Контрольна робота на тему "Література доби Відродження"

Про матеріал
Контрольна робота на тему "Література доби Відродження" Зарубіжна літераура 8 клас
Перегляд файлу

1

 

   Тема. Контрольна робота. Література доби Відродження.

    Мета: перевірити рівень сформованості знань, умінь і навичок учнів із теми «Література доби Відродження»; прищеплювати їм уміння систематизувати, узагальнювати матеріал; розвивати творчі здібності, навички усного мовлення, логічне та образне мислення; сприяти розширенню світогляду школярів.

Обладнання: портрети В.Шекспіра, Ф.Петрарки, М.Сервантеса; інструкційні картки.

Тип уроку: контроль знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

Слово вчителя. Форма проведення уроку нетрадиційна. Ви захищатимете проект «Пам`ятник улюбленому письменнику» або разом з групою, або персонально. Кожен із варіантів має свої особливості, але головне в цій роботі – уміння мобілізувати власні сили, зібрати і проаналізувати дібраний матеріал, творчо, по-дослідницьки підійти до нього, створити свій «продукт» і презентувати його.

ІІ. Застосування знань, умінь і навичок.

  • Робота учнів з інструкційними картками, підготовка до презентації обраного проекту.

Я – ЖУРНАЛІСТ.

1. Візьміть інтерв`ю в улюбленого письменника, складіть його у формі «запитання – відповідь».

2. Напишіть репортаж про зустріч з улюбленим письменником «Моя розмова з…», «Моя зустріч з …».

3. Створіть візитну картку письменника.

4. Перегляньте періодичні видання і знайдіть у них матеріали, співзвучні з творчістю вашого улюбленого письменника. Доведіть актуальність його творів сьогодні.

Бажаю успіху!

 

 

Я – ЛІТЕРАТУРОЗНАВЕЦЬ.

Вітаю! Ви обрали завдання дослідницького характеру!

  1. Створіть дружній шарж «Достоїнства і недоліки перекладу сонетів Петрарки Г.Кочуром і Д.Паламарчуком».
  2. Підготуйте літературознавчий диктант: з ким або з чим пов`язані такі слова в трагедії Шекспіра «Ромео І Джульєтта», в романі М.Сервантеса «Дон Кіхот»…
  3. Складіть словник асоціацій, в якому були б відображені літературні знання, почуття, переживання, пов`язані з розумінням і відчуттям проблем, явищ, героїв твору улюбленого письменника.

 

«Я – МУЗИКАНТ (композитор, мистецтвознавець)».

                                                                                                  Найкраще – музика у слові.

                                                                                                                         П.Верлен

Інструкція.

  1. Доберіть музичні ілюстрації до твору улюбленого письменника (або улюблених героїв). Поясніть свій вибір.
  2. Створіть «музичний портрет» улюбленого письменника (напишіть музику словами, «почуйте» улюбленого автора у музиці).
  3. Доберіть музичні ілюстрації до сонетів Петрарки або Шекспіра (за вибором).

Успіху вам!

                                              Я – ПИСЬМЕННИК.

 

                                                                   Щоб писати, треба передусім жити.

                                                                                         Антуан де Сент-Екзюпері

 

 

Інструкція.

  1. Напишіть твір, присвячений улюбленому письменнику.
  2. Підготуйте щоденник, який міг би написати ваш улюблений письменник.
  3. Створіть прозову мініатюру (есе, твір-етюд) про улюбленого письменника чи героя.
  4. Напишіть листа письменнику.
  5. Складіть монолог письменника (або лист нащадкам), звернений до ваших однолітків «Що б нам сказав Шекспір, Петрарка, Сервантес?»

 

 

Я – ХУДОЖНИК.

 

 

Інструкція.

  1. Намалюйте портрет улюбленого письменника.
  2. Створіть ілюстрації до обраного твору, доберіть цитати до кожного вашого малюнка.
  3. Намалюйте ілюстрації до кожної частини твору.

Ви можете зобразити пейзаж, портрет, фрагмент поезії, образи-символи, кольорові гами, кольорові асоціації.

 

 

 

 

Я – СКУЛЬПТОР.

 

 

 

Інструкція.

  1. Створіть ескіз пам`ятника улюбленому письменнику (чи його героям, наприклад: Ромео і Джульєтті, Дон Кіхоту і Санчо Пансі, Петрарці і Лаурі) чи то фарбами, чи то в глині, чи з пластиліну, чи то в техніці колажу.
  2. Виконайте вправу «Предмет-символ». Який предмет, на вашу думку, міг би стати символом кожного героя твору (або кожної з сюжетних частин твору) вашого улюбленого письменника? Який предмет ви могли б назвати символом усього твору?
  3. Зробіть із вибраного вами матеріалу (пластилін, кольоровий папір, фарби, крейда, глина, дерево) скульптурні фігурки цих речей-символів. Можливо, ви зможете самостійно скласти композицію із зроблених вами скульптур!
  4. Спробуйте предметно виразити світ літературного героя за допомогою таких матеріалів: пластилін, глина, фарби, лоза, папір тощо. Якщо виникли труднощі, а часу замало, не втрачайте надію: іншим разом ви впораєтесь із завданням краще, майстерніше.

 

 

Я – РЕЖИСЕР.

Ви збираєтесь знімати фільм чи ставити спектакль за мотивами твору вашого улюбленого письменника.

Інструкція.

  1. Написати кіносценарій, режисерський коментар до постановки.
  2. Дібрати акторів для участі в екранізації твору чи постановки на сцені спектаклю.

Напишіть, з якими зовнішніми даними (зріст, статура, обличчя) ви б узяли акторів на ці ролі.

Які б костюми ви запропонували їм під час проб.

Опишіть місцевість, яку б ви обрали для зйомок фільму.

Можливо, ви хочете увести нових героїв у фільм. Яких саме? Обґрунтуйте свій вибір.

 

 

     ІІІ. Презентація творчих робіт учнів.

Захист проектів «Пам`ятник моєму улюбленому письменнику».

     ІV. Оцінювання робіт.

 

docx
Додано
17 січня
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку