Контрольна робота на тему: «Західноукраїнські землі 1921 – 1939 рр.»
І варіант
І рівень (Завдання цієї форми складаються зі вступного запитання та чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний – 0,5 б.).
1. Як називалася політика польського уряду, що була спрямована на якомога швидшу асиміляцію українців?
А Кооперація;
Б колонізація;
В полонізація;
Г окупація.
2. Добровільне об’єднання власників з метою спільного ведення господарства називають:
А кооперація;
Б колгоспи;
В трести;
Г оренда.
3.Яку мала назву територія, де мешкало переважно непольське населення?
А «Колони»;
Б «креси»;
В «фортеці»;
Г «депо».
4. Татарбунарське повстання відбулося у:
А жовтні 1923 р.;
Б січні 1924 р.;
В вересні 1924 р.;
Г травні 1925 р.
5. Закарпаття отримала автономію у:
А квітні 1929 р.;
Б листопаді 1934 р.;
В жовтні 1938 р.;
Г березні 1939 р.
6. За рішенням Центральної руської ради 1919 р. Закарпаття увійшло до складу:
А Румунії;
Б Польщі;
В Чехословаччини;
Г Угорщини.
ІІ Рівень (Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді, позначений цифрою – 1б.).
7. Установіть відповідність між державами та українськими землями, що перебували в їх складі.
А) Польща |
1. Східна Волинь, Поділля |
Б) Румунія |
2.Східна Галичина, Західна Волинь, Західне Полісся, Підляшшя |
В) Чехо-Словаччина |
3.Північна Буковина, Ізмаїльський, Акерманський |
Г) СРСР |
4. Закарпаття |
|
5 Кам’янець-Подільський, Житомир. |
8. Установіть відповідність між політичними течіями Закарпаття та їхніми цілями.
А) Комуністи
|
1.виступали за об’єднання всіх українських земель в єдину незалежну державу |
Б) русофіли |
2 виступали за приєднання Закарпаття до Угорщини |
В) українофіли |
3 виступали за автономію краю, а в перспективі – за приєднання Закарпаття до Радянської України |
Г) мадярофіли |
4 виступали за надання краю автономії |
|
5. відстоювали самобутність русинів і виступали за незалежність краю.
|
9. Співвіднесіть прізвища з посадами, які обіймали дані особи.
А Л. Бачинський |
1 керівник ОУН |
Б В. Залозецький |
2 керівник Радикальної партії |
В А. Шептицький |
3 голова УНП |
Г Є. Коновалець |
4 митрополит греко-католицької церкви |
|
5 керівник КПЗУ. |
ІІІ рівень (завдання на встановлення хронологічної послідовності – 1,5 б.)
10. Розташуйте в логічній послідовності етапи проголошення незалежності Карпатської України:
А зміна назви Підкарпатська Русь на Карпатську Україну;
Б проголошення незалежності Карпатської України;
В надання автономії Підкарпатській Русі;
Г початок окупації Закарпаття румунськими військами.
11. Розташуйте в логічній послідовності:
А об’єднання УРП та УПСР;
Б польській уряд розпочав акцію «пацифікації»;
В проголошення злуки Закарпаття з Україною;
Г створення Української національної партії на Буковині.
12. «…Важливим законом був закон, який стосується тих румунів, що «забули рідну мову». У п. 8 читаємо: «Громадяни румунського походження, що забули свою матірну мову, зобов’язані давати своїм дітям освіту тільки в державних або приватних школах з румунською мовою викладання».
Контрольна робота на тему: «Західноукраїнські землі 1921 – 1939 рр.»
ІІ варіант
І рівень (Завдання цієї форми складаються зі вступного запитання та чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний – 0,5 б.).
А Польщі, Румунії, Болгарії;
Б Угорщини, Чехословаччини, Болгарії;
В Чехословаччини, Румунії, Польщі;
Г СРСР, Білоруської СРР, Румунії.
А Поліссям;
Б Західною Волинню;
В Східною Галичиною;
Г Підлящщям.
А Є. Коновалець;
Б М. Грушевський;
В Д. Донцов;
Г М. Міхновський.
А Є. Бачинський;
Б А. Волошин;
В А. Бескед;
Г А. Бродій.
А русинів;
Б українофілів;
В русофілів;
Г комуністів.
А зростання економіки в усіх галузях;
Б перетворення цих регіонів на аграрно-сировинний додаток економіки та джерело дешевої робочої сили;
В наділення всіх прошарків населення землею;
Г перетворення цих регіонів на ринки збуту промислової продукції.
ІІ рівень (Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді, позначений цифрою – 1б.).
А Еміграція |
1 повернення націоналізованого державою майна колишнім власникам |
Б денаціоналізація |
2 двомовний |
В дискримінація |
3 виїзд за межі країни, зумовлений економічними, політичними або особливими причинами |
Г ультраквістичний |
4 штучне обмеження або позбавлення прав чи переваг |
|
5 поділ землі на дрібні ділянки. |
А КПЗУ |
1 створення української самостійної соборної держави з приватною власністю та національною церквою шляхом всенародного збройного повстання |
Б ОУН |
2 боротьба за незалежну Україну легальними методами |
В УНДО |
3 визволення Західної України шляхом соціалістичної революції, об’єднання з Радянською Україною |
Г УСРП |
4 створення незалежної соборної України мирним шляхом та на демократичних засадах |
|
5 боролася за перемогу світової революції, радикальні соціальні перетворення, приєднання до радянської України. |
А Жовтень 1920 р. |
1 здобуття незалежності Карпатської Ук раїни |
Б липень 1924 р. |
2 виникнення Української військової організації |
В лютий 1929 р. |
3 запровадження двомовних шкіл |
Г березень 1939 р. |
4 створення Організації українських націоналістів |
|
5 убивство в Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця |
ІІІ рівень (завдання на встановлення хронологічної послідовності – 1,5 б.)
А об’єднання УРП та УПСР;
Б польській уряд розпочав акцію «пацифікації»;
В проголошення злуки Закарпаття з Україною;
Г створення Української національної партії на Буковині.
А створення УНДО;
Б вбивство у Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця;
В створення Львівської богословської академії;
Г Хотинське повстання.
Яку офіційну назву вона мала?
З якими подіями історії України це пов’язано?
У складі якої держави до 1919 р. перебувала ця територія?