Урок математики розроблений за програмою "Росток" у цікавій казковій формі . Метою цього уроку є: розглянути і закріпити всі варіанти складу числа 10. Закріплювати вміння складати та розв'язувати вирази, рівняння, задачі; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, навички каліграфічного письма цифр.
Математика 1 клас
Тема Утворення числа 10. Склад числа 10.
Мета Розглянути всі варіанти складу числа 10, закріпити склад числа 10, вправляти у складанні виразів за малюнками; закріплювати вміння складати та розв’язувати рівняння, закріплювати вміння розв’язувати складену задачу на знаходження цілого; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, навички каліграфічного письма цифр; виховувати наполегливість, старанність у роботі і цікавість до математики.
Обладнання предметні малюнки, лічильний матеріал, ІКТ.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок.
ІІ. Усний рахунок
Тож почнемо урок без зупинки
З математичної розминки. Слайд 1
До зайчика на обід
Завітав дружок-сусід.
Зайченята поруч сіли
Та по п’ять морквинок з’їли.
Хто з вас вміє рахувать?
Скільки буде п’ять та п’ять?
Конкурс красунь ( прописати число 10)
ІІІ. Повідомлення та мети уроку
ІV. Вивчення нового матеріалу
5 1 3 2 7 4 6 8
8 + 2 = 10
2 + 8 = 10
10 – 8 = 2
10 – 2 = 8
Висновок!
Всіх вилікує, зцілить
Добрий лікар ….. Айболить.
Нам потрібно до аптечки покласти пігулки. Щоб пігулки з’явилися в аптечці, потрібно виконати завдання у зошиті.
Висновок!
Висновок!
Висновок!
Висновок!
Бесіда про пігулки та вітаміни у пігулках. Без дозволу батьків не можна їх брати в руки та вживати. Це може призвести до отруєння організму.
Висновок!
V. Підсумок уроку
- Айболить вам вдячний, за те, що ми йому допомогли зібрати аптечку.
- Тепер він обов’язково вилікує хворих звірят.
- А на останок він вам приготував цікавинки з Айболитової скриньки. (ст.67 №6, 7) Слайд 9-10
Висновок! Слайд 11