Урок за програмою "Росток" "Утворення числа 10. Склад числа 10"

Про матеріал

Урок математики розроблений за програмою "Росток" у цікавій казковій формі . Метою цього уроку є: розглянути і закріпити всі варіанти складу числа 10. Закріплювати вміння складати та розв'язувати вирази, рівняння, задачі; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, навички каліграфічного письма цифр.

Перегляд файлу

Математика 1 клас

Тема  Утворення числа 10. Склад числа 10.

Мета  Розглянути всі варіанти складу числа 10, закріпити склад числа 10, вправляти у складанні виразів за малюнками; закріплювати вміння складати та розв’язувати рівняння, закріплювати вміння розв’язувати складену задачу на знаходження цілого; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, навички каліграфічного письма цифр; виховувати наполегливість, старанність у роботі і цікавість до математики.

Обладнання предметні малюнки, лічильний матеріал, ІКТ.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

 

ІІ. Усний рахунок

Тож почнемо урок без зупинки

           З математичної розминки.    Слайд 1

  1. Ритмічна вправа (лічба через 4)
  2. Весела лічба

До зайчика на обід

Завітав дружок-сусід.

Зайченята поруч сіли

Та по п’ять морквинок з’їли.

Хто з вас вміє рахувать?

Скільки буде п’ять та п’ять?

  • Отже, яке число ми сьогодні будемо продовжувати вивчати? Сл. 2
  • Що ви знаєте про число 10?
  • Як утворилося число 10?
  • Назвіть сусідів числа 10.
  1. Каліграфічна хвилинка

Конкурс красунь ( прописати число 10)

ІІІ. Повідомлення та мети уроку

  • Сьогодні ми з вами закріпимо склад числа 10, виконавши різні види вправ, розв’яжемо складену задачу , виконаємо завдання на логічне мислення, цим самим будемо розвивати пам'ять, мислення, кмітливість, увагу.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Гра «Числова доріжка»
  • Ми сьогодні помандруємо до казки. А до якої саме, нам потрібно розшифрувати назву.
  • Для цього нам потрібно проїхати на поїзді по числовій доріжці.

5  1  3  2  7  4  6  8

  • Чи можна цей ряд чисел назвати натуральним рядом чисел?
  • Розташуйте їх у порядку зростання.
  • Скільки треба додати, щоб отримати 10?
  • Запишіть цей вираз.
  • Давайте повторимо взаємозв’язок між частинами і цілим.

8 + 2 = 10

2 + 8 = 10

10 – 8 = 2

10 – 2 = 8

Висновок!

  • А щоб дізнатися до якої казки ми помандруємо, треба перевернути числа.
  • Хто знає автора цієї казки? (К. Чуковський)
  • Хто такий Айболить? (Це казковий герой, який лікує звірят)

Всіх вилікує, зцілить

            Добрий лікар ….. Айболить.

  • Але у нього сталося лихо. Скінчилися ліки першої допомоги і аптечка тепер пуста. Він просить вас, діти, про допомогу.
  • Чи згодні ви допомогти лікареві?
  • Тоді починаймо!
  1. Доповни до 10. (ст.66 №1)  Слайд 3

Нам потрібно до аптечки покласти пігулки. Щоб пігулки з’явилися в аптечці,   потрібно виконати завдання у зошиті.

Висновок!

  1. Взаємозв’язок між компонентами і результатами додавання і віднімання. (ст.66 № 2)   Слайд 4
  • Потрібно покласти до аптечки бинти.

Висновок!

  1. Якщо 1 доданок збільшується, а другий зменшується, то сума не змінюється.
  2. Якщо 2 доданок збільшується, а другий зменшується, то сума не змінюється.
  3. Якщо від’ємник збільшується, то різниця зменшується на стільки ж одиниць.
  1. Рівняння (ст. 67 № 8)Слайд 5
  • Нам потрібно розв’язати рівняння і покласти в аптечку йод та зеленку.
  • Яке число невідоме?
  • Як знайти частину?

Висновок!

  1. Заповнити віконечка. (ст.67 № 4) Слайд 6
  • Що рекомендують лікарі, щоб не хворіти? (вживати вітаміни)
  • Хто з вас вживає вітаміни?

Висновок!

Бесіда про пігулки та вітаміни у пігулках. Без дозволу батьків не можна їх брати в руки та вживати. Це може призвести до отруєння організму.

  1. Робота над задачею. Слайд 7
  • Зараз ми прочитаємо задачу і дізнаємося, що звірятам пропонує вживати Вінні Пух, щоб не хворіти.
  • Які ви знаєте фрукти, в яких є вітамін С?

Висновок!

  1. Закономірність між числами.   Слайд 8
  • Не завжди може допомогти аптечка. Інколи лікарі виписують рецепт ліків. Щоб фармацевт зрозумів, які ліки потрібні, нам треба каліграфічно прописати числа та визначити закономірність  між ними.

V. Підсумок уроку

- Айболить вам вдячний, за те, що ми йому допомогли зібрати аптечку.

- Тепер він обов’язково вилікує хворих звірят.

- А на останок він вам приготував цікавинки з Айболитової скриньки. (ст.67 №6, 7) Слайд 9-10

      

Висновок! Слайд 11

     

docx
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку