Контрольна робота "Західноукраїнські землі 1921 -1939 рр"

Про матеріал
контрольна робота містить тестові завдання та на встановлення відповідностей та хронології.
Перегляд файлу

Контрольна робота  на тему: «Західноукраїнські землі 1921 – 1939 рр.»

І варіант

І рівень (Завдання  цієї форми  складаються  зі  вступного  запитання та    чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний – 0,5 б.).

1.  Як називалася політика польського уряду, що була спрямована на якомога швидшу асиміляцію українців?

А  Кооперація;

Б  колонізація;

В  полонізація;

Г  окупація.

2. Добровільне об’єднання власників  з метою  спільного ведення  господарства називають:

А  кооперація;

Б  колгоспи;

В  трести;

Г  оренда.

3.Яку  мала  назву  територія,  де  мешкало  переважно  непольське  населення?

А  «Колони»;

Б  «креси»;

В  «фортеці»;

Г  «депо».

4. Татарбунарське повстання відбулося у:

А  жовтні 1923 р.;

Б  січні 1924 р.;

В  вересні 1924 р.;

Г  травні 1925 р.

5. Закарпаття отримала автономію у:

А  квітні 1929 р.;

Б  листопаді 1934 р.;

В  жовтні 1938 р.;

Г  березні 1939 р.

6. За рішенням Центральної руської ради 1919 р. Закарпаття увійшло до складу:

А  Румунії;

Б  Польщі;

В  Чехословаччини;

Г  Угорщини.

ІІ Рівень (Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді, позначений цифрою – 1б.).

7. Установіть відповідність між державами та українськими землями, що перебували в їх складі.

А)  Польща

1.  Східна Волинь, Поділля

Б)   Румунія

2.Східна Галичина, Західна Волинь, Західне Полісся, Підляшшя

В)  Чехо-Словаччина

3.Північна Буковина, Ізмаїльський, Акерманський

Г)  СРСР

4.  Закарпаття

 

5  Кам’янець-Подільський, Житомир.

 

8. Установіть відповідність між політичними течіями Закарпаття та їхніми цілями.

 

А)  Комуністи

 

1.виступали за об’єднання всіх українських   земель в єдину незалежну державу

Б)  русофіли

2  виступали за приєднання Закарпаття до Угорщини

В)  українофіли

3 виступали за автономію краю, а в перспективіза приєднання Закарпаття до Радянської України

Г)  мадярофіли

4  виступали за надання краю автономії

 

 

 

5. відстоювали самобутність русинів і виступали за незалежність краю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Співвіднесіть прізвища з посадами, які обіймали дані особи.

А  Л. Бачинський

1  керівник ОУН

Б  В. Залозецький

2  керівник Радикальної партії

В  А. Шептицький

3  голова УНП

Г  Є. Коновалець

4  митрополит греко-католицької церкви

 

5  керівник КПЗУ.

 

ІІІ рівень (завдання на встановлення хронологічної послідовності – 1,5 б.)

10.  Розташуйте в логічній послідовності етапи проголошення незалежності Карпатської України:

А  зміна назви Підкарпатська Русь на Карпатську Україну;

Б  проголошення незалежності Карпатської України;

В  надання автономії Підкарпатській Русі;

Г  початок окупації Закарпаття румунськими військами.

11.  Розташуйте в логічній послідовності:

А  об’єднання УРП та УПСР;

Б  польській уряд розпочав акцію «пацифікації»;

В  проголошення злуки Закарпаття з Україною;

Г  створення Української національної партії на Буковині.

ІV Рівень (Завдання відкритої форми з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвищА  діяча,  назви  події  або  явища,  поняття,  року,  коли  відбувалася подія, або речення (залежно від вимог завдання – 3б.).

12. «…Важливим законом був закон, який стосується тих румунів, що «забули рідну мову». У п. 8 читаємо: «Громадяни румунського походження, що забули свою матірну мову, зобов’язані давати своїм дітям освіту тільки в державних або приватних школах з румунською мовою викладання».

  1.                Про які події йдеться в цьому уривку?
  2.                Якого року це відбулося?
  3.                З якими територіями це пов’язано.

 

 

Контрольна робота  на тему: «Західноукраїнські землі 1921 – 1939 рр.»

ІІ варіант

І рівень (Завдання  цієї форми  складаються  зі  вступного  запитання та    чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний – 0,5 б.).

  1.                Західноукраїнські землі наприкінці 1920-х років перебували під владою:

А  Польщі, Румунії, Болгарії;

Б  Угорщини, Чехословаччини, Болгарії;

В  Чехословаччини, Румунії, Польщі;

Г  СРСР, Білоруської СРР, Румунії.

  1.                У 1923 р. Рада послів Антанти надала Польщі всі юридичні права на володіння:

А  Поліссям;

Б  Західною Волинню;

В  Східною Галичиною;

Г  Підлящщям.

  1.                Хто був автором теорії «інтегрального націоналізму»?

А  Є. Коновалець;

            Б  М. Грушевський;

В  Д. Донцов;

Г  М. Міхновський.

  1.                Головою  автономного  уряду  з  27 жовтня  1938  р. Підкарпатської  Русі став:

А  Є. Бачинський;

Б  А. Волошин;

В  А. Бескед;

Г  А. Бродій.

  1.                 Представники просвітницького товариства ім. Духовнича відстоювали інтереси:

А  русинів;

Б  українофілів;

В  русофілів;

Г  комуністів.

  1.                Наслідками колоніальної політики Румунії, Польщі та Чехо-Словаччини щодо західноукраїнських земель треба вважати:

А  зростання економіки в усіх галузях;

Б  перетворення цих регіонів на аграрно-сировинний додаток економіки та джерело дешевої робочої сили;

В  наділення всіх прошарків населення землею;

Г  перетворення цих регіонів на ринки збуту промислової продукції.

ІІ рівень (Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді, позначений цифрою – 1б.).

  1.                Співвіднесіть поняття з їх визначеннями.

 

А  Еміграція

1  повернення націоналізованого державою майна колишнім власникам

Б  денаціоналізація

2  двомовний

В  дискримінація

3  виїзд за межі країни, зумовлений економічними, політичними або особливими причинами

Г  ультраквістичний

4  штучне обмеження або позбавлення прав чи переваг

 

5  поділ землі на дрібні ділянки.

  1.                Установіть відповідність між політичними партіями та їхніми ідейними засадами.

 

А  КПЗУ

1  створення української самостійної соборної держави з приватною власністю та національною церквою шляхом всенародного збройного повстання

Б  ОУН

2  боротьба за незалежну Україну легальними методами

В  УНДО

3  визволення Західної України шляхом соціалістичної революції,  об’єднання з Радянською Україною

Г  УСРП

4  створення незалежної соборної України мирним шляхом та на демократичних засадах

 

5  боролася за перемогу світової революції, радикальні соціальні перетворення, приєднання до радянської України.

  1.                Співвіднесіть дати з подіями.

А  Жовтень 1920 р.

1  здобуття незалежності Карпатської Ук  раїни

Б  липень 1924 р.

2  виникнення Української військової організації

В  лютий 1929 р.

3  запровадження двомовних шкіл

Г  березень 1939 р.

4  створення Організації українських націоналістів

 

5  убивство в Роттердамі керівника ОУН  Є. Коновальця

ІІІ рівень (завдання на встановлення хронологічної послідовності – 1,5 б.)

  1.            Розташуйте в логічній послідовності:

А  об’єднання УРП та УПСР;

Б  польській уряд розпочав акцію «пацифікації»;

В  проголошення злуки Закарпаття з Україною;

Г  створення Української національної партії на Буковині.

  1.            Розташуйте події у хронологічній послідовності:

А  створення УНДО;

Б  вбивство у Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця;

В  створення Львівської богословської академії;

Г  Хотинське повстання.

ІV Рівень (Завдання відкритої форми з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвищА  діяча,  назви  події  або  явища,  поняття,  року,  коли  відбувалася подія, або речення (залежно від вимог завдання – 3б.)

  1.            Центрально-східна  частина  Закарпаття, що  з  1919–1938 р.  становила автономну одиницю у складі Чехословаччини.

Яку офіційну назву вона мала?

З якими подіями історії України це пов’язано?

У складі якої держави до 1919 р. перебувала ця територія?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куделя Карина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
7867
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку