Контрольна робота з всесвітньої історії

Про матеріал
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Французька революція».
Перегляд файлу

Предмет: Всесвітня історія

Клас: 9

 

Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу

«Французька революція»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня історія 9 кл.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу

«Французька революція»

 

І. рівень  Оберіть одну правильну відповідь.( 2 б)

1. Позначте ім'я французького письменника і філософа епохи Просвіт­ництва, якому належать слова: «Свобода — це право робити все, що не заборонено законом».

а) Вольтер;  б)Монтеск'є;  в)Руссо; г) Дідро.

2. Позначте подію, яка сталася 26 серпня 1789 р.

а) Скликання Генеральних штатів;  б)захоплення Бастилії;

в) ухвалення «Декларації прав людини і громадянина»; г)ухвалення Конституції Франції.

3.Позначте назву французького політичного клубу, заснованого як «Товариство друзів прав людини і громадянина».

а) Клуб жирондистів;  б) клуб фельянів;  в) клуб кордельєрів;  г)клуб якобінців.

4.Позначте назву історичного документа, зміст якої відповідає наведено-
му уривку.

«Щоб бути активним громадянином, треба народитись або стати фран­цузом, досягти 25-річного віку. Прожити у місті або кантоні встановлений законом строк.

Платити у будь-якому місці королівства прямий податок у розмірі, не меншому, ніж вартість трьох робочих днів. Не перебувати ні в кого в услу-жінні.

Бути внесеним у муніципалітеті за місцем проживання до списку На­ціональної гвардії».

а) «Маніфест рівних»; б)«Декларація прав людини і громадянина»;

в) «Енциклопедія»;  г) Конституція Франції.

5.Позначте ім'я історичного діяча, який від імені третього стану висло-
вив відмову залишити зал для гри у м'яч, поки не створять конституцію
для Франції.

а) Мірабо; б) Сійєс; в) Байї;  г)Марат.

6.Позначте подію, яка сталася раніше.

а) Боротьба «Гори» з Жирондою;  б) повалення монархії у Франції;

в)  встановлення якобінської диктатури;  г)страта короля Л юдовика XVI.

II. Оберіть правильні варіанти відповідей. (Три правильні варіанти від­повіді)(3 б)

7.Позначте імена керівників руху «диких».

а)  ЖакРу;  б)Варле;  в) Бріссо;  г)Лафайєт;  д)Леклер.

8.Позначте держави, які поклали початок першої антифранцузької коаліції.

а) Англія;  б)імперія Османа;  в)Пруссія;  г)Швеція;  д)Австрія.

 

III. Установіть відповідність. ( 3 б)

9.  Установіть відповідність між термінами та визначеннями.

1) Монтаньяри

а) політичне угрупування (партія) періоду Великої французь­кої революції. Представляли інтереси республіканської тор­говельно-промислової буржуазії та провінційної землероб­ської буржуазії

2) Жирондисти

б) під час Великої французької революції — ліве крило . Конвенту

3) Санкюлоти

в) члени політичного клубу «Товариство прав людини і гро­мадянина»

 

г) назва революціонерів періоду Французької революції; походить від глузливого прізвиська міської бідноти

 

10.Позначте подію з історії України, яка збігалася в часі з початком рево-
люції у Франції.

а)  У Києві споруджена Андріївська церква;

б)  у Києві відкрили першу музичну школу;

в) у Харкові заснований перший стаціонарний театр;

г)  у Києві споруджений Марийський палац.

 

IV. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю.( 4б)

11.Запишіть назву руху, спрямованого проти християнської церкви і слу-
жителів культу.

12. Запишіть ім'я діяча Французької революції, одного з вождів якобінців, ученого і публіциста. Він видавав газету «Друг народу», в якій викривав плани монархістів. Разом з Робесп'єром брав участь у підготовці пов­стання, яке призвело до встановлення якобінської диктатури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді до завдань(для вчителя): 1. б; 2. в; 3. в; 4. г; 5. а; 6. б; 7. а, в, д; 8. а, в, д; 9. 1) б, 2) а, 3) г; 10. в; 11. Дехристиянізація; 12. Марат.

 

docx
Додав(-ла)
Капко Дмитро
Додано
4 січня
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку