Контрольна робота Сучасна література.Я і світ
Варіант І
Початковий та середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)
1. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», утік з Інтернату, щоб:
а) побувати на олімпіаді; б) побачити кохану дівчину;
в) допомогти своїй родині матеріально; г) уникнути покарання.
2. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», відрізнявся від своїх однолітків тим, що:
а) був дуже сильним, займався спортом; б) володів телепатією;
в) читав книги, займався самоосвітою; г) був вихідцем з іншої планети.
3. Софі, героїня твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», уклала угоду з:
а) Відьмою Пустирищ; б) Демоном вогню;
в) Хаулом; г) саліманом
4. Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» відрізняється від традицій них народних казок тим, що:
а) закінчується твір нещасливо для головних героїв;
б) зображуються технічні засоби сучасної доби;
в) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі;
г) немає протистояння добра та зла
5. Найбільшим захопленням Меґі, героїні книги К. Функе «Чорнильне серце», було:
а) читання книжок; б) вишивання;
в) малювання; г) спів і танці
6. Продовжте речення. «Фентезі — це...»
Достатній рівень (2 бали)
7. Охарактеризуйте образ Джоржа Плейтена, головного героя твору А. Азімова «Фах»
Високий рівень (4 бали)
8. Виконайте одне із завдань.а) напишіть твір-роздум «сутність культури й освіти, призначення людини в сучасному світі та в майбутньому (за прочитаними творами та власними спостереженнями)»
б) Складіть діалог між Софі з твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» та Мегі з твору К. Функе «Чорнильне серце».
Контрольна робота Сучасна література.Я і світ
Варіант ІІ
Початковий та середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)
1. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», після медкомісії опинився:
а) в Інтернаті; б) у вищій школі;
в) у лікарні; г) на планеті Новії
2. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», вів діалог з представниками планети Новія про:
а) недоліки медичної системи;
б) систему професіональної освіти;
в) обмеження його прав і свобод;
г) про значення дружби для згуртування суспільства
3. Софі, героїню твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», Відьма Пустирищ перетворила на:
а) царівну-жабу; б) дуже некрасиву дівчину;
в) стару бабусю; г) кам’яну скульптуру.
4. Із героями твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі та Хаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а і внутрішні зміни:
а) обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями;
б) Софі стала впевненішою, а Хаул — уважнішим до прохань;
в) вони почали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони;
г) Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул — злим і похмурим
5. Мегі, героїня книги К . Функе «Чорнильне серце», мала здатність:
а) «оживляти книги»;
б) розуміти мову тварин;
в) перетворюватися на невидимку;
г) перевтілюватися в будь-кого із героїв твору, який вона читає
6. Продовжте речення. «Фентезі — це...»
Достатній рівень (2 бали)7. Охарактеризуйте образ головної героїні твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі
Високий рівень (4 бали)
8. Виконайте одне із завдань.
а) Напишіть твір-роздум «Чи можуть сила людського інтелекту, творча уява, сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами та власними спостереженнями)»
б) Продовжте історію Мегі з твору К. Функе «чорнильне серце» (або когось із інших героїв творів жанру фентезі)