Контрольна тестова робота за темою "Мудрість байки" 6 клас

Про матеріал

Контрольна тестова робота із зарубіжної літератури для учнів загальноосвітніх шкіл.

Робота поділена за рівнями для того, щоб учень одразу міг орієнтуватися у навчальному матеріалі. Робота містить тестові завдання з однією правильною відповіддю, завдання на відповідність, а також , для вищого рівня, я обрала розгорнуту відповідь на запитання.

Перегляд файлу

Контрольна тестова робота за темою «Мудрість байки»

І варіант

І рівень

1.     Першим автором байок у світовій літературі вважають...

А) Лафонтена

Б) Федра

В) Крилова

Г) Езопа

2.     Яка байка не належить Езопу?

А) "Вовк і Ягня"

Б) "Лисиця і виноград"

В) "Квартет"

Г) "Мурашка і цикада"

3.     Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках - це...

А) Фразеологізми

Б) езопова мова

В) лафонтенова мова

Г) федрова мова

4.     Байки І.Крилова написані...

А) віршованою мовою

Б) прозовою мовою

В) екзотичною мовою

Г) лаконічною мовою

5.     Хто з літературних героїв говорив: "Щоб буть музикою, потрібне тут уміння..."?

А) Осел

Б) Козел

В) Мартишка

Г) Соловей

6. Іван Крилов бував...

А) у Франції

Б) в Америці

В) в Україні

Г) в Польщі

( 6 балів)

ІІ рівень

Виконайте запропоновані завдання.

7.Серед поданих ознак запишіть лише ті,що притаманні байці як жанру літератури.

(оповідна частина, мораль, зачин, основна частина, кінцівка, інакомовлення, алегорія, великий обсяг, віршована форма, прозова форма, пригоди, початок зі слів «Жили-були…», езопова мова.)

8.Установіть відповідність між уривком та байкою, з якої наведено цитату.

1. «Лисиця і виноград»                            3. «Бабка та Муравель»

2. «Вовк та ягня»                                      4. «Квартет»

а) Пішла й промовила: — Та хай він пропаде!
Що ж, гарний де-не-де,
Та кислий — зовсім ще неспілий,
Оскома зразу нападе.

б) "Щоб буть музикою, потрібне тут уміння
Та трохи тонших би ушей,-
Їм одмовляє Соловей,-
Тож, як сідати — сварки марні,
Бо з вас музики незугарні".

в)Так навіть справедливий захист не має сили для тих, хто заповзявся чинити кривду.

г) «А, так ти…». — «Я без біди
Літо ціле проспівала». —
«Проспівала? Добре дбала —
Та вже й потанцюй піди!»

(3 бали)

ІІІ рівень.

10. Дайте розгорнуту відповідь на запитання «Чого нас навчають байки

Езопа ?»( 4-5 речень)

3 бали

 

 

 

 

                              Контрольна тестова робота за темою «Мудрість байки»

ІІ варіант

І рівень

1.     Байка складається…

А) з розповіді і моралі

Б) з кількох рядків і повчання

В) з основної частини і моралі

Г) з розповіді і розв’язки

2.     Ключовою ознакою байки є...

А) образи звірів

Б) натяк

В) Алегорія

Г) перебільшення

3.  З якої байки Езопа ці рядки: "Коли хто неспроможний досягти чогось, посилається на обставини"?

А) "Мурашка і Цикада"

Б) "Крук і Лисиця"

В) "Вовк і Ягня"

Г) "Лисиця і виноград"

4.  І.А.Крилов народився...

А) в Санкт-Петербурзі

Б) в Москві

В) в Ярославлі

Г) у Вологді

5.  Яке літо проспівала "жвава Бабка-Стрибунець"?

А) Жарке

Б) Гаряче

В) Красне

Г) Погідне

 

6.  Який рядок з моралі байки І.Крилова "Вовк і Ягня"?

А) "В історії є прикладів чимало..."

Б) "Розповім вам байку, з котрої пізнаєте, що хто сильніший, того правда і воля на світі"

В) "Написано цю байку про людей, які

Облудою невинних прагнуть знищити"

Г) "А  більший  меншого  кусає  та  ще  й  б'є 

Затим  що  сила  є..."

( 6 балів)

ІІ рівень.

7. Установіть відповідність між рисою характеру людини та твариною, яка цю рису традиційно уособлює.

1.Мураха                 а) довірливість

2. Лисиця б) хитрість

3.Ягня в)працелюбство

4. Вовк г) упертість

5. Осел д)хижість

6. Ворона е)недалекоглядність

 8.Установіть відповідність між уривком та байкою, з якої наведено цитату.

1. «Крук та лисиця»                            3. «Бабка та Муравель»

2. «Мурашка і цикада»                       4. «Квартет»

а) Ще гірше, ніж раніш, пішли між ними чвари
І свари,
Кому і як сідать.

б) Помертвіло, голо в полі
Вже нема квітної волі,
Як під листом будь-яким
Був готовий стіл і дім.

в) Не слід зневажати нічого, щоб згодом не довелося шкодувати.

г) Ця байка стосується нерозумної людини.

( 3 бали)

ІІІ рівень.10. Дайте розгорнуту відповідь на запитання «Чого нас навчають байки І.А.Крилова?»

(4-5 речень) 3 бали

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2018
Переглядів
6377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку