Контрольна робота за творчістю О.С.Пушкіна, Г.Х.Андерсена, О.Уальда

Про матеріал

Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок п'ятикласників.

Перегляд файлу

Світова література, 5 клас

Урок __

Тема. Контрольна робота за творчістю О.С.Пушкіна, Г.Х.Андерсена, О.Уальда

Мета. Систематизувати й узагальнити знання учнів; виявити рівень знань, умінь і навичок учнів з метою їх корекції; розвивати образне й логічне мислення учнів, пам'ять, уміння висловлюватись з приводу прочитаного, характеризувати героїв; виховувати найкращі моральні якості.

 

Хід уроку

Початковий та середній рівні

1. «У лукомор’я дуб зеленый» - це вступ до твору О.С.Пушкіна:


  1. «Казка про рибака та рибку»
  2. «Руслан і Людмила»
  3. «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
  4. «Казка про царя Салтана»

2. Царівну з «Казки про мертву царівну…» О.С.Пушкіна рятує:


  1. Учений кіт
  2. Сім богатирів
  3. Бурий вовк
  4. Єлисей

3. Придворні, які ніколи не чули солов’я, за його спів уважали:


  1. Стукіт дятла
  2. Дзижчання комара
  3. Мукання корови
  4. Мекання кози

4. Штучний соловей умів співати:


  1. Пісні всіх птахів
  2. Людським голосом
  3. Одну солов’їну мелодію
  4. Як справжній, живий соловейко

5. Хлопчик-Зірка перетворився із красеня на потвору:


  1. Із віслючими вухами
  2. З великим носом
  3. Із обличчям жаби та лускою на тілі
  4. Із баранячими рогами й копитами.

6. Хлопчик-Зірка щоразу віддавав знайдені монети:


  1. Різним калікам, жебракам
  2. Бідним сиротам
  3. Одному прокаженому
  4. Бідним жінкам

Достатній рівень

7. Порівняйте образи справжнього та штучного солов’я з казки Г.Х.Андерсена «Соловейко».

8. Які людські вади викриваються у казці О.Уальда «Соловейко»

Високий рівень (одне завдання на вибір)

9. Чого навчила мене казка Г.Х.Андерсена «Соловейко».

10. Яка краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? (За казкою О.Уальда «Хлопчик-Зірка)

11. Напишіть твір-роздум за прочитаними казками на тему: «Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати»

12. Які ви знаєте пам’ятники, споруджені письменникам-казкарям та їх героям? Опишіть один з пам’ятників.

doc
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
1808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку