Контрольна робота за творами "Пригоди Тома Соєра" та "Поліанна", 2 варіант

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 5 класу на знання творів "Пригоди Тома Соєра" та "Поліанна". Робота містить різнорівневі завдання.
Перегляд файлу

Контрольна робота за творами                                           «Пригоди Тома Соєра» та «Поліанна»

II Варіант

Завдання 1-5 з вибором ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ відповіді        (по 1 б.)

  1. У якому містечку жив Том Соєр?

А) Лондон;

Б) Санкт-Петербург;

В) Нью-Йорк.

 

  1. Ким у містечку був Гекльберрі Фінн?

А) сином одного багатія;

Б) лікарем;

В) безпритульним.

 

  1. Дівчинка 12 років на ім’я Поліанна переїжджає жити:

А) до дядька Тома;

Б) до дідуся з бабусею;

В) до своєї тітки Поллі.

 

  1. Тітка Поллі дозволила Поліанні оселити в будинку:

А) ховраха пухнастого;

Б) папугу;

В) кішку і собаку.

 

  1. Коли Поліанна переїздила, то основним її багажем було:

А) дуже багато дорогих суконь;

Б) книги, що дісталися дівчині від тата;

В) мамині прикраси.

Завдання 6. «Істинне чи хибне» за твором «Пригоди Тома Соєра» (до кожного з тверджень поставте «+» або «-»; 2б.):

  1. Тома виховувала тітка Поллі, сестра його покійної матері;
  2. Том, як і завжди, цього дня ходив до школи, а повернувшись допомагав тітці по господарству;
  3. Втікши від тітки Поллі, Том почав випробовувати особливий спосіб свисту;
  4. Том влаштував бійку з незнайомцем і вийшов з неї переможцем.

Завдання 7. «Так чи ні» за біографією Марка Твена               (прочитайте твердження, біля номера кожного завдання напишіть «так» чи «ні»; 1 б.):

  1. Марк Твен виріс у дуже заможній родині.
  2. Марк Твен був капітаном корабля.

Завдання 8. «Впізнай героя за цитатою»                                               (поряд з номером кожного завдання напишіть ім’я героя, про якого йде мова; 1,5 б.):

  1. «…він був не лихий хлопчик, а тільки неслух, бешкетник, але зла він нікому не хотів і серце мав предобре»;
  2. «…був сам собі господар і робив усе, що йому заманеться…»;
  3. «Вона засуджувала господиню за безсердечне ставлення до сироти і зустрічала Поліанну на станції…».

Завдання 9. Дайте відповідь на запитання (1 б.):

  1. Що в зовнішності Тома Соєра, на його думку, «отруювало все його життя»?
  2. Хто навчив Поліанну «грі в радість»?

Завдання 10. Дайте розгорнуту відповідь на запитання, 3-5 речень (1,5 б.)

      Як «гра в радість» робить світ кращим?

 

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
3353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку