24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Контрольні роботи з екології рідного краю ( підручників «Екологія рідного краю» м.Запоріжжя)

Про матеріал
Матеріали до уроків екології рідного краю регіонального курсу Заорізької області
Перегляд файлу

Контрольна робота з екології за 6 клас

І варіант

      І рівень ( виберіть один правильний варіант) 0,5 балів

1.Вчення про моральні відносини людини з природою рівноправності і рівноцінності всього живого, а також обмеження прав і потреб людини:

А) Червона книга; Б) Екологічна етика ; В) Заповідник; Г) Заказник

2. Основний державний документ, в якому узагальнено матеріали про сучасний стан рідкісних рослин і тварин у країні, на підставі якого розробляються наукові і практичні заходи, спрямовані на їх охорону, відтворення і раціональне використання.

А) Червона книга; Б) Екологічна етика ; В) Заповідник; Г) Заказник

3. Тварини, які паразитують в середині  тварин, людини :

А) Екзопаразити Б) Ендопаразити В) Симбіотичні Г) Іммігранти

4. Періодичні явища живої та неживої природи вивчає наука

А) Анатомія  Б) фенологія    В) зоологія Г) природа

5. Рослини, які прибули до нас з інших країн називають:

А) Ефемери  Б) іммігранти  В) карантинні  Г) природні

6. Супутниками культурних рослин являються:

А) Бур’яни  Б) гербіциди    В) інвазійні рослини

ІІ рівень  (Допишіть речення)  по 1 балу

  1. Зібрання фактів про унікальних представників флори і фауни нашої планети, над якими нависла загроза зникнення заносять до
  2. Природоохоронна територія, створена для збереження видів живих організмів та виконання наукових досліджень (найсуворіша форма охорони природних територій) - --------- .
  3. Природоохоронними об’єктами Запорізької області є -----, ----- .

ІІІ рівень ( установіть відповідність) по 1 балу

1.Свійські тварини                                        А) Хом’як, кішка, папуга

2. Домашні улюбленці                                  Б) Голуби, лебеді, горобці

3. Тварини культурних ландшафтів            В) Свині, кури, гуси

4. Дикі тварини                                              Г) Миші, лисиця, сова

ІV рівень

  1. Напишіть лист- звернення до своїх однолітків «Як би ви вирішили проблему бездомних тварин у місті»
  2. Як тварини регулюють чисельність рослин ?

 

ІІ варіант

  І рівень ( виберіть один правильний варіант) 0,5 балів

  1. Рослини, частини яких використовують для лікувальних дій це -

 А) Бур’яни  Б) Гербіциди    В) Інвазійні рослини Г) Лікарські рослини

2. Тварини, які паразитують ззовні на тваринах і рослинах :

А) Екзопаразити Б) Ендопаразити В) Симбіотичні Г) Іммігранти

3. Основний державний документ, в якому узагальнено матеріали про сучасний стан рідкісних рослин і тварин у країні, на підставі якого розробляються наукові і практичні заходи, спрямовані на їх охорону, відтворення і раціональне використання.

А) Червона книга; Б) Екологічна етика ; В) Заповідник; Г) Заказник

4 . Рослини, які прибули до нас з інших країн називають:

А) Ефемери  Б) іммігранти  В) карантинні  Г) природні

5. Супутниками культурних рослин являються:

А) Бур’яни  Б) гербіциди    В) інвазійні рослини

6. Вчення про моральні відносини людини з природою рівноправності і рівноцінності всього живого, а також обмеження прав і потреб людини:

А) Червона книга; Б) Екологічна етика ; В) Заповідник; Г) Заказник

 ІІ рівень  (Допишіть речення)  по 1 балу

1. На коренях бобових рослин знаходяться в симбіозі --------- ---------

2. Форма співжиття організмів різних видів, яка забезпечує їм взаємну вигоду ------------ .

3. Ділянку зростання рідкісної або зникаючої рослини, на якій можна здійснювати господарську діяльність, що не загрожує природі ----   .

ІІІ рівень ( установіть відповідність) по 1 балу

1.Свійські тварини                                 А) Свині, кури, гуси

2. Домашні улюбленці                           Б) Голуби, лебеді, горобці

3. Тварини культурних ландшафтів     В) Хом’як, кішка, папу

4. Дикі тварини                                       Г) Летючі миші, лисиця, заєць

ІV рівень

     1.Напишіть лист-звернення до своїх однолітків « Запорізькому  дубу потрібно допомога»

2. Як тварини регулюють чисельність рослин ?

 

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку