Контрольні роботи, 8 клас.

Про матеріал
Матеріал містить 6 контрольних робіт для здобувачів освіти 8 класу до підручника Волощук Є.В. 2 контрольні роботи у форму твору та 4 контрольні роботи у формі різнорівневих завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 за розділом

«Вступ. Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Чому Біблія є однією з найвідоміших книг у світі?

2. Чого навчають євангельські притчі?

3. Актуальність уроків Біблії в наш час.

4. Роль священних книг у житті людства.

5. Біблійні сюжети, які мене найбільше вразили.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2 за розділом

«Антична література»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Укажіть, що таке антична література.

а) література I тисячоліття до н.е.;

б) література Західної Європи, створена латинською мовою;

в) література Середземномор’я до Різдва Христового;

г) література Давньої Греції та Риму.

2. Укажіть провідну рису античної літератури.

а) міфологічна тематика;

б) використання винятково латинської мови;

в) анонімне авторство багатьох творів;

г) заборона зображувати та описувати діяння богів.

3. Укажіть, як ще називали греків у творах Гомера.

а) італійці;

б) європейці;

в) ахейці;

г) латини.

4. Чию долю детально змальовує Тіртей у поезії «Добре вмирати тому…?»

а) нещасного поета;

б) воїна – зрадника;

в) воїна – захисника;

г) жебрака.

5. Назвіть головний образ поезії Горація «До Мельпомени».

а) пам’ятник;

б) поет;

в) Рим;

г) подорожній.

6. Які почуття переживає головний герой трагедії Есхіла «Прометей закутий»?

а) обурення;

б) розчарованість;

в) злість;

г) радість.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Коротко опишіть, у чому полягає сутність «гомерівського питання».

8. Назвіть основні теми давньогрецької лірики.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Спільне і відмінне між творами Гомера «Іліада» і Вергілія «Енеїда».

б) Напишіть твір – мініатюру «Гімн … (Тіртею, Сапфо, Есхілу…)» (за вибором учня).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3 за розділом

«Середньовіччя»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Укажіть хронологічні межі Середньовіччя на Сході.

а) I – III ст..;

б) IV – XV ст..;

в) XV – XVII ст..;

г) I – XVII ст..

2. Укажіть, яку національну літературу представляє Омар Хайям.

а) турецьку;

б) перську;

в) індійську;

г) азербайджанську.

3. Укажіть, яка подія лягла в основу сюжету «Пісні про Роланда».

а) заснування імперії Карла Великого;

б) битва під Сарагосою;

в) перший хрестовий похід;

г) битва в Ронвесальській ущелині.

4. Як називають чотиривірш, що містить завершену думку.

а) бейти;

б) газелі;

в) рубаї;

г) сонет.

5. Який поет є автором вірша «Печаль на яшмовому ґанку»?

а) Ду Фу;

б) Лі Бо;

в) Рудакі;

г) Омар Хайям.

6. Хто є засновником жанру рубаї?

а) Рудакі;

б) Омар Хайям;

в) Данте;

г) Лі Бо.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Охарактеризуйте образ Роланда («Пісня про Роланда»).

8. Проаналізуйте рубаї Омара Хайяма.

  Це небо множити уміє тільки втрати:

  Приводить одного, щоб іншого забрати.

  Якби народжені про наше лихо знали,

  Чи хто погодився б на землю завітати?

       (Переклад В.Мисика)

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Творчість Лі Бо, Ду Фу  та Омара Хайяма – вершини світової лірики.

б) Напишіть твір – мініатюру «Лицарський кодекс честі (за «Піснею про Роланда»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 4 за розділом

«Відродження»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Внутрішній світ ліричного героя у творах Франческо Петрарки.

2. «Кохання оспівую» (за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта»).

3. Мої роздуми над сонетами Шекспіра.

4. «Донкіхотство» у XXI столітті.

5. Актуальність «вічних образів» зарубіжної літератури у наш час.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 5 за розділом

«Бароко і класицизм»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Укажіть, про який стиль літератури ідеться: «Вирізняється художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу…»

а) Романтизм;

б) Відродження;

в) класицизм;

г) бароко.

2. Укажіть країну, в якій виник класицизм.

а) Англія;

б) Італія;

в) Франція;

г) Іспанія.

3. За жанром «Міщанин – шляхтич»:

а) комедія;

б) драма;

в) трагедія;

г) водевіль.

4. Пан Журден прагне:

а) розбагатіти;

б) стати шляхетним дворянином;

в) одружитися з маркізою;

г) стати вченим.

5. Кому з героїв належить ідея про візит турків?

а) Клеонту;

б) Ков’єлю;

в) Люсіль;

г) графу Доранту.

6. Титул, що його одержав пан Журден після посвяти.

а) паламуші;

б) дімуші;

в) мамамуші;

г) момомуші.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Схарактеризуйте образ пана Журдена. Назвіть його позитивні та негативні риси.

8. У чому  полягає основна мета комедії «Міщанин – шляхтич»? Яку роль автор відводить сміхові?

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Як ви думаєте, кому із персонажів комедії симпатизує автор? Відповідь аргументуйте.

б) Написати твір – мініатюру «Чи можна торгувати честю?» (за комедією Мольєра «Міщанин – шляхтич»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 6 за розділом

«Література XX – XXI ст.»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Укажіть, як оповідач твору А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц» опинився в пустелі.

а) здійснив вимушену посадку літака через несправність мотора;

б) брав участь в експедиції з пошуку води;

в) брав участь у розвідувальній експедиції з пошуку секретних аеродромів ворога;

г) брав участь у рятувальній операції з пошуку дитини.

2. Укажіть назву астероїда Маленького принца.

а) Марс – 4;

б) №3251;

в) В – 612;

г) астероїд Рожі.

3. Що любив робити у вільний час Маленький принц?

а) малювати;

б) гратися;

в) пити каву;

г) дивитися на захід сонця.

4. Укажіть, яку літературу представляє Р.Бах.

а) американську;

б) англійську;

в) канадську;

г) німецьку.

5. Укажіть назву місцевості, де за вироком Зграї опинялися Вигнанці у творі Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».

а) Далекі Скелі;

б) Коло Ганьби;

в) Неприступна Скеля;

г) Узбережжя Самотності.

6. Укажіть, кого Р.Бах згадує в епіграфі – присвяті до твору «Чайка Джонатан Лівінгстон».

а) легендарного пілота Дж. Лівінгстона, ім’ям якого названо головного героя твору;

б) усіх авіаторів, хто сміливо прямував до мрії, незважаючи на небезпечні перешкоди;

в) маленького принца – героя твору А. де Сент – Екзюпері;

г) справжнього Джонатана – чайку, що живе в душі кожної людини.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Запишіть проблеми, поставлені А. де Сент – Екзюпері у творі «Маленький принц».

8. Схарактеризуйте образ  чайки  Джонатана Лівінгстона у творі Р.Баха «Чайка Джонатана Лівінгстон».

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Напишіть невеликий твір – роздум на одну із запропонованих тем:

а) «Земля очима маленького принца» (за твором А. де Сент – Екзюпері).

б) «Якою була б доля Зграї, якби в ній не було Джонатана Лівінгстона» (за твором Р.Баха).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку