Контрольне списування 4 клас

Про матеріал
Контрольна робота з української мови у 4 класі. Для списування дібрано доступні тексти з пропущеними буквами на опрацьовані правила, розділовими знаками.
Перегляд файлу

Українська мова 4 клас

Тема. Контрольна робота : списування

Мета: перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, швидкість письма, культуру оформлення роботи, поєднання літер, нахилу, розміру, форми; розвивати уважність, спостережливість; виховувати охайність. 

Хід уроку 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ 

III. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ. СПИСУВАННЯ 

І семестр

РІДКІСНА ГОСТЯ

        Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Гілки ялини захищали годівницю від завірюхи. Їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні діти йшли вузькою стежиною відвідати друзів. На скатертині снігу видно лисячі, пташині сліди. У будиночку вже снідала синиця. З гущавини лісу летіла до годівниці зграйка щиглів. Раптом на верхівці ялини з’явилася білка. Звірятко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об’їдати ягідки з горобини. 

                                                                                                                                ( 77  слів)

Завдання для учнів

РІДКІСНА ГОСТЯ

        Діти жили  (в)селі недалеко від лісу. На узлі..(с/сс)і  під  ялинкою  вони (в)лаштували  пташину  їдальню.  Гілки  ялини захищали  годівницю від завірюхи. Їжу для   птахів  діти  готували  з  ос..(е/и)ні.  С..(ьо/о)годні   діти  йшли   вузькою сте(ж/ш)иною  відвідати  друзів. На скатертині  снігу  видно  лисячі,  пташині  сліди.  (У)будиночку  вже  снідала  синиця. З  гу(шч/щ)авини   лісу  л..(е/и)тіла  (до)годівниці  зграйка  щиглів.  Раптом  на  верхівці  ялини   (з)..явилася білка. Звір..( ’я /я)тко  огляділося  навкруги  і  стрибнуло  на  пташиний  будиночок.  Рідкісна  гостя  вправно  стала  об..їдати  ягідки (з)горобини. 

                                                                                                                                ( 77  слів)

 

ІІ семестр

Збирання роси

       З давніх-давен  побутує хліборобський звичай збирання роси. На початку травня, в час заврунення озимини, селяни виходили збирати росу. Вони одягали святковий одяг, брали їжу. До схід сонця заходили до сусідів і вирушали в поле. Йшли лише попарно. Дорогою не розмовляли, до стрічних віталися поклоном. Так велів звичай.

       Біля ниви розстеляли скатертину, виставляли сніданок. Господар брав у вишитий рушник хлібину, запрошував тричі обійти житні сходи. Потім окроплювали одне одного росою, бажали щастя, здоров’я.

                                                                                                                        (74 слова)

Завдання для учнів

 

Збирання роси

       (З)давніх-давен  побутує  хлібороб(ськ/зьк)ий  звичай  збира..(н/нн)я  роси.  На  початку травня, в час  заврунення  оз..(и/е)мини,   селяни   виходили   (з)бирати   росу. Вони одягали св..ятковий одяг, брали   ..(ї/йі)жу.   До  схід  сонця  заходили   (до)сусідів  і  вирушали  (в)поле.  Йшли лише попарно. Дорогою   (не)розмовляли, до стрічних віталися поклоном. Так велів звичай.

       Біля  ниви   розст..(е/и)ляли   скатертину,  виставляли    сніданок. Господар брав у виш..(и/е)тий рушник хлібину, запрошував тричі обійти житні сходи. Потім окроплювали одне одного росою, бажали   (щ/шч)астя,   здоров..я.

                                                                                                                        (74 слова)

 

Примітка. Пояснити значення слова «заврунення».

IV. ПІДСУМОК УРОКУ 

—Як ви оцінюєте свою роботу? 

— Чи є у ній певні недоліки? 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Shynkar Kristina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Куріщенко Галина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Шеп'юк Олена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Малиновська Яна Володимирівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
34434
Оцінка розробки
4.5 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку