Контрольна робота,«Запитання/завдання для досягнення молодшими школярами очікуваних результатів (предметних компетентностей) у процесі вивчення основ наук»

Про матеріал

Знає співвідношення між одиницями довжини

Називає попереднє число до даного

Називає наступне число до даного

Визначає кількість десятків у двоцифровому числі

Визначає кількість одиниць у двоцифровому числі

Розрізняє двоцифрові числа

Порівнює числа в межах 20

Порівнює математичні вирази

Порівнює величини

Перегляд файлу

 

 

 

Модульна контрольна робота №1

 

«Запитання/завдання для досягнення

молодшими школярами

очікуваних результатів (предметних компетентностей)

у процесі вивчення основ наук»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Підготувала:                              

                                                                           Нікітенко Інга Владиславівна

                                                                             вчитель початкових класів

                                                                        Старицької початкової школи

                                                                                       Яворівського району

 

 

                                                                                             Науковий керівник:

                                                                        викладач кафедри педагогіки

                                                                                Козак Олександра Петрівна

 

 

 

 

 

Початковий  рівень

Предмет

Клас

Вимоги до рівня

навчальних досягнень

Завдання

 

Математика

 

 

 

 

 

 

1

 

Знає співвідношення між одиницями довжини

 

- Скільки сантиметрів в одному дециметрі?

 

А  100 см

Б  10 см

В  1 см

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Називає попереднє число до даного

 

- Назвати попереднє числу:

 

5, 8, 9.

 

Математика

 

 

 

 

 

1

 

Називає наступне число

 до даного

 

- Назвати наступне числу:

 

6, 4, 2.

 

Математика

 

 

 

 

 

1

 

Визначає кількість десятків у двоцифровому числі

 

- Скільки десятків у числі 45?

 

А   4

Б   5

В   45

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчання грамоти

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Визначає кількість одиниць у двоцифровому числі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виділяє перший звук у слові

 

 

- Скільки одиниць у числі 73?

 

А   7

Б    3

В   73

 

 

 

 

 

 

 

 

- Який перший звук ми чуємо у слові, назвіть його:

 

Скринька, мама, ананас, цукор.

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Знає правило вживання великої літери у власних назвах

 

- Продовж речення:

 

Велика літера вживається …

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Встановлює кількість звуків у слові

 

- Скільки звуків у слові шість?

 

А   5

Б   6

В   4

 

 

Навчання грамоти

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Визначає у тексті скоромовки звук, який повторюється найчастіше

 

- Послухайте скоромовку і скажіть, який голосний звук у ній повторюється найчастіше

 

Яків та Яринка

яблука збирали.

І маленьку ящірку

в траві налякали

 

Навчання грамоти

 

 

 

1

 

Визначає кількість слів у реченні

 

- Послухайте речення і скажіть скільки у ньому слів

 

Випав перший пухнастий сніг.

 

Середній  рівень

Предмет

Клас

Вимоги до рівня

навчальних досягнень

Завдання

 

Математика

 

 

 

 

 

 

1

 

Розрізняє двоцифрові числа

 

- Обери рядок, у якому записані лише двоцифрові числа

 

А  100, 23, 78

Б  10, 87, 43

В  12, 22, 2

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Порівнює числа в межах 20

 

- Порівняй числа 15…19. Який знак потрібно поставити замість крапок?

 

А   =

Б   >

В   <

 

Математика

 

 

 

 

 

1

 

Порівнює математичні вирази

 

- Порівняй вираз 15+2…20-2. Який знак потрібно поставити замість крапок?

 

А   <

Б   >

В   =

 

Математика

 

 

 

 

 

1

 

Порівнює величини

 

- Обери рядок, у якому величини порівняно правильно

 

А   42см=4дм2см

Б   42см>4дм2см

В   42см<4дм2см

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

Українська мова

 

2

 

 

 

 

 

 

2

 

Розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням

 

 

 

 

Розрізняє іменники, які відповідають на питання хто?

 

- Обери рядок, у якому записано вираз, яким можна замінити суму однакових доданків 5+5+5+5

А   5∙5

Б   5∙4

В   4∙5

 

- Обери рядок, у якому слова відповідають на питання хто?

 

А   парта, стіл, дерево

Б   мама, горобець, теля

В   батько, син, береза

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Розпізнає слова близькі за значенням

 

- Обери рядок, у якому записано слово близьке за значенням до слова веселий

 

А   сумний

Б   радісний

В   гарний

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Розпізнає слова протилежні за значенням

 

- Обери рядок, у якому записано слово протилежне за значенням до слова веселий

 

А   сумний

Б   радісний

В   гарний

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Розрізняє на слух глухі приголосні

 

- Обери рядок, у якому слова закінчуються на глухий приголосний

 

А   віз, гриб, зуб

Б   обід, ліс, луг

В   луг, ліс, друг

 

Українська мова

 

 

 

2

 

Розрізняє на слух тверді приголосні

 

- Обери рядок, у якому слова починаються на твердий приголосний

 

А   дім, мати, льон

Б   дядько, білий, вітер

В   село, море, листопад

Достатній рівень

Предмет

Клас

Вимоги до рівня

навчальних досягнень

Завдання

 

Математика

 

 

 

 

 

 

1

 

Розвязує прості задачі на знаходження суми двох чисел

 

- Прочитай задачу. Обери правильну відповідь.

У Марічки 8 цукерок, а у Іванка 2 цукерки. Скільки цукерок у дітей разом?

А    6

Б   10

В   11

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Розвязує прості задачі на знаходження різниці двох чисел

 

- Прочитай задачу. Обери правильну відповідь.

У Марічки було 8 цукерок, вона зїла 3 цукерки. Скільки цукерок залишилось у Марічки?

А   6

Б   7

В   5

 

Математика

 

 

 

 

 

2

 

Застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок

 

- Обчисли вираз 320-40∙3, застосовуючи правило порядку виконання дій. Який результат отримаєш?

А   220

Б   210

В   200

 

Математика

 

 

 

 

 

2

 

Застосовує правило порядку виконання дій у виразах з дужками

 

- Обчисли вираз 150+(96-45) застосовуючи правило порядку виконання дій. Який результат отримаєш?

А   200

Б   201

В   202

 

 

Математика

 

 

 

 

Українська мова

 

2

 

 

 

 

2

 

Будує відрізок заданої довжини

 

 

 

Добирає широко вживані у дитячому мовленні слова із заданим коренем

 

Побудуй у зошиті відрізок довжиною 1дм3см

 

 

 

- Добери і запиши 3 спільнокореневих слова із коренем   – вод.

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Добирає самостійно прикметники з протилежним значенням

 

- Добрати самостійно 4 слова з протилежним значенням до слова мудрий.

- Запиши ці слова.

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Добирає самостійно слова, які відповідають на питання який? яка? яке?

 

- Добрати і записати по два слова, які відповідають  на питання – який? яка? яке?

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

3

 

Розвязує прості рівняння способом добору, на основі правила знаходження невідомого компонента

 

- Обери рядок, у якому записано число, що є розвязком даного рівняння 340+х=980 

 

А   650

Б   660

В   640

 

Математика

 

 

 

3

 

Будує коло заданого радіуса за допомогою циркуля

 

- Побудувати коло із радіусом 4см.

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

Предмет

Клас

Вимоги до рівня

навчальних досягнень

Завдання

 

Математика

 

 

 

 

 

 

1

 

Складає задачі за виразом

 

- Склади задачу за даним виразом – 24+6

 

Літературне читання

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Висловлює оцінні судження

 

- Як ти оцінюєш вчинок півника по відношенню до мишенят  ( казка « Колосок»)

- Обґрунтуй власну думку.

 

Українська мова

 

 

 

 

 

3

 

Ділить на групи слова, які відповідають на питання різних частин мови

 

- Прочитай слова.

Читати, веселий, сум, ранок, чудовий, малювати.

- Розділи їх на три групи за частинами мови

I група - іменники

II група - дієслова

III група - прикметники

 

Математика

 

 

 

 

 

2

 

Конструює квадрат з прямокутника

 

- Візьми в руки аркуш паперу прямокутної форми. Сконструюй з нього квадрат

 

 

Навчання грамоти

 

 

 

 

 

 

Навчання грамоти

 

1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Складає речення, які відповідають заданим графічним схемам

 

 

 

 

 

Складає графічні схеми простих речень

 

- Склади речення до даної схеми.

 

___   ___  _  _  ___   ___.

 

 

 

- Прочитай речення.

 

У лісі ростуть чудові квіти.

 

– Склади до нього графічну схему

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Утворює словосполучення іменників із прикметниками

 

- Утворити словосполучення за даними запитаннями. Запиши їх.

 

хто? яка?

який? що?

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Розподіляє слова на групи за запитаннями

 

- Прочитайте слова.

 

Долина, Дарина, дерева, вода,дятел, дощ.

 

- Розподіліть слова на дві групи.

I група – хто?

II група – що?

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

2

Обєднує два простих речення в одне складне – за зразком ( без використання сполучників)

- Прочитайте і обєднайте два речення в одне за зразком.

 

Побіліли поля. Заснули ліси.

Зразок.

За вікном осінь. Іде дощ.

За вікном осінь, іде дощ.

 

 

Математика

 

 

1

Встановлює співвідношення між виразами і їх значенням

- Встановити відповідність між виразами та їх значенням

А    4+2-1      1.  9

Б    5-3+7      2. 10

В    6-0+4      3. 5

-  Біля кожної букви , замість крапок, напиши відповідну цифру

А - …   Б - …   В - …

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
2669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку