Контрольна робота за творчістю А. Чайковського, М. Стельмаха, Г. Тютюнника

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота для класу з малою наповнюваністю учнів. Один варіант.
Перегляд файлу

Контрольна робота за творчістю

А. Чайковського, М. Стельмаха та Г. Тютюнника

 

Початковий рівень. 1 питання - 1 бал.

 

1. З якої причини твори А. Чайковського довгий час не виходили друком і не були включені до шкільної програми?

а) він писав на теми, не цікаві людям та школярам особливо

б) письменник приховував свою творчість і не бажав видавати себе

в) через діяльність батька влада відносилась до нього дуже скептично, а Андрія вважали ворогом народу

 

2. Який безцінний дар отримав у спадок М. Стельмах від своїх найдорожчих людей - мами, тата та дідуся?

а) мистецькі здібності та талант письменника

б) безмежну любов та повагу до всього живого

в) здібності до навчання та працелюбність

 

3. Ідучи від дядька до свого села, Г. Тютюнник вимушений був робити одну річ, яка вдавалась йому дуже тяжко: його пробирав сором… Про що іде мова?

а) він соромився шукати нове житло, бо тітка не могла його забезпечити

б) хлопчик захворів на туберкульоз легенів, тому соромився кашляти при всіх

в) через нестачу їжі Григір просив милостиню, хоча спершу йому було дуже соромно

 

Середній рівень. 1 питання - 1,5 бали. Правильних відповідей у питанні 2.

 

4. Вкажіть імена героїв, які НЕ є персонажами повісті «Климко».

а) Зульфат

б) дід Дем’ян

в) дядько Кирило

г) Бочончиха

д) Наталя Миколаївна

е) Павлусь

 

5. Оберіть події, які ВІДНОСЯТЬСЯ до повісті «Гуси-лебеді летять».

а) качка несамовито «кахкала», коли у хвіртці з’являвся Юхрим Бабенко

б) головний герой допомагав маленькій Маринці та її матусі

в) козак Непорадний врятував п’ятнадцятирічного вершника

г) харциз продав хлопчика татарам

д) після грабунку італійських солдаті найбільш цінним товаром на базарі була сіль

е) діти тицяли на Михайлика пальцями, бо батько ніс його на руках

Достатній рівень. 1 питання - 2 бали.

 

6. Встановіть відповідність між прочитаними творами та їх жанрами.

а) «За сестрою»

б) «Климко»

в) «Гуси-лебеді летять»

     1) автобіографічна повість

     2) оповідання

     3) героїко-романтична повість

     4) повість

     5) роман

     6) новела

 

7. Розставте по порядку СЮЖЕТНІ елементи композиції твору.

[  ] розв’язка

[  ] пейзаж

[  ] кульмінація

[  ] опис приміщення

[  ] розвиток подій

[  ] зав’язка

[  ] портрет

[  ] експозиція

 

Високий рівень. 1 питання - 3 бали.

 

8. Поясни, як ти розумієш поняття «символ» (у літературі). Наведи приклади трьох символів з твору «Гуси-лебеді летять» та детально поясни кожен з них.

 

 

docx
Додано
14 січня 2021
Переглядів
2088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку