Контрольне оцінювання з біології за 6 клас для ектернату

Про матеріал
Річне контрольне оцінювання з біології для учнів 6 класів, що навчаються на екстернаті.
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології для учнів 6 класів, що навчаються на екстернаті (стандарт)

 

1. Розділ біології, що вивчає зв’язки між організмами та середовищем їх існування:

а) мікробіологія    б) зоологія   в) екологія   г) мікологія

 

2. У клітині є структури, розміри яких такі дрібні, що їх не можливо вивчати за допомогою світлового мікроскопа.

а) так   б) ні

 

3. Процеси життєдіяльності клітини регулює:

а) мітохондрія;  б) клітинний центр;  в) ядро;  г) лізосома.

 

4.  Встановіть відповідність:

1. одноклітинні організми           а) кишкова паличка        1. - _______

2. колоніальні організми             б) ульва                             2. - _______

3. багатоклітинні організми        в) вольвокс                       3. - _______

4. бактерії                                        г) дизентерійна амеба   4. - _______

 

5. Дайте визначення:

а)Повітряне живлення_______________________________________________________

__________________________________________________________________________

 б) фотосинтез_____________________________________________________________

_________________________________________________________________________

в) дихання________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

6.  Оберіть рослинні тканини:

а) твірна      б)провідна   в) сполучна г) нервова

 

7. Більшу частину кореня становить:

а) провідна зона    б) всисна зона   в) зона поділу

 

8.  Запліднена яйцеклітина, що утворюється під час злиття чоловічої та жіночої клітин називається:

а) спора   б) зигота   в) живець    

 

будова квітки Diagram | Quizlet9.  Підпишіть частини квітки

1.________________________

2.________________________

3_________________________

4.________________________

5. ________________________

6._________________________

7._________________________

8._________________________

9._________________________

10.________________________

11.________________________

 

 

10. Суцвіття у цибулі, вишні, часнику:

а) щиток   б) кошик   в) зонтик

 

11. Більшість перехреснозапильних видів квіткових рослин запилюють:

а) кажани  б) птахи  в) комахи

 

12. Дайте визначення

Схожість насіння _______________________________________________________

 

13. Встановіть відповідність

1. водорості         а)  Зозулин льон                 1. _____

2.  мохи              б) порфіра                             2. _____

3. хвощі              в) ксанторія                          3._____

4. плауни            г) баранець                           4._____

5. папороті         д) хвощ польовий                5._____

6. лишайники     е) орляк                                6._____

 

14. Голонасінні не утворюють квіток та плодів

а) так    б) ні    в) інколи утворюють

 

15. Укажіть ознаку, за якою можна встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних:

а) тип кореневої системи   б) забарвлення квіток  в) кількість сім’ядоль у зародка

 

16. Підпишіть частини гриба

Learning.Apps | Презентація уроку природознавства "Гриби. Значення грибів в  природі, для людини"

  1. _______________________
  2. _______________________
  3. _______________________
  4. _______________________

 

 

 

 

1 – 3 по 0,5 балов, 4 – 1 бал, 5 – 1,5 балів, 6 – 8 по 0,5 балів, 9 – 2 бали , 10 – 12 по 0, 5 балів,  13 – 1 бал, 14 – 15 по 0,5 балів, 16 – 1 бал.

 

 

Відповіді

1. в);  2. а);  3. в); 4. ( 1-г, 2-в, 3-б, 4-а);  5.а) процес засвоєння вуглекислого газу з атмосфери; б) процес перетворення в  клітині  неорганічних речовин в органічні; в) процес поглинання кисню та виділення вуглекислого газу;  6. а), б);  7. а);  8. б);  9. (1. пиляк 2.тичинкова нитка 3. тичинка 4. Пелюстки 5. стовпчик 7.зав”язь 8.маточка 9. квітколоже 10. чашолистик 11. квітконіжка ); 10. в);  11. в); 12. здатність до проростання;  13. (1. - б) , 2. а),  3. д), 4. г),  5. е), 6. – в).) 14. а);  15. в);   16. (1. – грибниця, 2. – плодове тіло, 3. Шапинка, 4. – ніжка.)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Труш Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галайба Любов Анатоліївна
    Дякую за чудову розробку!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чичковська Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0