Підсумок навчальних досягнень першокласників, який проводиться в інтернатному закладі в кінці навчального року.
Контрольне заняття з першим класом
Мета:з’ясувати рівень пізнавального розвитку першокласників, узагальнити матеріал вивчений протягом року; виявити рівень знань та умінь дітей за напрямками:
Хід заняття:
(Ставши в коло та кидаючи кожній дитині м’яч вихователь за своїм зразком спонукає дітей назвати повністю своє ім’я, прізвище, дату свого народження, скільки років)
Вихователь: Послухайте діти історію, яка трапилась зовсім недавно.
-Одного весняного дня виглянуло в небі сонечко воно заглянуло під кожне дерево, під кожний кущик, подивилося до нас у віконце, розбудило півника, який заспав. І захотіло сонечко погратись в хованки, та оскільки ще всі спали то воно вирішило погратись з хмаринкою. Грались вони, грались і тут хмаринка заховала сонечко і з неба пішов дрібний дощик. Тож сьогодні наше з вами завдання звільнити сонечко.
3 завдання-Сідайте за столик і наступне завдання краплинки «Склад числа». Заповніть порожні клітинки так щоб визначити склад числа на вашій картці.
4 завдання- Наступне завдання виконати приклади в математичному будиночку.
5 завдання- А зараз порахуємо десятками числа.
6. Логічна гра «Вдень – уночі»
Педагог звертається до дітей із запитаннями, на які діти мають відповісти словом " вдень" або " вночі":
- Коли ми можемо побачити в небі білі хмари? ( Вдень. )
- Зорі? ( Вночі. )
- Сонце? ( Вдень. )
- Пташку? ( Вдень. ) А яку пташку можна побачити вночі? (Сову)
-Літак? ( Вдень. )
- А вогник від літака? ( Вночі. )
- Місяць? ( Вночі. )
- Веселку? ( Вдень. )
- Сірі хмари? ( Вдень. )
- Зірку, що падає? ( Вночі. ).
7 . Розповідь за серією сюжетних картинок
Діти сідайте в коло і зраз по черзі кожен з вас розповість нам коротеньку історію за серією сюжетних картинок.
8. Повторення алфавіту
- Діти ви закінчили перший клас і вже вивчили всі букви, які розміщуються в алфавітному порядку тож зараз за допомогою пісеньки ми повторимо весь український алфавіт.
- Вже 8 краплинок ми змогли зняти і виконати завдання залишились дві краплинки і ми зможемо звільнити сонечко. Тож ідемо далі.
9. Виконай логічні завдання на картках.
10. « Заморочки з бочки»
Мета: активізувати логічне мислення дітей — розгадуванням загадок.
-Відповівши на останню загадку ми звільнимо сонечко.
-Сонечко в знак подяки надіслало вам свої солодкі промінчики, які будуть зігрівати вас протягом всього літа.
11. Підсумки заняття.