Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок п'ятикласників.
Світова література, 5 клас
Урок __
Тема. Контрольна робота за творчістю О.С.Пушкіна, Г.Х.Андерсена, О.Уальда
Мета. Систематизувати й узагальнити знання учнів; виявити рівень знань, умінь і навичок учнів з метою їх корекції; розвивати образне й логічне мислення учнів, пам'ять, уміння висловлюватись з приводу прочитаного, характеризувати героїв; виховувати найкращі моральні якості.
Хід уроку
Початковий та середній рівні
1. «У лукомор’я дуб зеленый» - це вступ до твору О.С.Пушкіна:
2. Царівну з «Казки про мертву царівну…» О.С.Пушкіна рятує:
3. Придворні, які ніколи не чули солов’я, за його спів уважали:
4. Штучний соловей умів співати:
5. Хлопчик-Зірка перетворився із красеня на потвору:
6. Хлопчик-Зірка щоразу віддавав знайдені монети:
Достатній рівень
7. Порівняйте образи справжнього та штучного солов’я з казки Г.Х.Андерсена «Соловейко».
8. Які людські вади викриваються у казці О.Уальда «Соловейко»
Високий рівень (одне завдання на вибір)
9. Чого навчила мене казка Г.Х.Андерсена «Соловейко».
10. Яка краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? (За казкою О.Уальда «Хлопчик-Зірка)
11. Напишіть твір-роздум за прочитаними казками на тему: «Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати»
12. Які ви знаєте пам’ятники, споруджені письменникам-казкарям та їх героям? Опишіть один з пам’ятників.