Урок № 46 Дата 07.04.2020р.
Сегодня, 7 апреля, православные празднуют Благовещение Пресвятой Богородицы. В этот день нельзя работать, а только мечтать и загадывать себе то будущее, которое вы хотите.
По преданию в этот светлый праздник архангел Гавриил принес Деве Марии радостное известие (благую весть) о том, что она скоро родит Спасителя. Именно поэтому от 7 января (Рождества Христова) этот день отделяет ровно девять месяцев.
Благовещение - один из важнейших праздников в христианстве, означающий благую весть о приближающемся освобождении народа от греха. Есть поверье, что, как и в Пасху, в этот день грешников не мучают в аду.
На Благовещение наши предки ходили в церковь освящать семена и саженцы, которые после праздника высаживали в землю. Урожай, полученный с них, считался благословенным. Сразу же после Благовещения можно было проводить весенне-полевые работы, ведь сам Господь "открывает" землю для сева.
На Благовещение есть одна очень красивая традиция - выпускать голубей. Ее корни уходят глубоко в древность, еще в дохристианские времена. Ранее это действие было связано с культом солнца и возвращением птиц. Позднее данный обычай приобрел религиозное содержание: голубь символизирующий душу, вылетая из клетки, освобождается от всех грехов и летит навстречу божьему свету, надеясь на спасение.
А ми продовжуємо з вами працювати в умовах тривалого карантину. Сьогодні ми з вами спробуємо написати дистанційно контрольну роботу. Для цього приготуйте подвійний аркуш, покладіть його перед собою (як зошит), відрахуйте з верхнього рядка вниз 10 клітинок та на 11 рядку підписуємо:
Контрольна робота з геометрії
учня (учениці) 8 -А класу
гімназії – поч. школи № 21
м. Маріуполя
______________________________
прізвище ім’я в родовому відмінку
Варіант _____
Сподіваюсь, що ви ще не забули варіант, на якому сиділи до карантину.
Тепер, відкриваємо наступну сторінку і з верхнього рядка записуємо:
Сьоме квітня
Контрольна робота № 4
за темою “Розв´язування прямокутних трикутників”
Варіант _____
Нагадую, що кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань.
У І частині - Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень указав тільки одну літеру, якою позначений правильний варіант відповіді.
ІІ частина контрольної роботи - Розв’язання повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування.
ІІІ частина контрольної роботи - розв’язання повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням.
№1….
І тик далі (як завжди писали)
Тема. Контрольна робота №4 за темою “ Розв´язування прямокутних
трикутників ”.
Мета: перевірити якість та рівень знань і вмінь учнів здобутих у ході вивчення
теми.
Тип уроку: перевірка знань, навичок і умінь.
Хід уроку
І. Органiзацiйний етап
Підписування роботи
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи. Піфагор.
ІІІ. Виконання контрольної роботи
Рекомендації щодо написання контрольної роботи:
ІV. Підсумок уроку.
Головним підсумком написання контрольної роботи є виконання (або невиконання) учнями завдань. Дайте відповідь, для себе, на наступні запитання:
- Що вдалося?
- Над чим треба ще попрацювати?
Бажаю вам успіхів у виконанні домашньої роботи!
V. Домашнє завдання.
Творча робота. Скласти кросворд на використання понять з теми.
Не забудьте контрольну роботу відправити на Google – диск.
Дуже чекаю!