Контрольна робота з зарубіжної літератури

Про матеріал
1. Гомункул — це: а) син Фауста;    б) штучна людина; в) учень Фауста. 2. «Перевтілення» Ф. Кафки — яскравий приклад твору доби: а) символізму;    б) романтизму; в) реалізму. 3. Гасло: «Минуле затісне. Академія та Пушкін не зрозуміліші за ієрогліфи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Бланк відповідей

до контрольної роботи за курс 11-го класу

з зарубіжної літератури

екстерна Бердянського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1

___________________________________________

 

 

 

 

 

 


 

 

А

Б

В

1

 

 

 

 

1. Гомункул — це:

а) син Фауста;   

б) штучна людина;      

в) учень Фауста.

2. «Перевтілення» Ф. Кафки — яскравий приклад твору доби:

 

А

Б

В

2

 

 

 

 

а) символізму;   

б) романтизму;  

в) реалізму.

3. Гасло: «Минуле затісне. Академія та Пушкін не зрозуміліші за ієрогліфи.

Скинути Пушкіна, Достоєвського, Толстого з пароплава сучасності!» проголосили:

 

А

Б

В

3

 

 

 

 

а) футуристи;   

б) акмеїсти;  

в) незалежні митці.

4. Одна з основних проблем твору Е. М. Гемінґвея «Старий і море»:

 

А

Б

В

Г

4

 

 

 

 

 

 

а) взаємини батьків і дітей;

б) стосунки людини з природою;

в) крах романтичних ілюзій;

г) утрата сенсу життя

5. Завершіть речення: «Автоматичне письмо було принципом поезії авангардистської течії, яка має назву... ».

__________________________________________________________

6. Визначте відповідність між поетами й літературними напрямами.

 

 

А

Б

В

6

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

1) Символізм.   а) М. Гумільов.

2) Акмеїзм.       б) В. Маяковський.

3) Футуризм.     в) О. Блок.

7. Визначте відповідність між основними естетичними засадами, на яких ґрунтується кожне із зазначених літературних явищ.

1)  Поети вважали, що символ може передати внутрішню сутність кожного явища Символ містить «відгук інших світів»

а) Футуризм

2)  Прихильники гасла «мистецтво заради мистецтва» Поети виявляли пасивне, споглядальне ставлення до дійсності, індивідуалізм та містицизм

б) Символізм

3)  Представникам цієї течії властиві крайній індивідуалізм, обожнення свого «я» Вони активно створювали нові слова, що мали відобразити сутність нового часу

в) Акмеїзм

 

 

А

Б

В

7

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Завершіть речення: «Драма-притча» — це...».

__________________________________________________________

__________________________________________________________

9. Завершіть речення: «Твір М. Павича «Скляний равлик» є зразком літератури…»

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Високий рівень (3 бали)

Дайте розгорнуту відповідь на одне із запитань.

а)   Визначте головну думку останнього монологу Фауста (Й.В. Гете. «Фауст»).

б)  У чому своєрідність композиції роману М. Булгакова «Майстер і Марґарита»? Які основні сюжетні лінії можна виокремити в романі?

в) У чому полягає головна тема та проблема метафоричного світобачення у новелі Ф. Кафки «Перевтілення»?

г)   Людина й природа у творі Е. М. Гемінґвея «Старий і море».

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

 

Голова комісії:                      ________________        

Члени комісії:                       ________________        

                                                ________________        

docx
До підручника
Світова література (академічний, профільний рівень) 11 клас (Звиняцковський В.Я.)
Додано
27 травня 2021
Переглядів
5326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку