга смертельна... І дивись — зажили ж як потім!» Г «Що б ви не думали і як не думали, я хочу лише сказати… , що я чесна людина» Д «На багато верстов кругом тут тільки праліс та звірі, а людей нема. Чи втямки ? Я ще не знаю, хто ти, але моя хата — твоя хата» |
ІІ. Дайте відповідь на питання:
ІІІ. Дайте розгорнуту письмову відповідь на питання (на вибір).