Контрольна робота з української мови (3 клас, ІІ семестр).

Про матеріал
Контрольна робота за ІІ семестр для 3го класу. Робота подана в двох варіантах, направлена для перевірки засвоєних знань протягом семестру.
Перегляд файлу

Прізвище та імʼя ______________________________  Дата ____________

Діагностична контрольна робота з української мови за ІІ семестр

Варіант І

1. Частина мови, яка вказує на кількість предметів або порядок при лічбі:      (5 б.)

А) числівник   Б) прикметник   В) іменник

2. Обери питання, на які відповідає дієслово:              (5 б.)

 А) котрий? скільки?  Б) хто? що?    В) що робити?

3. Група речень, зв’язаних між собою за змістом – це …             (5 б.)

 А) текст    Б) тема тексту   В) мета тексту

4. Речення за метою висловлювання бувають:              (5 б.)

 А) оклична та неокличні

 Б) розповідні, питальні, спонукальні

 В) міркування, опис, розповідь

5. Зʼєднай частини тексту з тим, для чого їх використовують:          (10 б.)

 Зачин    частина тексту, у якій описується весь сюжет тексту

 Основна частина  частина тексту, у якій підводиться підсумок

 Кінцівка   частина тексту, з якої ми дізнаємось про що або кого буде

йти мова в тексті

6. Прочитай текст. Напиши план до тексту.             (10 б.)

На риболовлі

Хлопчики Андрій і Олег – рибалки. Ось вони поспішають на річку. У руках вудки та баночки з черв'яками.

Морозний, але сонячний ранок. Тихо біля річки. Навіть хвильок немає. Хлопці чують тільки цвірінькання пташок у гаю.

Раптом поплавок Андрійка булькнув під воду. Виплив і знову пірнув. Тягни, Андрію! Той смикнув і вирвав із води великого карася.

План тексту

  1. _________________________________
  2. _________________________________
  3. _________________________________

7. Запиши числівники словами.               (10 б.)

16 - _______________________  53 - ___________________________

143 - ___________________________ 900 - ___________________________

8. Розділи та запиши дієслова у відповідні стовпчики за часом.         (10 б.)

Кричить, буде спати, прокинувся, кохає, жовтіють, цвірінькає, рахуватиме, почистив, розсадив, дізнаємось.

Минулий час

Теперішній час

Майбутній час

 

 

 

9. Зроби повну схему речень.               (20 б.)

Зранку у повітрі зʼявились білі хмаринки.

 

 

 

 

Навесні Сергій посадив у землю малесеньку сосну.

 

 

 

 

10. Напиши текст-розповідь на тему: «Літо – найкраща пора року».        (20 б.)

Текст має містити 3 абзаци та 9 речень. (1 абзац складається з 3х речень)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Прізвище та імʼя ______________________________  Дата ____________

Діагностична контрольна робота з української мови за ІІ семестр

Варіант ІІ

1. Вибери питання, на які відповідають числівники:             (5 б.)

 А) який? яка?    Б) котрий? скільки?   В) хто? що?

2. Частина мови, яка означає дію предметів – це …             (5 б.)

 А) дієслово    Б) числівник    В) іменник

3. Це головне, про що говориться у тексті, вона відображає його зміст – це …  (5 б.)

 А) текст    Б) тема тексту   В) мета тексту

4. Речення за інтонацією бувають:                (5 б.)

 А) оклична та неокличні

 Б) розповідні, питальні, спонукальні

 В) міркування, опис, розповідь

5. Зʼєднай частини тексту з тим, для чого їх використовують:          (10 б.)

 Текст-розповідь   описує предмет, розповідає про його ознаки

 Текст-опис    розповідає про якісь події, про їх хід та розвиток

 Текст-міркування   доводить або заперечує якусь думку

6. Прочитай текст. Напиши план до тексту.             (10 б.)

Синичка

Лютує зима. Тріщить мороз. Співає свою пісеньку завірюха. Все за вікном біле та засніжене.

Петрик виглядав у віконце. Раптом щось стукнуло у шибку. Це прилетіла до вікна синичка. Вона ніби просила хлопчика її врятувати.

Петрик пожалів пташку. Він насипав їй у годівничку їжі. Пурхає синичка та клює їжу. Так і проживе до весни.

План тексту

  1. _________________________________
  2. _________________________________
  3. _________________________________

7. Запиши числівники словами.               (10 б.)

15 - _______________________  97 - ___________________________

261 - ___________________________ 600 - ___________________________

8. Розділи та запиши дієслова у відповідні стовпчики за часом.         (10 б.)

Летить, світило, малюватиме, співає, виблискують, буде писати, читав, прокричала, зеленіє, засумував.

Минулий час

Теперішній час

Майбутній час

 

 

 

9. Зроби повну схему речень.               (20 б.)

Сергійко сидів біля сосни на травичці.

 

 

 

 

Яскраве сонечко посилає на землю промінчики.

 

 

 

 

10. Напиши текст-розповідь на тему: «Літо – найкраща пора року».        (20 б.)

Текст має містити 3 абзаци та 9 речень. (1 абзац складається з 3х речень)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
2 червня
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку