29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Контрольна робота за 11 семестр

Про матеріал
Перевірити знання з теми; перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання на практиці; розвивати навички письмово висловлювати думку, відповідати на різнорівневі запитання; виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність.
Перегляд файлу

І варіант                   Контрольна робота з біології

І рівень  (по 0,5б)

 

1 Качкодзьоб є Ссавцем, тому що:

А)відкладає яйця б)вигодовує малят молоком в)є хижаком

 

2 Сприймання звуків, відбитих від перешкод – це:

А)слух б) ехолокація в)орієнтування г)рівновага

 

3) Укажіть тварин з незамкненою кровоносною системою

А)комахи б)риби в)молюски г)рептилії д)кільчики

 

4 Яким тваринам властиве позашлункове травлення:

А)комахи б)риби в)павуки г) ящірки д)черви

 

5 Виберіть, які є форми поведінки тварин: індивідуальна, групова, захисна, конфліктна, гігієнічна, міграційна, гра, репродуктивна,  соціальна, територіальна

 

ІІ рівень (по 1б)

1 Випишіть складові кровоносної системи: венули, альвеоли, капіляри,бронхіоли, серце,артеріоли,вени, артерії

 

 

2 Зигота -, Гермафродитизм -, Хомінг - це…

3. Знайдіть відповідність

1 Остьові

2 Підшерстя

3 Вібриси

А Чутливі

Б Товсті й пружні

В Захист і маскування

Г Коротке і мяке

 

 

 

 

ІІІ рівень                                                                                    (по 1б)                                                                     

1 Назвіть, які є зуби у ссавців

2 Охарактеризуйте анонімні угруповання тварин

3 Наведіть приклади брунькування у тварин

ІУ рівень (по 1,5б)

1 Наведіть приклад складного життєвого циклу

2 Поясніть рух крові по малому і великому колах кровообігу

 

за ІІ семестр  7 клас                                           ІІ варіант

І рівень (по 0,5б)

 

1 Яка з тварин є зайвою у переліку

А)опосум б)кенгуру в)коала г)жирафа д)сумчастий вовк

 

2 До якого ряду класу Ссавців відноситься людина:

А)Гризуни б)Примати в)Рукокрилі г)Ластоногі

 

3 Укажіть ряди Ссавців, здатних до ехолокації

А)Китоподібні б)Хижі  в)Рукокрилі г)Гризуни д)Копитні

 

4 Назвіть органи виділення павуків і комах:

А)мальпігієві судини б)нирки в)нефридії г)зелені залози

 

5 Виберіть серед тварин сапротрофів: дощовий червяк, рись, павіан, гриф, кажан, метелики, скарабей, мураха, оса, восьминіг, жук-гробарик, кріт, змія, риба

 

ІІ рівень (по 1б)

1Випишіть складові опорно-рухової системи комах: крила,

кутикула, СаСО3 хітин, череп, хребет, ноги,зовнішній скелет

2 Етологія -, Партеногенез -, Інстинкт -  це…

3 Знайдіть відповідність

1 Пахучі

2 Молочні

3 Потові

4 Сальні

А Змащування волосся

Б Регулятор температури тіла

3 Як засіб спілкування

4 Вигодовування малят

 

 

 

 

 

 

ІІІ рівень

1 Назвіть відділи головного мозку у хребетних тварин

2 Охарактеризуйте органи чуття у риб

3 Наведіть приклади регенерації у тварин

ІУ рівень (по 1,5б)

1 Поясніть і наведіть приклади особистісних угруповань

2 Поясніть механізм подвійного дихання

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
4 травня
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку