Контрольна робота за творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної

Про матеріал
Контрольна робота містить 2 варіанти завдань з теми: «Творчість В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Ворониної». Стосуються таких творів: В.Нестайко «Тореадори з Васюківки», Я.Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера», Л.Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». 1-6 завдання містить 4 варіанти відповідей, серед яких лише один правильний, 7 завдання - на встановлення відповідності, 8- знання понять з теорії літератури , а 9 - творче.
Перегляд файлу

Контрольна робота за творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної

І варіант

1. 1. Чому Ява та Павлуша вирішили стати тореадорами? За повістю Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки»:

А     бо мріяли обрати цю професію в майбутньому;

Б      на спір;

В      мріяли, щоб їх показували по телевізору та усі їх знали;

Г      щоб забули односельці.

2. Яву (персонажа з повісті Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки». прозвали «Кукурудзою», бо:

А    він любив саджати кукурудзу;

Б    заблукав у кукурудзі;

В    так прозивали його батька;

Г    любив їсти варені качани кукурудзи.

3. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»— це:

А    оповідання ;

Б    пригодницька повість;

В    п’єса;

Г    новела.

4. Що повинні були збирати учні на літніх канікулах (за повістю «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Ярослава Стельмаха?):

А гербарій;

Б фото сільських тварин;

В гроші на поїздку до музею;

Г      цікаві історії.

5. Чому Сашка називали кактусом? (за повістю Л.Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»):

А бо він колекціонував кактуси;

Б бо він був жорстокий і «колючий», як той кактус;

В бо його волосся стирчало на всі боки;

Г      він сам себе так назвав.

6. Основна мета прибульців на Землі — це (Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»):

А     допомогти людям у науково-технічному прогресі;

Б  зробити з людей рабів, які працюватимуть на мушиних фермах;

В     переселити людей на іншу планету;

Г      знищити людей.

Завдання на встановлення відповідності

7. Установіть відповідність між подією та іменем персонажа твору, у якому вона описана:

1    Він запропонував провести бій биків;

2  Розповів, що в озері живе якийсь страшний звір, що минулого року тут пропало теля, а на піску інколи видно величезні сліди;

3 Запропонував вибрати фараона, а потім поховати його. Із кавунів зробити піраміду;

4 Йому випало випробування чекати ввечері біля банку й грати жалісну пісеньку про байбачка.

А  Стьопа (» Тореадори з Васюківки»);

Б Климко (» Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»);

В Ява (» Тореадори з Васюківки»);

Г Митько (» Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»);

Ґ Василь (» Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»).

Творчі завдання

8. Запишіть елементи сюжету повісті Лесі Воронини «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9».

9. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Дружба та братство — дорожче багатства»(за твором Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки»)

II варіант

1. 1. За жанром твір В.Нестайка «Тореадори з Васюківки» :

А авторське оповідання;

Б фантастична казка;

В пригодницька повість;

Г      оповідання.

2. П’єса, яку вибрали на засіданні гуртка, називалася (повість Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки»):

 А «Котигорошко»;

Б «Ревізор»;

В «Сто тисяч»;

Г «Безталанна».

3. Хлопців, головних героїв повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера», звали:

А Митько і Сергій;

Б Митько і Василь;

В Митько і Сашко;

Г Митько і Ванько.

4. Ірина Семенівна, вчителька ботаніки, дала дітям завдання зібрати на канікулах (Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»):

А гербарій рідного краю;

Б колекцію корисних копалин;

В колекцію комах;

Г розповіді старожилів про природу рідного краю.

5. Бабуся Соломія, персонаж твору Лесі Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9», прибиральниця у банку, створила:

А сучасну швабру;

Б машину часу;

В космічний корабель;

Г сонячну батарею.

6. Вступити в «бій» з прибульцями хлопчик (персонаж твору Лесі Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9») був змушений, бо була:

А небезпека для життя бабусі;

Б небезпека для  власного життя;

В небезпека для  життя батьків;

Г власна сміливість.

Завдання на встановлення відповідності

7. Установіть відповідність між персонажами твору і їхньою характеристикою

1 дід Варава;

2 Ірина Семенівна;

3 Сашко Смик;

4 Соломія.

А «лагідна старенька жіночка, котра весь час поралася на кухні й поливала квіточки у вазонах»;

Б «… він став схожий на гібрид жирафи з орангутангом. Тобто виріс одразу на дві голови й накачав м’язи, як у Шварценеґґера!»;

В «… мисливець завзятий, на полюванні, коли стріляє, ліве око онучею зав’язує. Бо в нього ліве око без правого не примружується. Як ліве примружить — праве саме заплющується. Але ж і б’є з тою онучею, ох же ж і б’є!»;

Г «Ну що я в порівнянні з кількома деревами — комаха!.. А в порівнянні із земною кулею?»;

Ґ «… ой, хто не знав нашої …, міг би подумати, що цілісінькими днями ми тільки й сушили голову над тим, як би під її керівництвом ще глибше зрозуміти навколишній світ».

Творчі завдання

8. Доведіть, що твір Лесі Вороніної «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» є фантастичною, романтичною, багатоепізодичною повістю.

9. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Дружба — це дорогоцінний камінь, який важко знайти, але надто просто втратити». (за твором Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»..

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ник Маша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 квітня 2021
Переглядів
22406
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку