Контрольні роботи, біологія, 6 клас

Про матеріал
Контрольні роботи з біології, за кожну тему, по 1 варіанту. Містять різнотипові завдання - від простіших до складніших.
Перегляд файлу

Контрольна робота за тему «Клітина»

6 клас

І. Тести (1 завдання 0,5 б. Всього 3 б.)

1. Щоб розглянути клітину, необхідно використати:

 а) мікроскоп;               б) лупу;       в) збільшувальне скло;

 

2. Клітинна мембрана входить до складу клітин:

а) рослин;            б) тварин;            в) вірні обидва варіанти;   

 

3.  Мітохондрії виконують функцію:

а) збереження і передачі спадкової інформації;          б) містять клітинний сік; в) забезпечують клітину енергією;      г) захищають внутрішній вміст клітини;

4. Включення - це:

а) постійні структури клітини;            б) непостійні структури клітини;    

 в) внутрішній вміст клітини

5. Ядро:

а) забезпечує постійну форму клітини;        

 б) відповідає за збереження та передачу спадкової інформації;           

 в) забезпечує клітину поживними речовинами;

6. Які з перелічених пластид здатні до процесу фотосинтезу?

а) хлоропласти;     б) лейкопласти;      в) хромопласти;     г) всі відповіді вірні;

 

ІІ Встанови відповідність (1 завдання 0,5 б. Всього 1,5 б.)

1Есть ли хлоропласты в клетках корня моркови: что такое хлоропласты ...

А. Ядро

2Транспорт речовин у клітині і через мембрани, Клітинне ядро ... 

Б. Мітохондрія

3Митохондрии: их строение, функции и роль в клетке 

В. Хлоропласт

 

 

 

ІІІ «Так» чи «Ні» (1 завдання 0,5 б. Всього 1,5 б.)

1 Клітини тварин та рослин не мають відмінностей

2 В процесі фотосинтезу виділяється кисень

3 Клітини тварин не мають постійної форми

ІV Познач на малюнку (3 б.)

Флеш-картки для 6 класу "Клітина. Тканини рослин. Внутрішня будова ...                                                                1

                                

 

 

                                                                     2

 

                                                                                    3

 

 

 

 

 

V Дай відповідь на запитання. (3 б.)

Опиши головні відмінності у будові клітин рослин і тварин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота                    

Тема:

«Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності»

І рівень

Виберіть одну правильну відповідь

1. До одноклітинних рослин належить:

а) хлорела;

б) губка;

в) дріжджі;

г) інфузорія туфелька;

2. До прокаріотів належать:

а) бактерії;

б) дріжджі;

в) амеба;

г) хламідомонада.

3. Хламідомонада розмножується:

а) брунькуванням;

б) статево;

в) нестатево;

г) статево і нестатево.

4. Міксотрофний (змішаний) тип живлення характерний для:

а) дріжджів;

б) евглени зеленої;

в) губки;

г) ульви.

 5. Голки скелету губок виконують функцію:

а) захисну;

б) рухову;

в) опорну;

г) видільну.

6. До бактеріальних захворювань не належить:

а) тиф;

б) дифтерія;

в) холера; 

г) грип.                                                                      (3 бали)

ІІ рівень.

1. Дати визначення термінам:

а) автотрофний спосіб живлення -

б) гетеротрофний спосіб живлення -

 

 

2. Підпишіть складові на малюнку «Будова клітини амеби звичайної»

 

Урок "Амеба, інфузорія - одноклітинні тварини (середовища ...

 

 (3 бали)

ІІІ рівень

1. Із запропонованих відповідей виберіть дві або більше правильних.

Виберіть ознаки інфузорії:

а) має одну скоротливу вакуолю

б) форма тіла постійна

в) рухається за допомогою джгутика

г) рухається за допомогою війок

д) має два ядра

е) має клітинний рот                                                           

2. Установіть відповідність між назвами одноклітинних організмів та їхніми зображеннями

1

2

3

4

5

Урок "Амеба, інфузорія - одноклітинні тварини (середовища ...

эвглена - это... Что такое эвглена?

Хламидомонада: где обитает зеленая водоросль и чем питается ...

Відділ Зелені водорості Одноклітинні зелені водорості ...

16. Одноклітинні гриби - дріжджі » Народна Освіта

  А Евглена       зелена                                В Амеба звичайна    

  Б Хламідомонада                                     Г Хлорела                                

ІV рівень                                                                                               (3 бали)

 

Дайте відповідь на запитання:

Дайте порівняльну характеристику одноклітинних і колоніальних організмів.                                                                                       (3 бали)

                                    

 

 

 

Контрольна робота

Тема: «Рослини»

І рівень

1 Функцію органічного живлення рослини, виконує:

а) листок;                б) квітка;                  в) корінь;                   г) стебло;

2 Оберіть варіант в якому перелічені лише вегетативні органи рослини:

а) корінь, пагін, листок;

б) квітка, пагін, листок;

в) квітка, насінина, плід;

г) корінь, насінина, листок;

3 Міцність рослини забезпечує тканина :

а) твірна;                      б) механічна           в) основна;        г) запасаюча;

4 Оберіть правильне твердження стосовно будови кореня:

а) кореневий чохлик забезпечує всмоктування поживних речовин;

б) у зоні розтягу клітини ростуть і перетворюються на клітини постійних тканин;

в) у зоні всмоктування відсутні кореневі волоски;

5 Оберіть декілька відповідей, де перелічені видозміни пагона:

а) коренеплід моркви;  б) кореневі бульби жоржини;   в) бульби картоплі;  г) кореневище пирію

ІІ рівень

Дайте визначення

Маточка  - _______________________________________________

Генеративна брунька - _______________________________________________

Після запліднення утворюється-_________________________________________________

ІІІ рівень

1         Напишіть функції позначених частин рослини  

                     2   

               

                                                           

 

ІV рівень

Напишіть типи запилення рослин та їх пристосування.

 

Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин»

І рівень

1 Ламінарія відноситься до:

а) зелених водоростей;          б) бурих водоростей;        в) червоних водоростей;

г) діатомових водоростей;

Біологія 6 клас Остапченко Л.І. §42 Мохи. Сторінка 156 – 159 ...2 На малюнку зображено представника відділу:

а) Мохи;     б) Плауни;    в) Хвощі;    г) Папороті;

3 У папоротей зі спори утворюється особина:

а) статевого покоління;     б) нестатевого покоління;

4 Головними прогресивними ознаками голонасінних на відміну від спорових є: (відповідей декілька)

а) розмноження без наявності води;

б) розмноження спорами;

в) розмноження насінням;

г) розмноження за допомогою води;

5 Вплив людини на середовище існування є фактором:

а) біотичним;                    б) абіотичним;                  в) антропогенним;

ІІ рівень

 

Напишіть головні відмінності у будові водоростей і вищих рослин.

Хвощ полевойІІІ рівень

Папороть чоловіча: корисні та лікувальні властивості, рецепти з ...

             1                              2                                     3                                4

1 Встановити відповідність:

а) Мохи;               б) Водорості;         в) Папороті;               г) Хвощі

Как размножается папоротник. Как размножаются папоротники вятских ...

 

 

 

 

 

 

 

2 Опишіть процес, зображений на малюнку.

 ІV рівень

Опишіть в зв’язку з чим рослини мають різні життєві форми та що таке ярусність?

Надорганізмові біологічні системи. Екосистема. Різноманітність ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми «Гриби»

І рівень

1 Спільною ознакою клітин грибів із клітинами тварин є:

а) необмежений ріст протягом життя;

б) наявність хітину у клітинній оболонці;

в) наявність вакуолей з клітинним соком;

2 На малюнку вказано на:

а) міцелій;

б) плодове тіло;

в) гіфи;

3 За типом живлення гриби:

а) гетеротрофи;

б) автотрофи;

в) міксотрофи;

4 Для грибів характерне:

а) нестатеве розмноження;

б) статеве розмноження;

в) всі відповіді правильні;

5 Симбіоз шапинкових грибів з рослинами, при якому вони обплітають гіфами корені дерев називається - ______________________.

ІІ рівень

1 Дайте відповідь на запитання.

Чому на забруднених територіях майже немає лишайників? Як називаються така властивість лишайників?

Гриби | Тест з біології – «На Урок»2 Підписати малюнок

 

 

 

 

ІІІ рівень

1 Розподілити гриби по категоріях:

А – отруйні гриби

Б – їстівні гриби

  1. Білий гриб;     2. Печериця;   3. Бліда поганка; 4. Підосичник; 5. Мухомор;

2 Напишіть місця, де заборонено збір грибів.

IV рівень

1 В чому полягає значення грибів для природи?

docx
Додано
5 квітня 2021
Переглядів
6045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку