Контрольна робота з української мови

Про матеріал
Контрольна робота для трьох варіантів за темою "Фразеологія.Словотвір". Завдання різні за формою і ступенем складності.
Перегляд файлу

Контрольна  робота  з теми «Фразеологія.Словотвір»    І варіант

  1. Пояснити значення фразеологізмів:

Вставляти палиці в колеса –

Знімати стружку –

Взяти ноги в руки –

Надути губи –

Бігати хвостиком –

Сидіти на шиї –

  1. Розібрати слова за будовою:

приготували , сестричку, темно

  1. Утворити словотвірне гніздо до слова  слава
  2. Вказати способи творення слів:

щасливчик ←

кінозал←

настінний←

  1. Написати разом чи через дефіс:

Фруктово/овочевий, нафто/переробний, україно/мовний, довго/пола, західно/європейський, німецько/російська, мікро/хвильова, світло/синій.

  1. Виконати тест:  в якому рядку є помилка в написанні складного слова?

А) фізико-математичний, народновизвольна, шафа-купе

Б) жовто-блакитний, жовтогарячий, великодушний

Г) фотоательє, солодко-кислий, полуденний

Д) життєдайний, термо-регулятор, тихий-тихий

Контрольна  робота  з теми

 «Фразеологія. Словотвір»     ІІ варіант

1.Пояснити значення фразеологізмів:

Робити з мухи слона 

Брати  на буксир –

Пекти раків –

Байдики бити –

Накивати п’ятами –

Горить в руках –

  1. Розібрати слова за будовою:

гостювала,   поселенці, спочатку

  1. Утворити словотвірне гніздо до слова  наука
  2. Вказати способи творення слів:

сором’язливий ←

нечемний←

черговий

  1. Написати разом чи через дефіс:

Синьо/окий, темно/шкірий, Байкало/Амурські, східно/болгарська,

чотири/ногий, кисло/солодкий, легко/крилий, темно/вишневий.

  1. Виконати тест:  в якому рядку є помилка в написанні складного слова?

А) різнотравний, залізо-добувний, світло-бузковий

Б) червоно-чорний, рудоволосий, далекоглядний

Г) сумнозвісний, щастя-доля, триметровий

Д) кулінарно-кондитерський, Євшан-зілля, кровообіг

Контрольна  робота  з теми «Фразеологія. Словотвір»    ІІІ варіант

1.Пояснити значення фразеологізмів:

Пасти задніх 

Зуби скалити –

Стріляти очима –

Вивести на чисту  воду –

Вмитися сльозами –

Зачерствіти душею –

  1. Розібрати слова за будовою:

зробив, ненадійні, добре

  1. Утворити словотвірне гніздо до слова  життя
  2. Вказати способи творення слів:

джерельце ←

сінокіс←

пришитий←

  1. Написати разом чи через дефіс:

Народно/поетичний, лікар/терапевт, біло/пінний, гостро/кутий, південно/східний, кіно/режисерський , світло/сірий, червоно/гарячий.

  1. Виконати тест:  в якому рядку є помилка в написанні складного слова?

А) природньо-математичний, народознавчий, хліб-сіль

Б) жовто-зелений, білосніжний, милосердний

Г) мікро-біологія, ванильно-імбірний, семиядерний

Д) південноукраїнський, ліжко-диван, сумний-пресумний

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку