12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Контрольне списування 4 клас

Про матеріал
Контрольна робота з української мови у 4 класі. Для списування дібрано доступні тексти з пропущеними буквами на опрацьовані правила, розділовими знаками.
Перегляд файлу

Українська мова 4 клас

Тема. Контрольна робота : списування

Мета: перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, швидкість письма, культуру оформлення роботи, поєднання літер, нахилу, розміру, форми; розвивати уважність, спостережливість; виховувати охайність. 

Хід уроку 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ 

III. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ. СПИСУВАННЯ 

І семестр

РІДКІСНА ГОСТЯ

        Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Гілки ялини захищали годівницю від завірюхи. Їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні діти йшли вузькою стежиною відвідати друзів. На скатертині снігу видно лисячі, пташині сліди. У будиночку вже снідала синиця. З гущавини лісу летіла до годівниці зграйка щиглів. Раптом на верхівці ялини з’явилася білка. Звірятко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об’їдати ягідки з горобини. 

                                                                                                                                ( 77  слів)

Завдання для учнів

РІДКІСНА ГОСТЯ

        Діти жили  (в)селі недалеко від лісу. На узлі..(с/сс)і  під  ялинкою  вони (в)лаштували  пташину  їдальню.  Гілки  ялини захищали  годівницю від завірюхи. Їжу для   птахів  діти  готували  з  ос..(е/и)ні.  С..(ьо/о)годні   діти  йшли   вузькою сте(ж/ш)иною  відвідати  друзів. На скатертині  снігу  видно  лисячі,  пташині  сліди.  (У)будиночку  вже  снідала  синиця. З  гу(шч/щ)авини   лісу  л..(е/и)тіла  (до)годівниці  зграйка  щиглів.  Раптом  на  верхівці  ялини   (з)..явилася білка. Звір..( ’я /я)тко  огляділося  навкруги  і  стрибнуло  на  пташиний  будиночок.  Рідкісна  гостя  вправно  стала  об..їдати  ягідки (з)горобини. 

                                                                                                                                ( 77  слів)

 

ІІ семестр

Збирання роси

       З давніх-давен  побутує хліборобський звичай збирання роси. На початку травня, в час заврунення озимини, селяни виходили збирати росу. Вони одягали святковий одяг, брали їжу. До схід сонця заходили до сусідів і вирушали в поле. Йшли лише попарно. Дорогою не розмовляли, до стрічних віталися поклоном. Так велів звичай.

       Біля ниви розстеляли скатертину, виставляли сніданок. Господар брав у вишитий рушник хлібину, запрошував тричі обійти житні сходи. Потім окроплювали одне одного росою, бажали щастя, здоров’я.

                                                                                                                        (74 слова)

Завдання для учнів

 

Збирання роси

       (З)давніх-давен  побутує  хлібороб(ськ/зьк)ий  звичай  збира..(н/нн)я  роси.  На  початку травня, в час  заврунення  оз..(и/е)мини,   селяни   виходили   (з)бирати   росу. Вони одягали св..ятковий одяг, брали   ..(ї/йі)жу.   До  схід  сонця  заходили   (до)сусідів  і  вирушали  (в)поле.  Йшли лише попарно. Дорогою   (не)розмовляли, до стрічних віталися поклоном. Так велів звичай.

       Біля  ниви   розст..(е/и)ляли   скатертину,  виставляли    сніданок. Господар брав у виш..(и/е)тий рушник хлібину, запрошував тричі обійти житні сходи. Потім окроплювали одне одного росою, бажали   (щ/шч)астя,   здоров..я.

                                                                                                                        (74 слова)

 

Примітка. Пояснити значення слова «заврунення».

IV. ПІДСУМОК УРОКУ 

—Як ви оцінюєте свою роботу? 

— Чи є у ній певні недоліки? 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Куріщенко Галина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Шеп'юк Олена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Малиновська Яна Володимирівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
16325
Оцінка розробки
4.3 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку