Контрольна робота "Золоті сторінки далеких епох.Модернізм"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів старшої школи, що вивчають зарубіжну літературу за рівнем стандарту за програмю зі змінами, внесеними 03.08.2022року.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Золоті сторінки далеких епох. Модернізм.

1 відповідь-0,5 балів.

1. Твір Гете “Фауст” має таку будову:

а) Присвята, І і ІІ частина;

б) “Пролог на небі”, І і ІІ частина;

в) Присвята, “Пролог у театрі”, “Пролог на небі”, І і ІІ частина;

г) Присвята, “Пролог на небі”, І і ІІ частина.

2. Яку мету переслідує Мефістофель щодо Фауста?

а) спокусити Фауста, щоб довести недосконалість людини;

б) зробити його молодим, улюбленцем жінок;

в) зробити з нього геніального вченого;

г) зробити його найбагатшою людиною.

3.Місто, де народився Ф.Кафка – це:

а) Відень; б) Прага; в) Мілан; г) Париж.

4. Яку річ найстаранніше захищає Грегор Замза, коли мати і сестра виносять з його кімнати меблі?

а) портрет дами у хутрах; б) свій робочий стіл;

в) килим, що лежав на підлозі; г) стілець біля свого робочого столу.

5. Якої теми торкається Ф.Кафка в новелі “Перевтілення”?

а) відчуженості особистості; б) невиліковної хвороби;

в) жорстокості влади; г) руйнування родинних зв’язків.

6. Якого змісту набуває символ комахи у творі Ф.Кафки “Перевтілення”?

а) втрата життєвих перспектив; б) існування звичайної сірої людини;

в) абсурдність людського життя

7. Оберіть правильне визначення модернізму як літературної течії.

а) Модернізм (від фр. — новітній, сучасний) — загальна назва сукупності напрямів і шкіл у літературі й мистецтві кінця ХІХ — початку ХХ ст., які вирізняються антиреалістичною спрямованістю, духом експериментаторства.

б) Модернізм (від латин. — вираження) — напрям у мистецтві та літературі, що розвивався переважно в німецькомовних країнах у період 19051925 рр. Виник як своєрідна відповідь на гостру соціоісторичну кризу.

в) модернізм (від фр. — враження) — напрям у мистецтві останньої третини ХІХ ст. Художній образ побудовано на недомовках та натяках; замальовкам властиві фрагментарність та етюдність.

8. Письменник, у творчій біографії якого виокремлюють особливий період – «веймарський класицизм»

а) Ф.Кафка б) М.Булгаков  в) М.Пруст  г)  Й.В.Гете

9.Яку думку підкреслює Камю у фінальних рядках роману? 

а)в лиху годину люди більше заслуговують на захоплення, ніж на зневагу;

 б)добро завжди перемагає;   в)боротьба зі злом була марною; 

г) закликає всіх бути готовими до боротьби зі злом попри неможливість подолати це зло остаточно.

10.Роман "Чума" побудований як: 

а)хроніка зачумленого міста;  б) зібрання спогадів про епідемію;

 в)щоденник Ріє;    г)оповідка очевидця.

11.Доктор Ріє вважає "чума — це нескінченна поразка". Що саме хотів сказати автор цими словами? 

а)святкувати зарано, треба вилікувати всіх хворих;

б)прийде нова епідемія від якої ми можемо не врятуватись;

 в)чума забрала дуже багато життів;

 г) людям доброї волі під силу перемогти якесь конкретне зло, але вони ніколи не переможуть всесвітнє зло. Потрібно вести боротьбу проти байдужості, яка панує в суспільстві.

12.У 1957 році письменник Альбер Камю став наймолодшим 

 а)лауреатом Нобелівської премії;  б)очільником співтовариства письменників;  в)працівником освіти   г)директором літературного музею.

Достатній рівень

1.Дайте розгорнуту відповідь.

Визначте головну думку останнього монологу Фауста.

2.Установіть відповідність між персонажем і його дією

1) Грегор   А  «…стала просити не вбивати Грегора»

2) Грета   Б «…безжалісно наступав і сичав, як дикун»

3) мати  В «…ногою заштовхувала до кімнати будь-яку їжу»

4) батько  Г «…сидить на портреті і не віддасть його нізащо»

   Д «…вам нічого клопотатися, де діти ту погань…»

3. Розкрийте значення образу лікаря Ріє з роману А. Камю “Чума”

 

Високий рівень

 Виконайте одне із завдань

 1.Напишіть мінісудження (5-7) речень на тему «Людина – «смішний божок» (Мефістофель)

 2.або Людина- створіння, чиї діла й труди «ніяка вічність не поглине» (Фауст)?

3.«Боротьба зі злом — “справа всіх”, “необхідно боротися в той чи інший спосіб і нізащо не падати навколішки”» (А. Камю).

                    (3 бали)

 

docx
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
1853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку