Знає співвідношення між одиницями довжини
Називає попереднє число до даного
Називає наступне число до даного
Визначає кількість десятків у двоцифровому числі
Визначає кількість одиниць у двоцифровому числі
Розрізняє двоцифрові числа
Порівнює числа в межах 20
Порівнює математичні вирази
Порівнює величини
Модульна контрольна робота №1
«Запитання/завдання для досягнення
молодшими школярами
очікуваних результатів (предметних компетентностей)
у процесі вивчення основ наук»
Підготувала:
Нікітенко Інга Владиславівна
вчитель початкових класів
Старицької початкової школи
Яворівського району
Науковий керівник:
викладач кафедри педагогіки
Козак Олександра Петрівна
Початковий рівень
Предмет |
Клас |
Вимоги до рівня навчальних досягнень |
Завдання |
Математика
|
1 |
Знає співвідношення між одиницями довжини |
- Скільки сантиметрів в одному дециметрі?
А 100 см Б 10 см В 1 см |
Математика
|
1 |
Називає попереднє число до даного |
- Назвати попереднє числу:
5, 8, 9. |
Математика
|
1 |
Називає наступне число до даного |
- Назвати наступне числу:
6, 4, 2. |
Математика
|
1 |
Визначає кількість десятків у двоцифровому числі |
- Скільки десятків у числі 45?
А 4 Б 5 В 45
|
Математика
Навчання грамоти |
1
1 |
Визначає кількість одиниць у двоцифровому числі
Виділяє перший звук у слові
|
- Скільки одиниць у числі 73?
А 7 Б 3 В 73
- Який перший звук ми чуємо у слові, назвіть його:
Скринька, мама, ананас, цукор.
|
Українська мова
|
2 |
Знає правило вживання великої літери у власних назвах |
- Продовж речення:
Велика літера вживається … |
Українська мова
|
2 |
Встановлює кількість звуків у слові |
- Скільки звуків у слові шість?
А 5 Б 6 В 4
|
Навчання грамоти
|
1 |
Визначає у тексті скоромовки звук, який повторюється найчастіше |
- Послухайте скоромовку і скажіть, який голосний звук у ній повторюється найчастіше
Яків та Яринка яблука збирали. І маленьку ящірку в траві налякали |
Навчання грамоти
|
1 |
Визначає кількість слів у реченні |
- Послухайте речення і скажіть скільки у ньому слів
Випав перший пухнастий сніг. |
Середній рівень
Предмет |
Клас |
Вимоги до рівня навчальних досягнень |
Завдання |
Математика
|
1 |
Розрізняє двоцифрові числа |
- Обери рядок, у якому записані лише двоцифрові числа
А 100, 23, 78 Б 10, 87, 43 В 12, 22, 2 |
Математика
|
1 |
Порівнює числа в межах 20 |
- Порівняй числа 15…19. Який знак потрібно поставити замість крапок?
А = Б > В < |
Математика
|
1 |
Порівнює математичні вирази |
- Порівняй вираз 15+2…20-2. Який знак потрібно поставити замість крапок?
А < Б > В = |
Математика
|
1 |
Порівнює величини |
- Обери рядок, у якому величини порівняно правильно
А 42см=4дм2см Б 42см>4дм2см В 42см<4дм2см
|
Математика
Українська мова |
2
2 |
Розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням
Розрізняє іменники, які відповідають на питання хто?
|
- Обери рядок, у якому записано вираз, яким можна замінити суму однакових доданків 5+5+5+5 А 5∙5 Б 5∙4 В 4∙5
- Обери рядок, у якому слова відповідають на питання хто?
А парта, стіл, дерево Б мама, горобець, теля В батько, син, береза
|
Українська мова
|
2 |
Розпізнає слова близькі за значенням |
- Обери рядок, у якому записано слово близьке за значенням до слова веселий
А сумний Б радісний В гарний |
Українська мова
|
2 |
Розпізнає слова протилежні за значенням |
- Обери рядок, у якому записано слово протилежне за значенням до слова веселий
А сумний Б радісний В гарний
|
Українська мова
|
2 |
Розрізняє на слух глухі приголосні |
- Обери рядок, у якому слова закінчуються на глухий приголосний
А віз, гриб, зуб Б обід, ліс, луг В луг, ліс, друг |
Українська мова
|
2 |
Розрізняє на слух тверді приголосні |
- Обери рядок, у якому слова починаються на твердий приголосний
А дім, мати, льон Б дядько, білий, вітер В село, море, листопад |
Достатній рівень
Предмет |
Клас |
Вимоги до рівня навчальних досягнень |
Завдання |
Математика
|
1 |
Розв’язує прості задачі на знаходження суми двох чисел |
- Прочитай задачу. Обери правильну відповідь. У Марічки 8 цукерок, а у Іванка 2 цукерки. Скільки цукерок у дітей разом? А 6 Б 10 В 11 |
Математика
|
1 |
Розв’язує прості задачі на знаходження різниці двох чисел |
- Прочитай задачу. Обери правильну відповідь. У Марічки було 8 цукерок, вона з’їла 3 цукерки. Скільки цукерок залишилось у Марічки? А 6 Б 7 В 5 |
Математика
|
2 |
Застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок |
- Обчисли вираз 320-40∙3, застосовуючи правило порядку виконання дій. Який результат отримаєш? А 220 Б 210 В 200 |
Математика
|
2 |
Застосовує правило порядку виконання дій у виразах з дужками |
- Обчисли вираз 150+(96-45) застосовуючи правило порядку виконання дій. Який результат отримаєш? А 200 Б 201 В 202
|
Математика
Українська мова |
2
2 |
Будує відрізок заданої довжини
Добирає широко вживані у дитячому мовленні слова із заданим коренем |
Побудуй у зошиті відрізок довжиною 1дм3см
- Добери і запиши 3 спільнокореневих слова із коренем – вод. |
Українська мова
|
2 |
Добирає самостійно прикметники з протилежним значенням |
- Добрати самостійно 4 слова з протилежним значенням до слова мудрий. - Запиши ці слова. |
Українська мова
|
2 |
Добирає самостійно слова, які відповідають на питання який? яка? яке? |
- Добрати і записати по два слова, які відповідають на питання – який? яка? яке? |
Математика
|
3 |
Розв’язує прості рівняння способом добору, на основі правила знаходження невідомого компонента |
- Обери рядок, у якому записано число, що є розв’язком даного рівняння 340+х=980
А 650 Б 660 В 640 |
Математика
|
3 |
Будує коло заданого радіуса за допомогою циркуля |
- Побудувати коло із радіусом 4см.
|
Високий рівень
Предмет |
Клас |
Вимоги до рівня навчальних досягнень |
Завдання |
Математика
|
1 |
Складає задачі за виразом |
- Склади задачу за даним виразом – 24+6 |
Літературне читання
|
2 |
Висловлює оцінні судження |
- Як ти оцінюєш вчинок півника по відношенню до мишенят ( казка « Колосок») - Обґрунтуй власну думку. |
Українська мова
|
3 |
Ділить на групи слова, які відповідають на питання різних частин мови |
- Прочитай слова. Читати, веселий, сум, ранок, чудовий, малювати. - Розділи їх на три групи за частинами мови I група - іменники II група - дієслова III група - прикметники |
Математика
|
2 |
Конструює квадрат з прямокутника |
- Візьми в руки аркуш паперу прямокутної форми. Сконструюй з нього квадрат
|
Навчання грамоти
Навчання грамоти |
1
1 |
Складає речення, які відповідають заданим графічним схемам
Складає графічні схеми простих речень |
- Склади речення до даної схеми.
___ ___ _ _ ___ ___.
- Прочитай речення.
У лісі ростуть чудові квіти.
– Склади до нього графічну схему |
Українська мова
|
2 |
Утворює словосполучення іменників із прикметниками |
- Утворити словосполучення за даними запитаннями. Запиши їх.
хто? яка? який? що? |
Українська мова
|
2 |
Розподіляє слова на групи за запитаннями |
- Прочитайте слова.
Долина, Дарина, дерева, вода,дятел, дощ.
- Розподіліть слова на дві групи. I група – хто? II група – що? |
Українська мова
|
2 |
Об’єднує два простих речення в одне складне – за зразком ( без використання сполучників) |
- Прочитайте і об’єднайте два речення в одне за зразком.
Побіліли поля. Заснули ліси. Зразок. За вікном осінь. Іде дощ. За вікном осінь, іде дощ.
|
Математика
|
1 |
Встановлює співвідношення між виразами і їх значенням |
- Встановити відповідність між виразами та їх значенням А 4+2-1 1. 9 Б 5-3+7 2. 10 В 6-0+4 3. 5 - Біля кожної букви , замість крапок, напиши відповідну цифру А - … Б - … В - …
|