Контрольне заняття для 1 класу

Про матеріал

Підсумок навчальних досягнень першокласників, який проводиться в інтернатному закладі в кінці навчального року.

Перегляд файлу

Контрольне заняття з першим класом

Мета:з’ясувати рівень пізнавального розвитку першокласників, узагальнити матеріал вивчений протягом року; виявити рівень знань та умінь дітей за напрямками:

  • кількісна та порядкова лічба в межах 100;
  •  пряма та зворотна лічба в межах 10;
  • склад числа з двох менших.
  •  підтримувати інтерес до інтелектуальної діяльності, бажання грати, проявляючи наполегливість, цілеспрямованість, взаємодопомогу.
  • Розвивати логічне  мислення і мовлення дітей.
  • виховувати вміння слухати відповідь товариша, формувати навички самоконтролю та самооцінки.
  • закріпити у дітей знання, отримані раніше.

Хід заняття:

  1. Вправа знайомство

(Ставши в коло та кидаючи кожній дитині м’яч вихователь за своїм зразком спонукає дітей назвати повністю своє ім’я, прізвище, дату свого народження, скільки років)

  1. Правила поведінки під час заняття
  • -  Поважай інших
  • - Будь відповідальним
  • - Будь організований і слухняний
  • - Не запізнюйся
  • - Будь готовий до заняття
  1. Мотивація навчальної діяльності

Вихователь: Послухайте діти історію, яка трапилась зовсім недавно.

   -Одного весняного дня виглянуло в небі сонечко воно заглянуло під кожне дерево, під кожний кущик, подивилося до нас у віконце, розбудило півника, який заспав. І захотіло  сонечко погратись в хованки, та оскільки ще всі спали то воно вирішило погратись з хмаринкою. Грались вони, грались і тут хмаринка заховала сонечко і з неба пішов дрібний дощик. Тож сьогодні наше з вами завдання звільнити сонечко.

  • Скажіть для чого нам потрібно сонечко?
  • Кожна краплинка дощу це завдання, яке ми маємо виконати.
  • Порахуйте скільки краплинок дощу ви бачите на слайді ? Молодці порахувавши ви виконали перше задання.
  1. Друге завдання краплинки дощу порахувати натуральний ряд чисел від 1 до 10 і навпаки від 10 до 1.
  2. Робота з картками

3 завдання-Сідайте за столик і наступне завдання краплинки «Склад числа». Заповніть порожні клітинки так щоб визначити склад числа на вашій картці.

4 завдання- Наступне завдання виконати приклади в математичному будиночку.

5 завдання- А зараз порахуємо десятками числа.

6. Логічна гра «Вдень – уночі»

    Педагог звертається до дітей із запитаннями, на які діти мають відповісти словом " вдень" або " вночі":                                                                                                     

-  Коли ми можемо побачити в небі білі хмари? ( Вдень. )

- Зорі? ( Вночі. )

- Сонце? ( Вдень. )

- Пташку? ( Вдень. ) А яку пташку можна побачити вночі? (Сову)

-Літак? ( Вдень. )

- А вогник від літака?  ( Вночі. )

-  Місяць? ( Вночі. )

-  Веселку? ( Вдень. )

-  Сірі хмари? ( Вдень. )

- Зірку, що падає? ( Вночі. ).

 

 

7 . Розповідь за серією сюжетних картинок

Діти сідайте в коло і зраз по черзі кожен з вас розповість нам коротеньку історію за серією сюжетних картинок.

8. Повторення алфавіту

- Діти ви закінчили перший клас і вже вивчили всі букви, які розміщуються в алфавітному порядку тож зараз за допомогою пісеньки ми повторимо весь український алфавіт.

- Вже 8 краплинок ми змогли зняти і виконати завдання залишились дві краплинки і ми зможемо звільнити сонечко. Тож ідемо далі.

9. Виконай логічні завдання на картках.

  •  

10. « Заморочки з бочки»

Мета: активізувати логічне мислення дітей — розгадуванням загадок.

  1. Мовчить, а розуму вчить? (книга)
  2. Коли можна воду в решеті носити? (коли замерзне)
  3. Хто завжди правду каже? (дзеркало)
  4. З яким відром ішов дідусь по воду? (з порожнім)

-Відповівши на останню загадку ми звільнимо сонечко.

  1. Що сходить без насіння?  (сонце)

-Сонечко в знак подяки надіслало вам свої солодкі промінчики, які будуть зігрівати вас протягом всього літа.

11. Підсумки заняття.

 

 

docx
Додав(-ла)
Бубряк Тетяна
Додано
23 січня 2019
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку