Контрольна робота за темою «Додавання і віднімання десяткових дробів»

Про матеріал

Контрольна робота за темою «Додавання і віднімання десяткових дробів».

Мета уроку.

Дидактична: перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми «Додавання та віднімання десяткових дробів».

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді.

Виховна: виховувати культуру математичних записів, відповідальність та сумлінне ставлення до навчання.

Обладнання: зошити для контрольних робіт.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок.

Перегляд файлу

Клас: 5

Рівень стандарту

Тема уроку. Контрольна робота за темою «Додавання  і віднімання десяткових  дробів».

Мета уроку.

Дидактична: перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми «Додавання та віднімання десяткових дробів».

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді.

Виховна: виховувати культуру математичних записів, відповідальність та сумлінне ставлення до навчання.

Обладнання: зошити для контрольних робіт.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок.

Хід уроку

  1. Організаційний етап. Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на продуктивну роботу.
  2. Перевірка домашнього завдання. Формулювання мети і завдань уроку. Учні здають на перевірку зошити з виконаним домашнім завданням. Учитель наголошує, що метою написання контрольної роботи є перш за все демонстрація учнями своїх навчальних досягнень, умінь, яких вони набули під час вивчення поточної теми «Додавання та віднімання десяткових дробів».
  3. Написання контрольної роботи. Учитель пропонує учням завдання наступного зразку (за варіантами).

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота за темою:

„Додавання і віднімання десяткових дробів”

Варіант 1

1.  (1 бал)   Порівняйте числа:

                    1)  14,396  і  14,4;               2) 0,657   і  0,6565.    

2.   (2 бали) Виконайте дії:

                    1)  3,87 + 32,496;                3)  23,7 – 16,48;      

                    2)  4,57 –  3,12;                   4)   20 – 12,345 .

3.  (2 бали) Розв’яжіть рівняння:

                   1)  х – 7,5 = 4, 02;                2)  х + 2,3 = 7, 03.

4. (1 бал)  Округліть числа до сотих:

                  0, 1342;   1,3678;   0,789222;  15,9730;   111,95454.

5.  (2 бали)  Обчислити:

                   1) (8,63 + 3,298) – 5,63;      2) 183, 56 – (45,3 + 37,56).

6.  (2 бали) Швидкість катера за течію річки дорівнює 24,2 км/год, а

     власна   швидкість   катера –   22,8  км/год.   Знайдіть   швидкість

     катера проти течії річки.

7.   (2 бали) Обчислити, записавши величини в кілограмах:

 1) 3,4 кг + 839 г;                2) 2 кг 30 г – 1956 г.

 

Контрольна робота за темою:

„Додавання і віднімання десяткових дробів”

Варіант 2

1.  (1 бал)   Порівняйте числа:

                    1)  17,497  і  17,5;               2) 0,346   і  0,3458.    

2.   (2 бали) Виконайте дії:

                    1)  5,62 + 43,299;                3)  25,6 – 14,52;      

                    2)  5,49 –  2,17;                   4)   50 – 22,475 .

3.  (2 бали) Розв’яжіть рівняння:

                   1)  х – 4,12 = 3,5;                2)  х + 3,7 = 5, 07.

4. (1 бал)  Округліть числа до сотих:

                  0, 3454545;   1,756;   17,7778;  56,43232;   107,554.

5.  (2 бали)  Обчислити зручним способом :

                   1) (5,94 + 2,383) – 3,94;      2) 125, 37 – (32,37 + 78,63).

6.  (2 бали)  Швидкість    катера     проти     течії     річки     дорівнює

    18,6 км/год,    а     власна     швидкість      катера     19,8 км/год.

    Знайдіть   швидкість  катера  за  течію  річки.

7.   (2 бали) Обчислити, записавши величини в метрах:

 1) 8,3 м + 784 см;                2) 25 м 4 см – 385 см.


IV. Підсумки уроку. Наприкінці уроку, після того як учні здадуть зошити для контрольних робіт, разом з вчителем вони обговорюють труднощі, з якими зіштовхнулися, під час виконання завдань контрольної роботи.

V. Повідомлення домашнього завдання. Повторити тему «Додавання та віднімання десяткових дробів», виконати протилежний варіант контрольної роботи.

1

 

doc
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку