Контрольне кваліфікаційне завдання з курсу «Професійна етика»

Про матеріал
Комплексне контрольне кваліфікаційне завдання з предмету "Професійна етика" для студентів фахової передвищої освіти спеціальності "Будівництво та цивільна інженерія"
Перегляд файлу

Методичні рекомендації до виконання контрольного кваліфікаційного завдання з курсу «Професійна етика»

 

Головне завдання сучасного  навчального закладу – підготовка висококваліфікованих фахівців, які здатні правильно орієнтуватися у  складних життєвих ситуаціях і приймати рішення на високому професійному рівні. Саме тому важливо озброювати майбутнього спеціаліста не тільки глибокими знаннями, але й навчити його самостійно їх добувати, формувати активність, творчу самостійність у процесі навчання, розвивати потребу в постійному оновленні своїх знань.

Контрольна робота виступає як спосіб придбання та поглиблення знань, і як форма самоконтролю та контролю за навчанням студента з  боку  викладача.

Виконання роботи прищеплює і розвиває навички роботи з науковою і навчальною літературою, здатність узагальнення матеріалу на основі  вивчення літературних джерел, вміння чітко формувати свої думки в письмовій формі. Студент набуває певного досвіду для підготовки у майбутньому наукової роботи, використання знань у практичних діях.

Вимоги до кваліфікаційного завдання

 

  1. Робота пишеться державною мовою, подається в письмовому або друкованому варіанті (формат А4, шрифт 14 пт, півтора інтервали між рядками).
  2. Варіант завдання вибирається за порядковим номером прізвища студента в алфавітному списку, зафіксованому в журналі групи.
  3. Вимоги до відповіді:

а) відповідність темі;

б) науковий характер (наявність посилань на літературу, якою Використувались);

в) відображення свого ставлення до теми;

г) обґрунтованість та аргументованість своєї точки зору (в тому числі конкретними прикладами).

  1. Роботи складаються з трьох питань. У контрольній роботі мають бути розкриті всі 3 питання.
  2. У контрольній роботі має бути перелік питань (план) та список літератури або посилання на електронні джерела, а також титульний лист (див. Зразок титульного листа).
  3. Базою для написання контрольної роботи є ознайомлення з темою навчального курсу, з основною та додатковою літературою та курсом лекцій.

7. У роботі повинні використовуватися різноманітні фактичні дані.

   8.Обсяг контрольної роботи становить 3-4 сторінки рукописного  тексту  або 2-3 набраного на комп’ютері (інтервал1,5).

 

У письмовій роботі не допускається дослівний перепис підручника. Текст роботи пишуть самостійно, згідно з правилами оформляють висновки, посилання, цитати.

Приступаючи до вивчення літературних джерел, доцільно попередньо ознайомитися з обраною темою контрольної роботи за конспектами лекцій (якщо лекція за темою була прочитана). Слід обдумувати, на які питання звернути увагу, як підійти до вивчення найважливіших положень теми, правильно їх викласти. Така попередня праця дозволить студенту свідомо засвоювати зміст тем, що розкриваються у науковій і навчальній літературі.

Обмірковуючи інформацію і готуючись до письмового викладу своїх думок, студент повинен пам’ятати, що для успішного виконання контрольної роботи важливе значення має не її обсяг, а ті питання, логічна послідовність висвітлення яких дозволяє більш – менш повно розкрити тему.

Тому, працюючи над літературою і орієнтуючись на навчальну програму, треба виділити головні, вузлові й другорядні питання теми, зрозуміти взаємозв’язок основних питань між собою, скласти уявлення по кожному з них і по всій темі.

При правильному розумінні логіки курсу, питання теми будуть уявлятися не уривчастими, а пов’язаними одне з одним, в єдиній системі, як необхідні її ланки.

У тексті роботи всі питання плану необхідно виділяти, що допомагає студенту поділити матеріал на логічні частини, побачити зв’язок між ними. Кінцевим результатом роботи має стати краще засвоєння змісту теми. Робота, що не відповідає вказаним вимогам, не зараховується і повертається студенту без перевірки і рецензії. Студент, який вчасно не виконав контрольну роботу, до заліку не допускається.

Контрольна робота оцінюється «зараховано» чи «не зараховано». Якщо робота не зарахована, студент, залежно від зауважень рецензента, переробляє її або пише по-новому.

На залік студент зобов’язаний принести зараховану контрольну роботу з рецензією викладача.

 

Критерії оцінювання

«10-12» - заслуговує студент, який дав аргументовану й повну відповідь на всі питання, поставлені в завданнях; вільно володіє програмним матеріалом, правильно розкриває сутність понять навчального курсу, аналізує і коментує, причинно-наслідкові зв’язки та особливості суспільного розвитку, вміє логічно формувати думку, дотримуватися точності й послідовності викладу матеріалу, пов’язувати етичні проблеми з проблемами інших дисциплін гуманітарного циклу, робити аргументовані висновки згідно з отриманими знаннями та опрацьованою навчальною літературою, джерелами.

«7-9» - заслуговує студент, який правильно відповів на всі питання, у  відповідях на завдання виявив володіння навчальним матеріалом, але припустився окремих недоліків у послідовності викладу, повноті аналізу чи коментування суспільних явищ або у висновках, припустив  незначні  фактичні помилки.

«4-6» - заслуговує студент, який в основному опанував проблеми навчального курсу, дав в цілому правильні відповіді хоча б на два запитання, але допустив помилки у формулюваннях, зробив нечіткі висновки, виклав матеріал


недостатньо повно й послідовно, аналізуючи питання теми, допустив значні помилки.

«1-3» - одержує студент, який виявив незнання основного матеріалу, виклав його непослідовно й нечітко, не дав відповіді на жодне з контрольних запитань, запропонованих у завданні, допустив грубі помилки у визначенні понять та аналізі навчальної тематики, не зміг застосувати отриманні знання   в конкретній ситуації для вирішення практичних завдань.

 

 

Варіанти контрольних робіт

з дисципліни «Професійна етика»

 

Варіант №1

  1. Сутність та особливості ділового спілкування.
  2. Поняття про етику та мораль у ділових контактах.
  3. Види ділових взаємин.

Варіант №2

  1. Професійна етика та її етичні засади.
  2. Моральна культура спілкування та її рівні.
  3. Визначення поняття “комунікація”. Види комунікацій.

Варіант № 3

  1. Комунікативний процес та його базові елементи.
  2. Моделі передавання інформації і механізм сприйняття комунікативних повідомлень.
  3. Інтеракції та їх основні види.

 


 

  1. Функції спілкування.
  2. Структура спілкування.
  3. Моделі і стилі спілкування.


Варіант  №4

 

 

 

Варіант №5


 

  1. Стратегії і тактики ділового спілкування.
  2. Характеристика засобів комунікації.
  3. Вербальні засоби спілкування.

 

Варіант №6

 

  1. Мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні.

  1. Діалог і монолог у словесному спілкуванні.
  2. Особливості публічного виступу ділової людини.

 

Варіант №7

 

  1. Культура мови та культура вербального спілкування.
  2. Культура слухання і культура поведінки ділових партнерів.
  3. Поняття про невербальну комунікацію.

 

Варіант  8

 

  1. Мова та культура вербального спілкування.
  2. Культура слухання і культура поведінки ділових партнерів.
  3. Поняття про невербальну комунікацію.

 

Варіант №9

 

  1. Основні системи невербальних засобів спілкування.
  2. Візуальний контакт у діловому спілкуванні.
  3. Міміка та жести у спілкуванні людей.

 

Варіант №10

 

  1. Паралінгвістичні та екстралінгвістичні засоби спілкування.
  2. Механізми взаємодії людей у ділових стосунках.
  3. Роль емоцій у діловому спілкуванні.

 

Варіант №11

 

  1. Конфлікти та причини їх виникнення.
  2. Способи попередження та розв’язання конфліктів.
  3. Взаємодія у діловому спілкуванні.

 

Варіант № 12

 

  1. Психологічні прийоми впливу на ділових партнерів.
  2. Обмін інформацією у діловому спілкуванні та ефективність її передачі. 3.Навіювання і самонавіювання у ділових стосунках.

 

Варіант №13


  1. Проксеміка і територіальні зони при ділових контактах.
  2. Сутність ділового етикету.
  3. Етичні засади ділового спілкування. .

 

Варіант №14

 

  1. Технологія проведення ділових нарад.
  2. Сутність ділового етикету.
  3. Етичні засади ділового спілкування.

 

Варіант №15

 

  1. Бесіди та їх види.
  2. Правила поведінки під час проведення ділових бесід.
  3. Етикетні правила ведення телефонної ділової розмови

 

Варіант № 16

1.Основні форми колективного обговорення ділових проблем. 2.Підготовка та процедура проведення ділових переговорів.

3. Сутність і класифікація ділових нарад.

 

Варіант №17

 

  1. Технологія проведення ділових нарад.
  2. Підготовка та порядок проведення зборів.
  3. Мистецтво полеміки та її основні види.

 

Варіант  №18

 

  1. Основні етапи організації та проведення дискусій.
  2. Поняття про “мозковий штурм” та його роль у розв’язанні творчої проблеми.
  3. Поняття про корпоративну культуру та імідж організації

 

Варіант №19

 

  1. Технологія формування позитивного корпоративного іміджу.
  2. Імідж ділової людини та техніки його створення.
  3. Поняття про “мозковий штурм” та його роль у розв’язанні творчої проблеми.

 

Варіант №20


  1. Важливі елементи ділового етикету. Національні особливості ділового етикету.

2.  Культура ділового листування.

3.Ділові прийоми, їх види та процедура

 

Варіант № 21

  1. Культура ділового листування.
  2. Ділові прийоми, їх види та процедура проведення.
  3. Національно-культурні особливості ділового спілкування в різних країнах.

 

Варіант  №22

 

  1. Спілкування, його функції, рівні та види.
  2. Сутність ділового спілкування та його структура.
  3. Поняття й основні категорії етики ділового спілкування

Варіант №23

 

  1. Взаємодія та взаєморозуміння у діловому спілкуванні.
  2. Види та способи впливу на людей у ділових контактах.
  3. Бар’єри на шляху до взаєморозуміння у діловому спілкуванні.

 

Варіант №24

  1. Аналіз невербальних засобів спілкування.
  2. Конфліктні ситуації в діловому спілкуванні та шляхи їх розв’язання.
  3. Сутність комунікацій і комунікативного процесу.

 

Варіант № 25

 

  1. Культура ділового листування.
  2. Шляхи становлення культури ділового спілкування.
  3. Етика телефонного ділового спілкування.

Варіант №26

 

  1. Підготовка до індивідуального діалогічного спілкування з діловим партнером.
  2. Службовий етикет.
  3. Організація ефективного спілкування під час бесід службового характеру.

 

Варіант № 27

 

  1. Культура спілкування і мовленнєвий етикет.
  2. Культура проведення ділових зустрічей та переговорів.

  1. Національні стилі ділових взаємин.

 

Варіант №28

 

  1. Корпоративна культура та імідж організації.
  2. Діловий імідж людини та шляхи його формування.
  3. Види ділових прийомів, етикетні правила їх проведення.

 

Варіант №29

  1. Шляхи розвитку культури особистості як суб’єкта ділового спілкування.
  2. Психологічні прийоми впливу на ділових партнерів.
  3. Візитні картки, їх призначення і правила користування

 

Варіант № 30

 

  1. Психологічні прийоми впливу на ділових партнерів.
  2. Візитні картки, їх призначення і правила користування.
  3. Ділове спілкування та його роль у професійній діяльності.

Зразок оформлення титульного аркуша

 

Міністерство освіти і науки

ДНЗ «Вище професійне училище №2 м.Херсона»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

 

з курсу

 

«Професійна етика»

 

Варіант №

 

 

 

 

 

 

Виконав:                Студент(ка) 1 курсу_         Групи_      


(Прізвище, ім’я, по-батькові)

 

Перевірив:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Херсон-20


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дядькова Лілія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
521
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку