Тема уроку: Число і цифра 0. Написання цифри 0. Порівняння чисел з 0.
Віднімання того самого числа.
Мета уроку: На основі практичних дій з предметами розкрити утворення
нуля, визначити його місце в натуральному ряді чисел.
Вправляти в порівнянні чисел, написанні цифри 0. Формувати
вміння складати і розв'язувати приклади на додавання і
віднімання.
Розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки.
Формувати позитивне ставлення до навчання.
Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.
Обладнання: Презентація до уроку, прищіпки, демонстраційний матеріал.
Хід уроку
І. Організація класу.
Учитель: Ранок! Сонце піднімається. Наші дітки у класі з гостями вітаються.
Діти: Добрий день!
Учитель: Доброго ранку я зичу тому, хто прийшов працювати до класу!
Діти: Чому?
Учитель: Бо я дуже люблю своїх дітей!
Діти: Чому?
Учитель: Бо чекаю любові і плідної праці.
Діти: Ми любимо працю і будем стараться!
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
І линуть звуки чарівні.
Усе в природі голос має
Й свої виспівує пісні.
Заграло листя на осиці
І очерет зашелестів.
Чарівні звуки линуть в лісі.
Звучить мелодія без слів.
9 – 1 = 8 – 4 =
4 + 2 = 7 – 2 =
ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.
Тема уроку: Число і цифра 0. Написання цифри 0. Порівняння чисел з 0.
Віднімання того самого числа.
Мета уроку: На основі практичних дій з предметами розкрити утворення
нуля, визначити його місце в натуральному ряді чисел.
Вправляти в порівнянні чисел, написанні цифри 0. Формувати
вміння складати і розв’язувати приклади на додавання і
віднімання.
Розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки.
Формувати позитивне ставлення до навчання.
Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.
Обладнання: Презентація до уроку, прищіпки, демонстраційний матеріал.
Хід уроку
І. Організація класу.
Учитель: Ранок! Сонце піднімається. Наші дітки у класі з гостями вітаються.
Діти: Добрий день!
Учитель: Доброго ранку я зичу тому, хто прийшов працювати до класу!
Діти: Чому?
Учитель: Бо я дуже люблю своїх дітей!
Діти: Чому?
Учитель: Бо чекаю любові і плідної праці.
Діти: Ми любимо працю і будем стараться!
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
Прислухайтесь! Земля співає!
І линуть звуки чарівні.
Усе в природі голос має
Й свої виспівує пісні.
Заграло листя на осиці
І очерет зашелестів.
Чарівні звуки линуть в лісі.
Звучить мелодія без слів.
Я вухатий ваш дружок,
В мене сірий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуса,
Я усіх-усіх боюся?
( На моніторі з’являється зайчик )
Так, - це зайчик. Він пропонує вам провести математичну розминку.
Лічба від 1 до 10; від 10 до1.
Запис чисел від 1 до 10.
Математичний диктант.
( 1, 3, 6, 8, 5, 7, 4, 10 )
Потім Віра і Павло.
Потім Оля і Ганнуся.
Скільки хлопчиків прийшло? ( Один )
І на квіточки сідають.
Прилетів іще один,
Сів на квіточку і він.
Полічімо швидше всіх,
Цих метеликів прудких. ( Шість )
Горобець і три синиці.
Скільки пташечок, скажіть,
Будуть вдячні за обід? ( Чотири )
В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться,
А зовуть її … ( лисиця ). ( На моніторі з’являється лисичка )
Розв’язування прикладів.
5 + 4 = 4 + 3 =
9 – 1 = 8 – 4 =
4 + 2 = 7 – 2 =
Відео- фізкультхвилинка
ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.
Що за дивна непосида
На стежину шишку кида?
З гілки скік та скік на гілку.
Упізнали, друзі, … ( білку )
( На моніторі з’являється білка )
( Учитель на магнітній дошці вивішує ялинку, на якій 3 шишки. )
Кругла, наче буква о,
Цифра 0, або ніщо.
Як стоїть він сам-самісінький,
То й не значить нічогісінько.
( Учитель на дошці показує правопис цифри 0 ).
Письмо у зошиті цифри 0.
Вправи з прищіпками.
Було у Галини 5 ягід малини.
Чотири вона з’їла, одну – загубила.
Скільки ягідок малини залишилось у Галини? ( Жодної, нуль ).
В нього стільки голочок,
Я на небі зірочок,
А не має, бідний, нитки,
Не пошиє шапки, свитки,
Рукавиць, чобіток …
Сів та й плаче … ( їжачок )
( На моніторі з’являється їжачок )
( За допомогою демонстраційного матеріалу діти складають, записують і розв’язують приклади )
Складання, запис та розв’язування прикладів .
Вітерець у лісі: ш-ш-ш,
Пролетів жук: ж-ж-ж,
Заспівав комарик: з-з-з,
Пролетів птах: шух-шух-шух,
Почули горобчика: цінь-цвірінь, цінь-цвірінь,
Синичку: ци-ци-пі, ци-ци-пі, зозулю: ку-ку-,ку-ку.
5 … 0 8 … 0
0 … 2 0 … 10
Інформаційна довідка.
( Учитель показує різні геометричні фігури: трикутник, чотирикутник, крива лінія, пряма лінія, промінь, відрізок )
Креслення відрізків.
Рефлексія
Як посадить кожний деревце – І кожну стежечку в’юнку
Буде ліс шуміти. Ми можем обсадити.
Давайте зробимо ми це, Джерельця всі розчистим ми
Чудово ж буде, діти! Від краю і до краю.
І зацвіте Земля в вінку, Давайте будемо людьми.
Як будуть всюди квіти. Нас так Земля благає.