Контрольні різнорівневі завдання до теми "Взаємодія романтизму і реалізму"

Про матеріал
Контрольні різнорівневі завдання до теми "Взаємодія романтизму та реалізму" .
Перегляд файлу

 

Контрольна робота

Взаємодія романтизму та реалізму

1 варіант

I рівень

  1. Поет, якого називали сонцем російської поезії XIX століття, автор першого роману в віршах у російській літературі. (О.Пушкін)
  2. Соціально-психологічний роман про долю російської молоді після розгрому декабристів 1825 року. («Герой нашого часу»)
  3. Яку роль у долі Лермонтова відіграв його вірш «Смерть поета» (Поета було засуджено до заслання на Кавказ).

II рівень

  1. Укажіть автора та назву твору за цитатами:

 

В сумній холодній безнадії,

В людській тривожній метушні

Звучав твій голос, наче мрії,

У снах з’являлась ти мені. ( «До А.П.Керн»  О. Пушкін)

 

Слухняна завжди, непримхлива,

Весела завжди, як весна… («Євгеній Онєгін» О.Пушкін)

 

«Одне мені завжди було чудно: ніколи я не робився рабом любої жінки; навпаки, я завжди набував над їх волею і серцем непереможної влади, зовсім про це не дбаючи»

(«Герой нашого часу» М.Лермонтов)

III рівень

  1. Напрям у літературі XIX століття, що вимагав зображення  «типових героїв у типових обставинах» (реалізм).
  2. Онєгінська строфа – це  ( строфа із 14 рядків з усіма видами римування (3 катрени і заключний двовірш)).
  3. «Маленька людина» - це ( тип літературного героя реалістичної літератури XIX ст., що нездатний до критичної оцінки ситуації та підкоряється обставинам ).

IV рівень

Вільне письмо

«Герой Нашого Часу. Який він?»

або скласти сенкан про одного із героїв (героїнь) Пушкіна чи Лермонтова.

 

 

 

 

II варіант

 

I рівень

1.»Цьому життю судилося проблиснути осяйним метеоритом, залишити після себе довгий струмінь світла і зникнути в усій своїй красі…» . Про якого російського поета так висловився В.Бєлінський ? (М.Ю.Лермонтова»)

2. Як життя і творчість О.Пушкіна пов’язані з Україною? (За дошкульні поезії поета було відряджено у «південне заслання», упродовж якого він відвідав Київ, Тульчин, Одесу, Білу Церкву та інші українські міста).

3. Російський поет, автор таких поетичних творів як «Кинджал», «Мцирі», «Прощай, немитая Росія». (М.Ю.Лермонтов)

 

II рівень

  1. Укажіть автора та назву твору за цитатами :

 

На півночі дикій, високо на скелі,

Стоїть одинока сосна-

І клониться сонно, і снігом блискучим,

Як ризою, вкрита вона.  («Сосна» М.Лермонтов)

 

Я пам’ятник собі воздвиг нерукотворний,

Тропа народна там навіки пролягла… («Я пам’ятник собі воздвиг нерукотворний…» О.Пушкін)

 

Мрією не тішусь я пустою,

Днів не жаль, що більш не розцвітуть.

Я жадаю волі та спокою!

Я б хотів забутись і заснуть!  («На дорогу йду я в самотині» М.Лермонтов)

 

III рівень

  1. Соціально-психологічний роман – це   ( різновид роману, у якому багатогранні характери героїв розкриваються в складних життєвих ситуаціях, через вплив на них певних поглядів, соціальних норм поведінки).
  2. Чому роман О.Пушкіна «Євгеній Онєгін»  сучасники назвали «енциклопедією російського життя»? ( У творі охоплено широку картину життя російського суспільства 19 століття : столичний світ, провінційне дворянство, селянство та щоденний побут росіян, традиції та звичаї).
  3. Фабула – це  (хронологія подій у творі (як події розвивалися «насправді»).

 

IV рівень

Вільне письмо

«Зайві люди» - хто вони?»

або скласти сенкан про одного із героїв (героїнь) Пушкіна чи Лермонтова.

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ковбасенко Ю.І., Ковбасенко Л.В.)
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
1610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку