Контрольна робота за II семестр для учнів 9-х класів з історії України
I-II рівні
Тест
1. У Наддніпрянській Україні кріпосне право було скасовано:
а) 1848 р.; б) 1861 р.; в) 1864 р.
2. Промислова революція в Наддніпрянській Україні завершилася у:
а) 30-х рр. XIX ст.; б) 50-х рр.XIX ст.; в) 80-х рр. XIX ст.
3. Запишіть назву першої української політичної партії.
4. На західноукраїнських землях кріпосне право було скасовано:
а) 1848 р.; б) 1861 р.; в) 1864 р.
5. Культурно-освітнє товариство «Просвіта» виникло у 1868 р. :
а) у Наддніпрянській Україні; б) на західноукраїнських землях.
6. Перший український журнал, який видавався в 1861 – 1862 рр. у Петербурзі, мав назву:
а) «Громада»; б) «Основа»; в) «Зоря».
7. Державним переворотом і закінченням російської революції 1905-1907 рр. вважають події:
а) 1 травня 1907 р.; б) 3 червня 1907 р.; в) 7 листопада 1907 р.
8. Головною перешкодою у розвитку сільського господарства Петро Столипін вважав:
а) поміщицьке землеволодіння; б) сільську общину; в) заможне селянство.
9. Самостійницьку течію в українському національному русі Наддніпрянщини започаткував:
а) Сергій Єфремов; б) Микола Міхновський; в) Борис Грінченко.
10. На початку XX ст. в українському русі у Наддніпрянщині переважали прихильники повної державної самостійності України:
а) так; б) ні.
11. Автором «Історії України-Руси» в 10-ти томах є:
а) Дмитро Багалій; б) Михайло Грушевський; в) Микола Аркас.
12. На західноукраїнських землях греко-католицька церква переважала серед віруючих українців:
а) Галичини; б) Буковини; в) Закарпаття.
Варіант 1
III рівень
1. Складіть порівняльну таблицю особливостей соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини у пореформений період та західноукраїнських земель у другій половині XIX ст. з а схемою:
2. Охарактеризуйте основні ідеї брошури М. Міхновського «Самостійна Україна». У чому її значення для українського національного руху?
IV рівень
1. Які досягнення української культури XIX – початку XX ст. є, на Ваш погляд, найважливішими? Поясніть свою думку.
Варіант 2
III рівень
1. Складіть таблицю «Особливості розвитку західноукраїнських земель на початку XX ст.» за схемою:
2. Порівняйте розвиток кооперативного руху в Наддніпрянщині й на західноукраїнських землях. Визначте спільні й відмінні риси.
IV рівень
1. Чи є підстави стверджувати, що економічна політика Російської та Австро-Угорської імперій щодо українських земель мала колоніальний характер?
Варіант 3
III рівень
1. Складіть таблицю «Столипінська аграрна реформа в Україні» за схемою:
2. Охарактеризуйте процес виникнення українських політичних партій у Галичині.
IV рівень
1. У яких формах у післяреволюційні часи в Україні відбувалося насадження ідеології російського великодержавного шовінізму? Поясніть, випадковим чи закономірним було це явище у політичному курсі уряду Російської імперії.
Варіант 4
III рівень
1. Складіть таблицю «Українська культура початку XX ст.» за схемою:
2. Як відбувався процес концентрації виробництва і виникнення монополістичних об'єднань у Наддніпрянській Україні?
IV рівень
1. Проаналізуйте діяльність «Просвіти». Яку роль вона відігравала у суспільно-політичному житті?
Варіант 5
III рівень
1. Складіть таблицю «Особливості розвитку Наддніпрянської України на початку XX ст.» за схемою:
2. Порівняйте розвиток освіти наприкінці XIX ст. у Наддніпрянській Україні та на західноукраїнських землях. Як уряди обох імперій використовували систему освіти для зміцнення свого панування на українських землях?
IV рівень
1. Проаналізуйте вплив реформаторської та політичної діяльності Петра Столипіна на розвиток України.