Контрольна робота з української літератури за творчістю І.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного, 10 клас

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури за творчістю І.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного, 10 клас
Перегляд файлу

КОНТОРОЛЬНА РОБОТА № 1

за творчістю І.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного

 

1. Яке справжнє прізвище Івана Нечуя-Левицького? 

    а)  Левицький   б)  Нечуй  в) Кандиба

 

2. Панас Мирний — це псевдонім…

а)  П. Рудченка  б) М. Фітільова   в) П. Губенка

 

3. ...любив бабу: душі не чув у їй. Що баба не скаже, усе послухає. А матері не любив і не слухав... В уривку сказано про 

а) Івана Вареника  б) Чіпку Варениченка.   в) Грицька Чупруненка

 

4. Воли –  (твір «Хіба ревуть воли..) образ, який символізує:

а)  працьовитість селян.   б) жорстокість панів польських та москалів 

 в) уярмлене селянство

 

5. У творі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" НЕ порушено проблеми

  а) батьків і дітей  б) авторитету в громаді та самореалізації   в) патріотизму

 

6. Матня, Лушня і Пацюк - це  

а) брати Христі…б)Чіпчині друзі-пияки  в) працівники земства

 

7. Повість"Кайдашева сім'я"-це приклад 

а) класицизму  б) реалізму  в)романтизму

 

8. У повісті " Кайдашева сім'я" змальовано події

 а) кріпаччини  б) доби Руїни  в) часів Київської Русі

 

9. "Польова царівна" у творі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" – це…

а) Мотря…б) Галя…в)Оришка

 

10. За жанром "Кайдашева сім'я" - це ... а)  соціально-побутова повість 

б) соціально-психологічний роман  в) соціально-філософська повість

 

11. Вкажіть тему твору « Кайдашева сім’я»

 

12. Напишіть проблеми, які піднімає Панас Мирний у творі «Хіба ревуть воли, як ясла повні…»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. А
  2. А
  3. Б
  4. В
  5. В
  6. Б
  7. Б
  8. А
  9. Б
  10. А
  11.  зображення побуту та психології українського селянства другої половини XIX століття після скасування кріпацтва, що призвело до духовного та соціального розпаду, висміювання егоїзму та дріб'язковості в людських взаєминах. 
  12. У романі Панаса Мирного порушено соціальні проблеми кріпацтва, свавілля поміщиків, бідності селян, а також вічні питання добра і зла, народної моралі, життєвого вибору, «пропащої сили», правди, людської гідності, любові та сімейних стосунків. Роман досліджує причини злочинності, що виникає через соціальну несправедливість, та протиставляє їй вибір на користь гідного життя та загальнолюдських цінностей. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Українська література 10 клас (Міщенко О.І.)
Додано
16 жовтня
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку