1
Тема. Контрольна робота. Література доби Відродження.
Мета: перевірити рівень сформованості знань, умінь і навичок учнів із теми «Література доби Відродження»; прищеплювати їм уміння систематизувати, узагальнювати матеріал; розвивати творчі здібності, навички усного мовлення, логічне та образне мислення; сприяти розширенню світогляду школярів.
Обладнання: портрети В.Шекспіра, Ф.Петрарки, М.Сервантеса; інструкційні картки.
Тип уроку: контроль знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Оголошення теми, мети, завдань уроку.
Слово вчителя. Форма проведення уроку нетрадиційна. Ви захищатимете проект «Пам`ятник улюбленому письменнику» або разом з групою, або персонально. Кожен із варіантів має свої особливості, але головне в цій роботі – уміння мобілізувати власні сили, зібрати і проаналізувати дібраний матеріал, творчо, по-дослідницьки підійти до нього, створити свій «продукт» і презентувати його.
ІІ. Застосування знань, умінь і навичок.
Я – ЖУРНАЛІСТ.
1. Візьміть інтерв`ю в улюбленого письменника, складіть його у формі «запитання – відповідь». 2. Напишіть репортаж про зустріч з улюбленим письменником «Моя розмова з…», «Моя зустріч з …». 3. Створіть візитну картку письменника. 4. Перегляньте періодичні видання і знайдіть у них матеріали, співзвучні з творчістю вашого улюбленого письменника. Доведіть актуальність його творів сьогодні. Бажаю успіху! |
Я – ЛІТЕРАТУРОЗНАВЕЦЬ.
Вітаю! Ви обрали завдання дослідницького характеру!
|
«Я – МУЗИКАНТ (композитор, мистецтвознавець)».
Найкраще – музика у слові.
П.Верлен
Інструкція.
Успіху вам! |
Я – ПИСЬМЕННИК.
Щоб писати, треба передусім жити.
Антуан де Сент-Екзюпері
Інструкція.
|
Я – ХУДОЖНИК.
Інструкція.
Ви можете зобразити пейзаж, портрет, фрагмент поезії, образи-символи, кольорові гами, кольорові асоціації. |
Я – СКУЛЬПТОР.
Інструкція.
|
Я – РЕЖИСЕР.
Ви збираєтесь знімати фільм чи ставити спектакль за мотивами твору вашого улюбленого письменника.
Інструкція.
Напишіть, з якими зовнішніми даними (зріст, статура, обличчя) ви б узяли акторів на ці ролі. Які б костюми ви запропонували їм під час проб. Опишіть місцевість, яку б ви обрали для зйомок фільму. Можливо, ви хочете увести нових героїв у фільм. Яких саме? Обґрунтуйте свій вибір.
|
ІІІ. Презентація творчих робіт учнів.
Захист проектів «Пам`ятник моєму улюбленому письменнику».
ІV. Оцінювання робіт.